Shopping - del ett


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Ni som är inne och kollar på min blogg hela tiden har sett att jag vill ha ett par röda hörlurar, nu äger jag äntligen ett par röda hörlurar. Dom finns på Kjell & Company, det finns många andra färger och är heltklart värt priset 399:- Mina nya cupcakes köpte jag inne på Chilli för 29 kr st. Chilli är även min favorit affär eftersom dom har så mycket fint som jag vill ha.

Just nu sitter jag hemma hos Christoffer och snart ska jag och han gå ut för att grilla med hans pappa. Årets första grillning, jag älskar att grilla för då känner man verkligen sommarkänslor. Det känns som vi på Gotland ligger lite före alla andra med våren.

Vad har ni för planer för den här söndagen & vad tycker ni om mina sakerna?

Kommentarer

okejokej ;)

sv: Okej, där har jag aldrig varit :)

sv: ja vi måste leka snart!! och, då kan vi också grilla tycker jag, muums! :)

Fina saker :D

sv; haha det brukar jag också göra :D men om man ska tillexempelvis fota vatten, och de inte ska bli hur suddiga som helst och dropparna ska synas osv? hur gör man då? :)

jo, det är bra

/sofie :)

Fint :D

sv: Jag för försöka åka dit någon gång :)

Sv: En bokskog som ligger nära Kungälv, men lite svårt att hitta till :)

sv: Varsågod :D

sv; så om man ska fota dropparna ska man ha blixt? :)

åh, va söta saker! ^^

sjukt snygga hörlurar är det urban.. nånting? :D

Fina köp, det är riktigt snyggt med röda hörlurar :)

Idag ska jag nog bara ta det lugnt som jag brukar göra på Söndagar haha, kanske besöker mormor&morfar men vi får se :) Ha en bra Söndag!

va söta cupcakes :D

sv; okej, då vet jag :D

tack!

sv: Ja det tycker jag också :D

guu så söta cupcakes :DD

sv: åh tack! :)

jajemän :D

snygga grejer :)

Så lite så :)

svar: det är läppglans i dom va? :)

sv: allt är jättebra, fast jag sörjer lite att lovet är slut. sjdå? :)

svar: jaha, trodde dom va små :)

Jätte fina bilder! :D

hej! fin blogg! allt bra? :)

tack tjejen, glädjer mig :D

Köpte två Cupcakes på Interflora för 25 kr styck ^^, hehe. Älskar dem de är så söta, sen finns de tårtor och annat också i samma serie. =)

sv; vad händer idag? :D

sv: härligt! jo det är bra, tack! kram :)

de är bra de :D

svar: hehe :)

va göru? <3

sv; hihi varsågod! :D

Hittar du på då? :)

svar: jag och Erik sitter pch spelar ninrendo 64 på våra datorer, hehe :D

sv; samma här :) ska ut på en promenad nu, hämta lite paket och sedan hem för att plugga :)

sv; försöker komma på vadjag ska blogga om^^ haha! Vad gör du då?:)

Bloglovin byte?:)

sv: aah :D

sv: härligt!:]

jorå det har jag haft!:D

sv: nje jag pysslar förfullt här hemma :P



göru idag?



Krami

sv; jo jag mår rätt så bra:)

Okej :)

svar: ja! :) jag har inte dom spelen på vårat nintendo 64 som vi kopplar in i tvn, så jag har det på datorn också :D

sv; aa :D

sv; haha aa :D

Vad händer imorgon då? :)

okej :)

nja överväger att gå ut o städa bilen :)

nice med shopping(:

svar: ja :D har äntligen spelet jag har letat efter sen jag va typ 11, haha ^^

sv; samma här:/

Det är tur att kompisar finns annars hade man ju knappt stått ut i skolan ;)

Svar: Tack desamma! :)

svar: ja! :D

fina lurar!

sv; okej va bra. nej det är inte så bra med mig.

God eftermiddag! Hoppas du får en bra dag! :)

Btw, har också en såndär porslins cupcake, den längst ut till höger ;) Såå söta!

svar: :) <3

sv. okej

Önskar dig en grym sista dag på helgen! :D

vilka söta hörlurar :)

sv; haha;)

sv; vad gör du just nu då?:D

sv; ungäfer samma här, haha;)

fint :D



kul att du haft det toppen! :)

AHHHHH VAD FINA FORMER :D

Nu har jag frågestund på min blogg! fråga vad du vill och du får en länk när jag svarar på frågestunden ...

Och det är när jag haar fått tillräckligt med frågor , så fråga på!

Dom lurarna var as snygga! :)

fin blogg!

Tips på hur man kan få mer läsare? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback