Spring is wonderful


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/10.0

Idag ska jag passa på att njuta av solen som är här, kanske ta en fotorunda eller ta en springtur. Jag har inget speciellt som jag måste göra idag eller som jag har planerat, det kommer bli en hemma dag för min del. Vad har ni för planer för dagen?

Nu den senaste tiden har jag fått många frågor om vad jag har för kamera, om ni vil veta vilken kamera jag har räcker det att ni kollar under varje bild som jag tagit. (oftast alla bilder i min blogg) Om det skulle vara så att ni vill ha ännu mer info om min kamera, trycker ni bara på kameran som finns i min meny. Super lätt, om det inte står med i infon kan ni fråga.

Kommentarer

svar: okej, jag ska till stallet med Lovisa igen hehhe :) och sedan kolla på melodifestivalen finalen ikväll dådå :)

Det var det :D

svar: kan du skicka en print på min design till min bloggmejl äru snäll? :)

tack så mycket söta du!

ÅÅh Tack :*

sv; bara bra :D

kram !

åh vilken fin bild!

SV: Vsg, och tack för du anmälde dej!:D

Gosh vad fina bilder du tar! ;)

svar: tack :D så kan jag jämföra en print på min så som jag ser den :)

Ja :D

Åhh, vad fin blogg :) kan vi inte följa varandra via bloglovin?

Åh vad härlig bild! Jag måste verkligen ut och fota vårbilder jag med! :)

Hih ja! :D

Åh skönt med sol! Har vi här med :)

svar: undrar hur min design kan se så konstig ut i din dator :O i din dator är ju min header inte lika stor som inläggen, som den ska vara :S

Okej, visste inte det, men då följer jag dig ;)

haha tacos är alltid gott!

vilken är din favoriträtt? :)

svar: kanske det, vilken har du då? :)

Sv; jag gör inte så mycket! :)

Började dagen bra ? :D

Kraam!

sv: åh tusen tack =) härlig bild!

haha, åh tack så mycket! du är så söt! :)

svar: pröva kolla i google chrome, det har jag :)

sjukt fin blogg <3



http://bynella.blogg.se

fin bild! :)

sv; ja, verkligen! :D

hehe okej :D det är nog tacos faktiskt! blir aldrig less på de, hehe!

svar: okej :)

Ja (:

Sv: Jaa, det var supergott! :)

svar: Ja det ska jag pallra mig ut och göra snart! :)

Tack så jättemycket! ^^

RE: allt är toppen själv?

sv; tack :)

svar: kanske det :)

hehe okej ja då förstår jag! :)

pizza lär ju gå hem iaf? ;)

Så fina bilder tar du!!

hejsan söt! :D

Haha, spring iväg och ät! :)

Du kan göra en smoothi om du har bär/frukt och yoghurt hemma :)

svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :) detsamma hörru! ^^

svar: tack så mycket :) !

svar: :)

sv: sv: åh tack så mycket!:) asfin bild! hur länge har du fotograferat?:)

svar: <3

Ja verkligen!

Okej, vad kul!



Kram!

Det är en riktigt fin bild! :)

Vilken fin bild!

VINN SMYCKESSTÄLL VÄRDE 249:- PÅ MIN BLOGG! HELT SJUKT, MISSA INTE FÖRSTA TÄVLINGEN EVER PÅ HUMORBLOGGEN KEYYO!

http://keyyo.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-smyckesstall.html#comment

fint! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback