En vild eftermiddag i Vibble

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm | En bild på Elin, lucas är rädd för kameran.

Vi har klippt och klistrat under hela dagen i skolan. Det låter inte så roligt, men det kommer bli riktigt bra till våran utställning som kommer bestå av bilder och andra roliga saker som vi kommer ha. Utställningen kommer vi ha i sommar, som förra året.

Våran dag slöt med att Elin och jag hamnade i Vibble hemma hos Lucas, faktiskt en riktigt mysig eftermiddag. Vi tog en promenad ner till Kneippbyn som ligger i Vibble, Lucas visade oss runt lite. Tog även bilder medan vi var ute och upptäckte Vibble, tillslut hade ingen koll på klockan. Vi hade en bra bit att gå tillbaka hem till Lucas för att hämta våra saker och sedan vidare till bussen. Bussen skulle vi aldrig hinna med, jag ringde till Jakob och självklart var han i närheten och kunde köra oss. Vibble ligger kanske 5 km utanför Visby, vi kunde gått men jag hade en buss att passa i Visby. Det var lite som hade hänt idag, det har hänt mycket andra saker också. Tack mina fina vänner för en bra eftermiddag med mycket skratt och bus. Vad har ni själva haft för er idag?

Kommentarer

sv: hehe okej :p taggad för helg nu? :)

svar: varsågod finis på dig själv :D

Ja! :D

sv: Det var supermysigt idag!

Önskar dig en fortsatt fin torsdagskväll :)

Några trevliga planer för kvällen?

sv. hehe, jao =)



Krami

SV; hihi, min dag har varit helt okej faktiskt :D

bara älskar vädret!

är det fint väder hos dig också?

svar: eller hur, är super nöjd :D

svar: har haft på mig fjädersmyckena hela dagen :D

svar: ja, eller hur :D

hur varmt var det hos dej idag? :)

Fin blogg :))

sv: här är det också samma som igår, runt 16 grader :)

sv; super bra, själv dåe? :)

fin bild!

det va så lite så, allt bra annars då?

sv; okejj :]]

Åå, underbara Vibble!

hur är det?:)

Svar: Tusen tack! Kram :)

fan va gött & höra :D

de e bra här med hehe

Vad gör du? :)

sv: Haha :D

sv: jaa, älskar det! men imon ska det inte bli lika varmt :/

okej, jo det är bra:D

svar: hihi :D

sv: okej, jadå

Önskar dig en fortsatt bra dag! :)

sv: okej, har du haft en bra dag idag då? :)

svar; Nae, men min mamma växte upp där så mormor och morfar bodde där innan de flytta in till visby, så har typ spenderat halva somrarna där när jag var mindre :)

HEEJ !!

Vill du vinna ett Iphone skal ?

kika in http://justhewayim.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Sv: Tack så mycket!

sv. tack =)

det låter som att du har haft en mysig dag!:)

sv: Vad händer i helgen då ? :D

Sv: Tack så mycket! :)

- det är bara bra! ;)

sv; jaa! :)

okej, jag bara slappar :)

händer i helgen? kram

sv: okej :)

Vara med pojkvännen, spela match, en tjejdag på stan och lite sådant! :)

Hej! Jag vill önska dig en fin fredag<3

och jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig att svara på en fråga i detta inlägg?



http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/vanskap.html



Alla ser vi olika på saker och vore kul att se Vad just du tycker

Jaaa absolut :)

Tack! :D

Hej! Jag vill önska dig en fin fredag<3

och jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig att svara på en fråga i detta inlägg?



http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/vanskap.html



Alla ser vi olika på saker och vore kul att se Vad just du tycker

SV; Jorå! :)

Hur är det med dig idag?

kram

sv: Haha jag är för gammal för att vara vän med dig tror jag^^

svar; förlåt för sent svar men har inte haft tillgång till internet och har varit sjuk :p

allt bra?

fin blogg!

sv: asså det har blivit nåt fel i min blogg, alla kommentarer jag fått på senaste tiden har typ inte uppdaterats i översikts fältet så jag gick in där på kommentarer nu och hade tre st från dig. skulle bara skriva det här så du vet varför jag inte har svarat. det största ordet jag kan säga är tack så jättemycket Bea :) <3

sv: jag med :p

haft en bra dag?

Ska du göra imorgon då? :)

händer i helgen då?:)

Sv Okej... Haft en bra kväll? =)

Hej! Hoppas du får en bra dag, kika gärna in på vår nya blogg! :)



http://livsnjutareskara.blogg.se/2012/march/videoinlagg.html#comment

Fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback