självporträtt


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/8.0

Kommentarer

Fin!

Hej snygging!

Allt bra med dig ? :)

Jag har just nu igång en tävling där du kan vinna örhängen eller ear cuff från ur & penn.

Är du intresserad? klicka bara på länken här nedanför;

http://maddez.blogg.se/2012/march/vinn-valfria-orhangen-fran-urpenn.html#comment

Kram♥

FIIIIINASTE! :D

anmäl dej gärna till helgens blogg!

http://ecmt.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

vilken fin bild :D vad är dina helgplaner?:D

Å så fin du är :)

Vad gör du mer idag då?

Vilken fin bild! :)

track :-)

nu får du sluta med det dära.. blir ju bara mer och mer avis på dig! :D

Tack! :) vad kul att du hittat hit :) KRAM

Vad fin du är! och vilka fina bilder du tar :)

vilken fin bild!

SV: jo min dag igår var bara bra. jag ska nog mest ta det lugnt i helgen, umgås med vänner. du? ha en fin lördag!

Sv; jag har haft en bra dag :)

Vad görs ? :)

Kram!

sv; inget planerat :) allt bra idag då ?

kram !

fin du med ! :D

Hoppas du får en jättetrevlig lördag!! ^^

fin bild!

Så fin! :)

Sv: Okej :)

allt härligt med dig idag då? :)

fin bild :)

vad fin du är:)

Vad ska du pyssla med för något idag?(:

Hur mycket kostar din kamera?

jätte fin!

du har lagt upp detta inlägg 2 gånger, så du vet, haha ^^

Så fin :)

Så lite så sweetie! :)

Fin bild!

svar: varse :)

tror inte du vill ha samma inlägg uppe två gånger, hehe

Vilken blogg du har :)

Jag är med i Miss World Sweden och skulle bli superglad om du vill rösta på mig :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

svar: tänkte att jag skulle säga till, för jag tänkte att du säkert inte vill ha det! :)

svar: hmm.. ja okej :)

Har du för planer för idag då? :)

sv: okej:) jag har precis kommit hem från en morgon promenad:D

svar: haha ja, det är lätt hänt, för det inlägg du tog bort, va tidsinställt på kl 00.28 eller nåt :P

sv: tack :)

fin!

Fin Bild, love your eyes! :D

svar: hm, fan va konstigt :S men men, det ligger iaf bara ett inlägg uppe nu, inte två likadan :)

aha ok, måste skaffa en sån :)

sv: ingen orsak!

Allt bra idag ? :)

jodå !:)

händer idag då?

svar: ja! :D

du? ser min design konstig ut?

vad har du för planer idag? :D

Fin bild :)



svar: tack! allt bra?=)

ska spela årets första macth :) <3

SV: Tack så mycket! :)

sv: okej :D

jag ska hem till mina kusiner för att bli firad :)

sv: samma :) händer idag?

svar: ligger headern åt fan också, åt höger? :P

Hej! Just nu har vi frågestund på våran blogg och vi skulle verkligen vilja att du gick in och ställde en fråga eller två.

http://nittiosjuor.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



dessutom får alla som frågar en LÄNKNING

Med mig är det toppen :)

Fin blogg, kolla gärna in vår:))

Sv: :)

Äter frukost :)

Åh skulle vara supergulligt :) Tack tack :)

ska du kolla på Melodifestivalen ikväll? :)

jaha okej, tack för tispet..för gå titta efter en Canon då :)

Hehe jadå, fast blir nog inte så.. Blir imorgon förmiddag ist :)

Jag har en frågestund på bloggen och jag skulle bli så glad om du kunde slänga in en fråga där!:) http://maet.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



Ledsen om du inte gillar reklam..:)

Okej :)

okej :)

ja :)

sött sött! ;D aaa, okej, gladiatorerna är iof också roligt ju ;D

Gud vad fin du är!!

fin bild! :D

btw : jag har frågestund så hade vart jätte gulligt om du ställde lite frågor ? :D

( svara inte i frågestundsinlägget om det inte är frågor till frågestunden, tack :) )

Fin bild! :)

vilken fin bild :) .



Tack :D

kul blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback