I feel there is something strange, tell me!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/4.0

Tänkte ta en paus ifrån plugget och kanske ta en promenad en stund och därefter fortsätta med att plugga. Behöver en promenad och koppla av mig lite, fast det inte är världens bästa värder tänker jag ge mig ut. Senare under dagen blir det plugg och mys.

Hade inget speciellt att säga igår, mitt ärende och skolan gick väldigt bra. Åkte även till Christoffer igår senare på kvällen, när jag kom till honom satt jag en stund vid datan och därefter somnade jag väldigt tidigt. Det var lite kort om min dag igår och idag blir det som sagt plugg och vara med killen. Gillar bilden starkt på något sätt, fast den är vädligt tråkig. Vad har ni för er?

Kommentarer

sv. tack =)

Sv; tack :) men på bilden har jag ju inte klippt det än haha ;b

vad äre den fina blommiga grejen på bilden? :)

svar: varsågod! :)

Promenader är alltid bra:) fast inte så kul om det är dåligt väder:/

mm :)

Hej! Gillar du våren eller sommaren bäst???

tack tack! :)

svar: aha, okej :) vart har du köpt den då?

naw :) jotack det är bara bra med mig :) hur är det själv? :)

:D

Hoppas du får en finfin tisdag :)

Jaa ellerhur :D

Sv: Tack så mycket! :D Hoppas du mår bra. Jätte fin bild :)

- Har inte haft lusten till bloggen riktigt därav detta sena svar. Kul att du hade det bra i göteborg :) jag själv har haft det super.

Tack så mycket snälla du! =D

sv; Åh, tack så mycket! :)



Jag sitter bara här och väntar på att solen ska titta fram någon gång.. Vad har du för dig? :)

btw Bea, ser min nya design konstig eller bra ut? :)

Allt bra idag då? :)

sv: jag jobbade där förra sommaren och då sa hon att jag får jobba där nästa också om jag vill, men mailade de igen på sport lovet och då sa hon att hon skulle komma och återkomma så vet inte ;P

sv; Jo, tack :)

Fin blogg :D

allt bra?

kram<3

Svar: Det var gött! ;)

sv: jadå det hade jag också :)

Är det en mugg på bilden är vad är det? :)

sv; vad ska du göra idag då? :)

Di blogg är ju så otroligt bra!

SV: Taack! :D Allt bra?

skönt!



puss

sv: tack så himla mycket :)

SV: haha, jaa ;) Lust att göra ett länkbyte förresten? ;D

sv: Tack så mycket :)

Älskar alla dina bilder!

sv: Åh tack snälla du ! ♥

Vad fin blogg du har ! :)

sv: men tack! :)

Har tipsat om en sida där du tjänar 600 kr för varje värvning! :)



Läs mer här!



http://wwwiktoria.blogg.se/2012/march/tjanar-pengar-pa-din-blogg.html

sv: I helgen blir det att fira min bror han fyller 12 år :)

Men vad gör du ?

sv, skönt höra ;) jo jag fick hyfsad.

Sv: Oh tack så jättemycket :D Allt bra med dig idag?? =)

jag skulle också behöva plugga:/

sv; tack snälla! :D

Fina bilder :)



Sitter och fixar ett par småändringar i designen! Sen ska jag göra en omstart, du kan läsa vrf på bloggen.



Vad gör du?

Kram

svar: aha okej, men den är jätte fin iaf! :)

svar: nej vadå? :)

vill du ta del av mina hundratals läsare? anmäl dig då till dagens blogg!

http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-igen.html

Större chans att vinna om du följer mig på bloglovin!



kram! :)

SV: Varse! :D Allt är bara bra, själv?

sv: taack så mycket! :D

Vad gör du? :)

Yes :P

<3

svar: ah va bra! :D

BLOGGTÄVLING OM PRESENTKORT PÅ RUNNS.SE ELLER ERIKASGARDEROB!

http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-ett-presentkort-pa-erikasgarderobse.html



BLOGGTÄVLING OM VALFRITT IPHONESKAL!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-valfritt-iphoneskal.html

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv: tack! vilken fin bild hihi :D

HEJSAN! :D

Nu har dagens blogg vinnaren lottats ut!

Checka in och se om det blev DU!

KRAM!♥

Svar: Tack så mycket! :D Kul att du gillar den!

Ja det var väldigt härligt =)

härligt :) jo de e bra :)

va har du för dig då? :)

söt header :)

sv: Haha! :D Kanske blir en ny omgång snart :D

Ps din blogg är jätte fin, om jag inte redan skrivit det. xD

sv: Var så lite så :D♥

sv: Det är bara bra med mig :D

Själv då?

SV: Va bra :D

sv: hihi, vad gör du? :)

sv: kollar på en serie! :D

Sv: Joda, det är bara bra med mig :) Vad har du för planer för morgondagen?? =) Kram

Vill du vinna en av våra TAVLOR?



Var med i vår tävling där vinnaren får en tavla och en publicering på vår blogg. Gå in på:

http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html



om du inte tycker om sådana här kommentarer ber vi om ursäkt!

Var har du köpt påslakanet ? älskar de..

Jag har en likadan mugg till min tandborste, Haha!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback