slottsskogen i Göteborg

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/10.0

Jag får absolut inte glömma bort mina bilder från Göteborg, här bjuder jag på tre bilder på tre olika djur. Det kanske kommer flera bilder på dom här söta djuren. Fanns riktkigt många djur men dock gick inte alla att fota så bra. Bilderna är tagna den 2 Mars.

Fredagen när vi skulle åka hem från Göteborg gick jag och Christoffer iväg till slottsskogen. Där jag även fick veta att dom har en lite djurpark, riktkigt roligt att gå runt och kolla på djur. Jag blev helt förälskad i pingvinerna och skulle lätt kunna ta med mig två hem. Är ni i Göteborg tycker jag ni ska besöka slottsskogen, ett riktkigt bra ställa och mycket bilder blir tagna just då.

Har du besökt slottsskogen och vad tycker du?

Kommentarer

sv: ja mycket :D

Hih ! :D

Fina bilder :)

hehehe det var det också.. ^^

Jo det var skit gott! :D

va fina bilder :D

svar: <3

sv: hehe tack sötnos!

svar: varsågod underbara Bea! :)

sv: det var det också :)

Åh tack detsamma! :D

Vilken snygg bloggdesgin!



Sv. Tack :D!

svar: ska snart öppna min redbull och börja plugga körkort, måste ha lite energi, hehe, du då? :)

svar: okej, jag håller på och pluggar körkort för fullt nu :)

sv: hehe, jag med :D<3

Sv; hehe tack ^^

Hur mår du då? =)

Sv. Det är bara bra med mig, det är ju helg ;). Själv då?

Fina bilder :)

Mysiga bilder!

åh slottskogen! LOVEIT! gött att man bor i göteborg själv ♥

Sv; Härligt att höra ! :)

Jodå det är bra här med. :)

Händer ikväll då ? :)

Kram♥

Vad fina bilder

Jaa da allting bra :) Haha älskar bilden på älgen ;)

SV: Tack själv! :)



Åh vad fina bilder, pingviner är sååå himla söta hihi :D

Kolla in min blogg och se om jag lyckas bli en stor fotograf och ha en stor blogg!

http://lollorydhxd.blogg.se

Skit snygg blogg du har!

Sv; tack så mycket och jätte fina bilder!

sv: Okej :)

Jag har vart med kompisar, tagit hål i naveln i dag och så ska jag kolla på melodifestivalen och bara ta de lugnt :)

Aldrig varit där, det är lite långt från gotland ;)

Fina bilder!

tack :D



Vad tycker du om dagens outfit?



Snälla försök att svara i rätt inlägg. Blir rätt konstigt om nån svarar "älskar din stil" och jag lagt upp en bild på jordgubbar.. ;)

Hur har din vecka varit då? :)

Sv: Det är bara bra med mig, själv? :)

Fina bilder :)

kommentera gärna min blogg, så kommenterar jag din! <3

svar: ja! första testet jag gjorde nu fick jag 65/70, nu är jag på andra testet :D

söta djur :D

älska göteborg ja♥

Härligt! Min har varit riktigt bra, senaste veckorna har gått sjukt snabbt.. :)



Men ska du kolla på Melodifestivalen ikväll då? :)

sv: laga någon god mat, dricka pommac och så se på melodifestivalen :) Hejar du på någon?

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

Kram!

sv: tack ås mycket :)

Du tar underbara bilder ;)

söta djur!

Sv; Härligt!! :D

Jo det är bra med mig med ^^

Fin blogg du har! :D

händer det något roligt ikväll? :)

Hihi, ja visst är pingvinerna söta i Slottsskogen. Gillar sälarna också:)

göres?

frågestund på bloggen , ställ gärna en fråga ! :D

SV: Härligt! jodå det var bara bra, haha :D

svar: ja! jo, det syns, jätte fint :D funderar också på att fixa en footer :)

Men oj, var det Melodifestivalen som jag frågade om? haha. :) <3

söta !

Sv; hehe ^^

Vad ska du göra ikvll då? =)

förstår de !

Haha jaha okej, klart att jag ska se på det! Men kusinerna här och allt. :)



Men om du kollar, vem hejar du på dådå? :)

du har säkert varit på liseberg då? :)

GRATTIS TILL LOREEN! :D Visst vare allt rätt låt som vann? :D <3 Men såg du hur ledsen och besviken Danny såg ut :(?

för att det är jääätteekul! :D tittar du inte på tv alls eller?

söta pingvinerna var haha :D

Bor i Göteborg och är en del i Slottskogen, på sommrarna brukar vi spela fotboll, volleyboll exc. Samt grilla, dricka och anordna "Sommaröööj" ;)

Slottskogen är så mysigt att promenera om kring i!

Främst på sommar och höst dock ;)

oh jag älskar älgar, dom har sådana gulliga mular!























Follow my on Bloglovin







Trackback