We against the world and nobody can stop us

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/4.5

Idag har jag firat två grabbar som fyller år imorgon och det är min systers Sambo och hans tvilling bror. Ett stort grattis till dom i förskott. Har även städat mitt rum och fixat här hemma under dagen, det kallar jag en perfekt söndag. Ikväll bokar jag upp soffan med min syster, vi tänkte se Big Brother. Vad har ni för er ikväll, vad ska ni göra?

Som ni kanske vet ska jag ta ut min tandställning snart, jag hade för mig att det var nu på onsdag den 21 Mars. Fast jag har kollat fel datum och det var visst den 26 fast det gör mig inget att det är fem dagar extra. Kommer som sagt bli av med tandställningen den här månaden. Nu är det inte långt kvar tills den åker bort, imorgon är det en vecka kvar, SKÅL!



Kommentarer

sv: minns inte vad jag skrev :P

åh gott .D

åh va gott :D



sv: de va de :D

kramis♥

hihi :D

Åh bullar, jag älskar bullar! :D

åh vad gott med bullar!

sv: juste :p

nej men det är lite små tråkigt bara:D

sv: igår åkte jag slalom hela dagen:)

Åh va gott det ser ut!

Och om du är intresserad så har jag gjort ett lite utförligare inlägg om min sjukdom nu.

Kram

sv: allt bra? :D

sv: jao (Y)



haft en bra helg?



Krami

Haft en bra helg? :)

Sv: Men ja! Och med mjölk! :D haha gud vad jag vill ha bullar nu..

gott med bullar!

hihi:D

<3

hej var gärna med i min dagen blogg! http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html



kram! :)

Gud vad gott, allt bra?:)

SV: Härligt! Samma här c:

sv; jag vill också ha:D

Låter som en riktigt bra söndag! :D

allt bra?:D<3

mm ser gött ut ... får man smaka

sv: Jo, samma här :)

Åhh gott :D

vart ska du åka? :)

träna osv, inget spec D: sj? :D

Gott med bullar!

Åååh gud vad sugen jag blev på bullar!!!. allt bra me dig? :) tycker du om bilderna jag la ut i dag? skulle behöva lite kritik så jag vet om det är bra eller inte :)

SVAR: :)

Är hos killen nu själv?^^

svar: okej :)

<3

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :)

Träna och så sjdå? :)

kul :D

åh jag vill också ta ut min tandställning!

svar: va? nejje, jag undrade vart du skulle åka, men nu såg jag att jag hade läst fel, det är din tandställning som åker om en vecka, haha ^^

TÄVLING! om jag var du skulle jag kolla in ;)

http://hannalovisasol.se/2012/march/utkast-mars-18-2012.html#comment

skönt att höra!

Jo dte är toppen med mig!<3

sv: tack!

jag fick min i april förra året :P

Jaa!

Haft en bra dag?:D<3

sv: ajjemen!

å vad gott med bullar:(

sv: själv? :D

okej :)

jaa ganska!<3

Sv; haha det förstår jag :)

gott med bullar :D

sv: oj vad länge :P

Mums:)

<3

SV: Härligt, och gud vad gott det ser ut med kanelbullar! :)

ja :)

hembakat är alltid godast :D

sv: men du kommer inte ha i 2 år som tur är :D

sv; kollar på bb. följer du de? :D

åh såå gott



pusss

<3

Läs mitt inlägg "Broder duktig!" och tyck gärna till om Lola och Sverige i sig. Tack för din tid:)

Hej fin blogg! Just nu har jag en bloppis i min blogg där priset är från 20kr-80kr ! :) Sjukt billigt ju, så kolla om det är något du vill köpa! <3

mums!

sv: jajamen:D

SV: Vad tycker du om min nya design då? :)

skicka hit xD

v; absolut inte, skulle vilja hoppa från en bro just nu haha :(

TÄVLING! om jag var du skulle jag kolla in ;)

http://hannalovisasol.se/2012/march/utkast-mars-18-2012.html#comment

sv: jag kan bli av med min inom 6 månader om jag sköter mina gummi snoddar :P

hehe :)

sv: ja, superbra ;)



Krami

vem tror du får lämna Big Brother?! :D

SV: Tack så mycket! Din design är också jättefin c:

sv: jag ska, det är fett värt :D

jadå!!!<3<3

ja :D

<33

tv, sj? :D

hihihiih!!<3



Snygg design!<3

så lite så!!<3

svar: hehe näe, läste fel bara, :)

sv: tack så mycket! :D

kollar bb sjdå? :)

HAha beror la på hur man ser det ;) Gott med bullar

Svar: Okej :) Imorgon bitti (måndag) börjar jag ett nytt jobb :) Spännande! Jobbar du någonting? Kram!

vem vill du ska åka :)

sv: det är verkligen du också!

svar: yepp :D

Jaha roligt!:D<3

svar: :)

eller hur ! :)

sv: ingen orsak :D

ja eller hur ^^

Hahahahah!!<3<3

sv: härligt, jadå :D

Hihi :)

ja hanna e tråkig :P

hihihiihi!!!<3

men som det såg gott ut med bullar!

gillar rubriken!

svar: <3

Gött :D

sv: va gott det ser ut :D <3

dom såg riktigt goda ut!

sv; nä man gör ju inte det! :(

Sv; godnatt! :)

sv: tack! haha, ja fast är sjuukt dålig på att rita. Spc på mobilen :P

Önskar dig en trevlig kväll! :D

dagens blogg är nu avslutad, kolla om det blev just du som vann! :)

sv: Kul med skola!

för mig blir det träning och praktik!



vad går du i för klass?

Kram

Hej!

allt bra?

kram

sv: jaa klart du ska prova den:) jumpsuits är typ det bästa på sommaren ju!

sv; kija åkte ut... synd va? :(

Så gott^^

Gott med bullar :D

Åh så smaskigt med bullar! GOTT. NU blev jag baksugen.

åh vad gott dt hade varit med bullar nu!!

åhh nomnomnom!



huehuehue tycker jag med (kanske inte så kontigt huhuh) :D:D























Follow my on Bloglovin







Trackback