you can do it because you love me

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/7.1

Idag ska jag plugga och fixa klart alla mina arbeten tills nästa vecka, har ändå inget bättre för mig. Ska även se till att hinna se små program på internet som jag missat nu i veckan, när jag inte haft tid med tvn. Får se om dagen bjuder på något mer.

Tänkte bjuda på några bilder från våran lilla utflykt som vi hade i skolan, men mitt minne med alla kort ligger kvar i skolans data. Ni får se bilderna på måndag om inte någon raderat alla bilder, får skulla mig själv som glömde kortet. Under dagen träffade jag även Emma när jag kom till Visby, vi satt mest och pratade tills vi åkte iväg för att äta mat. Därefter åkte vi iväg för att se hockey och grattis till grabbarna som vann med 2-0, efter vi vart på hockey väntade vi bara tills min buss skulle gå hem vid 23:35.

Vad har ni för planer för dagen och vad hände igår kväll?


Kommentarer

måste också plugga massa idag, körkort :)

svar: varsågod! :)

SV: Jag ska träna, och gå på bio. :)

SV: Tack så mycket! :D

SV: Tack så mycket! :D

Sv: tack! :)

Tack hih ! :)

sv: okej, samma här :D

Sv;Tack så mycket :)

sv: Yes! :)

vad skönt med vår!:)

sv : ja riktigt kul :)

Sv: tack så mycket!

sv; Tack:D

sv: Åh tack! Fin blogg :)

Hoppas du har en bra helg i alla fall :)

Sv: Vad händer idag då?:)

hur länge har du fotograferat? ;)

svar: det måste göras, har uppskrivning på onsdag igen :)

Hej!



Skulle du vilja göra mig en tjänst, och samtidigt få en länk i ett inlägg ikväll?



Läs här: http://angelica.blogg.se/2012/march/alla-som-rostar-far-en-lank.html



Alla som röstar får en länk + att du gör en god gärning :)



http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=17591

Varsågod :)

Sv; Inte så mycket, långpromenad med vovven, en sväng förbi stallet och middag hos mormor och morfar :)

underbar vårbild!

puss

Sv; jodå, det är bara bra :)

sv: Jag skulle vart med en kompis men mina bröder är sjuka så de går inte, sen finns de typ inget att göra här heller :/ Vad ska du göra då ? :)

SVAR: ikväll blir det tjejkväll och på söndag har jag inga planer direkt..förutom att plugga lite då! vad ska du plugga för något? :D

Otroligt vackra bilder! =) Härligt att våren är här :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bildern =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

allt bra idag? :)



anmäl dig gärna till min dagens blogg :)

direktlänk: http://exoticious.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment



Ha en bra dag!

-taack ! å DSM !! :)

jodå det är bara bra här! å du själv ? :)

tjena där! nu har jag dagens blogg.

så vill du ta chansen till mina läsare i så fall

klicka till med en kommentar '' jag är med''.

jag väljer ut en vinnare imorgon (söndag).

:D

Direkt länk : http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

fin bild!

allt bra? :)

gillar din bild med :)

sv: Jaa taco är gott!

Vad åt du ? :)

fin bild:D

Härlig vårbild! =)



Hoppas plugget går bra =)



Idag händer inte så mycket. Sambon jobbar. Så det är lite som en vardag.

fin bild :)

sv; härligt! samma här :)

fin bild på dig i headern snyggoo!

du ta sjukt fina bilder! :)

svar: yes! :)

-jadå !

härliiigt dåe ! :)

så lite så :D

sv; allt bra? :D

Hej!

Det var länge sen sist.

Hur mår du nu för tiden?:)

Kram

de e bra här med :)



har du för dig då? :)

Sv: Nja. vet inte riktigt om det var så mums, gröt liksom ;)



Fint med vårtecken :)

sv: Ååh tusen tack underbara du! :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

Jag har just nu en frågestund på min blogg! Det vore jättekul om du ställde en fråga/flera frågor till mig!



http://bloggmyran.blogg.se/2012/march/fragestund-1.html

sv: :D<3

fina bilder du tar :)

Sv; jaa :D

sv; tack detsamma :)

bara bra med mej, med dej då :) ?

sv: okej, det är toppen :D

vad gör du?:)

Nä jag ska väl inte hitta på så mkt:)

fin bild :)



sv: ohja :D

kramis❤

Sv. Tack så mycket! :D

Så fin bild!

Gud va härligt med vårblommor! uppe hos mig har de inte kommit fram än :/

Fin bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback