Tandställningen åker bort idag, lycka!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/8.0 | En arkiv bild.

En helt ny vecka och jag börjar med att vara ledig eftersom jag ska iväg till tandläkaren. Mina planer för dagen kommer bestå av 2 besök hos tandläkaren. Först ska jag vara där 08:15 och sen ska jag vara där 15:15, jag är sjukt taggad för dagen (!!!!)

Nu undrar ni säkert varför jag är taggad för två besök hos tandläkaren, men idag ska jag ta bort min tandställning, lycka. I mellan mina två besök ska jag träffa min bror, hinner inte till skolan imellan dom två tiderna. Jag känner mig lite små nerövs just nu, men det kommer nog gå över. Finns inte så mycket mer att säga, nu tänkte jag fixa mig för dagen. Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

SV: Ja visst är det! Allt bra med dig idag? :)

åh vill också ha bort min tandställning!



sv; så lite så, joråå.. allt är bra med mig! hur är de med dig då? :)

sv; Tack så mycket :).



Jtte fin bild på dig förresten :)

Superfin blogg!! :)



Bloglovinbyte?

sv: Ja, det ska det bli:)

Lycka till hos tandisen!

najs att du slipper den nu, du blir säkert lika glad som min kusin som blev av med sin ^^



svar: hihi :D

åhh, vad härligt att du slipper tandställningen nu! ;) jag vill också ha bort min nu!

åå men så skönt för dig!



Nej jag ska bara ta de lugnt är sjuk :-/



Får jag tipsa om en tävling som går ut i dag?

http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-dotto.html



Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Tanja

Hej, ursäkta supersent svar! Tentaperiod och en hel del förberedelsen inför Kina resan. Hoppas du har haft det bra under tiden.



sv: Tack så mycket sötnos! :)

Och kul att du ska ta bort tandställningen idag!! :D Du kommer bli så fin!

Vad skönt!

fin:)

sv: härligt! jag gör inget speciellt nu!:)

åå, tog bort min för mindre en en vecka sedan, det är underbart att ha den borta!:)

Dock måste du troligen ha en skena som inte är speciellt rolig...

sv: varse :) allt bra då? :)

SV: Aha, vad skönt! :D

Jag ska typ inte göra så mycket idag ;) Har studiedag så får se vad jag hittar på :D

vad härligt att ta bort tandställningen!

allt bra annars? :)

haha hur mår du då? :D

kram

sv: tack! Den fanns på Lindex sommaren 2011. Det är där den kommer ifrån, har inte sett några iår faktiskt.. Tyvärr!

kram!

idag ska ja inte göra ngr för ja e sjuk..

Bara bra tack :D sj =?

Önskar dig en fin måndag och en bra start på nya veckan! :)

Använder du kompakt kamera? :)

Vad gör du? :)

härligt :D

Å vad roligt för dig att bli av med tandställningen. Den känslan är fantastisk.

Får vi se ett fin leende sen då?

Tack så jättemycket!



Vad har du för dig? :)

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

Nej, en kompakt :) Vill köpa en bra sådan

sv: haha okej då vet jag :)

aaa okej , hur gamla e dom ?

tack så mycket hihi

KUL !

Åååh gud så roligt för dig:D

Spännande



puss

svar: hehe! :D får man se ett leende när den är borta sen? ^^

sv: Ja det gör dom säkert, det är ju hur fint som helst på sommaren!

Hoppas att du haft en bra helg nu! Har du nåt kul planerat i veckan då?

Men åh så skönt att få slippa den! Minns vilken befrielse jag tyckte det var när jag blev av med min, haha!

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

Ååh vad härligt det låter!

Jätte fin blogg! :)

sv: härligt! det är bra :)

vad ska du göra mer idag då? :)

Hej! Vad fin blogg du har! :) allt bra?

sv: åh va kul! vilken frihet! Vill bli av med min också, har dock bara i nedre käken.. :)

svar; hehe okej :p

allt bra?

hur länga har du haft din ?? tandsläling ??

Du måste visa ett leende med tänderna sen:D

SV: Tack! :D

Vad gör du nu då? :D

Sv: Njaa, det är bättre än igår men jag är fortfarande dålig =/ och va roligt att du ska tabort tandställningen! Då ser man fram emot många bilder med stort leende på :D Kram

bara bra tack =)

Haft en bra dag :)

Vad gör du? :)

Sv: Ja, visst är hon helt underbar :}

Tävla om WESC hörlurar! :D

http://tinanj.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-snowandmotioncom.html

Antar att det kommer bli skönt att ta bort den, har aldrig haft det så vet inte hur det känns eller så. =D

hoppas dagen blir bra. =D

Det lät ju bra!:)

FIn bild! :)

sv; bara bra, själv?:)

sv: thihi tack!:D

lägg in en bild sen ;)

så otroligt fin! :)

ja oja:D

Jaha, såna är bra1 Vet du vilken modell/vad den heter :)

du kan ju fota ditt smile nu när du äter utan tandställning.



Idag ska jag bara fika med en vän :)

du måste visa för och efter resultat?! :D

Har flera vänner med tandställning som ofta säger hur jobbigt det är, så kan tänka mig att det ska bli skönt att vara utan! Hoppas det gick bra, ha en fin vecka! :D

Så fin du e! :D

svar; jo det är bra :)

planer för veckan?

okok min 4 år snart 5

Kul :D Jag visste inte ens att du hade tandställning ^^

Fy fan va härligt för dig!

Grymt fin bild! :)

Kul! Kommer ihåg när min syster tog bort tandställningen, hon var helt lyrisk i typ en vecka! :P

sjukt fin :)

jätte fin bild på dig ;)



sv: <3 , ska du släcka ljuset idag?























Follow my on Bloglovin







Trackback