picknick med världens bästa person!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Christoffer och jag började dagen med att åka till Smöjen som ligger på Gotland, vi köpte med oss lite risifruti och dricka eftersom vi skulle ha en liten picknick. Det var riktigt mysigt med picknick vid vattnet. När vi skulle åka hem tänkte vi åka över Kyllaj för att kolla lite, vi stannar i närheten av barnhemmet/spökhuset som finns i Kyllaj för att fota blommor. Det gick rätt fort för mig att fota och när vi skulle åka hem då startar inte bilen. Efter 55 minuter när vi provat att få igång bilen då startar den. Hade vi vart där på kvällen hade jag vart livrädd, igen täckning på mobilen och sen har jag hört mycket om det där barnhemmet/spökhuset.

När vi kom hem började jag och städa stugan och nu är jag färdig med den. Vad som händer ikväll för mig och Christoffer det vet vi inte ännu. Vi har några planer, men vi får helt enkelt se vad vi gör. Vad har ni gjort idag och vad händer ikväll?

Kommentarer

åh så mysigt! :D



sv: taack :D

kramis❤

Verkar som du har haft en härlig dag med picknick och sånt :D Allt bra annars? Kram/Cornelia :D

sv; hihi. allt bra med dig? :)

Vill du bli helgens blogg/bild? Gå då in på min blogg för att se hur gör för att vara med och tävla! :) Bra du är på att fota! :)

svar; Jorå, med dig då? :)

Heeej :)

Hoppas du får en fortsatt fin lördag!!

KRAAAM :D

sv: Det är superbra med mig också :D

Så mysigt :D



sv; Det är bara bra med mig också!



kram

Hur är det? :)

tusen atck :D

Haft en bra dag? :D

sv: kollar på en film, haha ;)

Hur har du spenderat denna soliga lördag?

Kram

haha jaa :D

kram

vad goda dom er dut =)

underbart vacker blogg , allt bra med dig ?

kram!

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Sv; Härligt^^

Det är bara bra med mig =)

Sv; tack för frågan! kram

Nej de blir lugnt här i kväll, ska börja med maten straxt sen blir de lite virkning och film,Måste ju njuta lite av lördagen.



Har du några planer för i morgon?

Aww tack:D



Gott med risifrutti!

Idag har jag sett lite av en föreställning, fikat och gått runt i affärer, bara njutit av livet:D

Vad har du gjort idag? <3

sv: hehe, jao jag med .. älskar sol (Y)



Krami

sv: vad händer nu i helgen då ? :D

Sv: Tack :)

En kombination av såna kläder kommer vara perfekt i vår och sommar! Å, längtar så!

sv: Tack!

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

sv: hihi tack sötnos :D

Hihi ja de e sant,

Nej vi ska äta här straxt och så blir de nog att kolla på film, du då?

skönt att bilen gick igång :) ha en fin kväll!

allt bra?:D

sv: Ska som sagt dit över påsken och ville fota ;)

Åh vad mysigt, låter som en riktigt bra dag :) Men lite otäckt med det där spökhuset, tur att det var ljust och att ni fick igång bilen :)

fan så myyysigt!



pusss

sv: tack!

sv: tack så mycket :)



kika gärna in igen! :)

LOVE ♥

Låter mysigtgt! Hur är det annars då? Kram! :)

Åh risifrutti är så gott :D

svar; sorry för sent svar ;p

har du haft en bra lördag? :)

Jag gjorde inte så mycket :)

Hihiii ihhhh läskigt, förstår att det hade varit obehagligt =D, hehe, bilskrälle haha



Ohh så gott ni ätit då =D

- inte mycket

hur har din dag vart?

Jätte fin blogg! Vad hittar du på imorgon? :D



/ http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet

ååhh, va mysigt! :D

Sv Jajamen det är kanoners med mig :) Haft en kanondag helt enkelt, med mammaloppis o sådär. Du då? Vad har du gjort?

sv: haha aa riktigt samrigt :P

KRAM

Mys :D

sv: Sover hos mamma ihelg :) spel,stan & sånt alltså♥

sv: härligt!

åh risifrutti är så gott :D

hehe älskar bilden ;D

så läcker bild, har du gjort stenarna svartvitt, eller var dem så? ser riktigt nice ut =)

Vad har du hört om det där stället som är läskigt?..

Gott!

Smöjen :) Där brukar jag vara på sommaren och bada, ligger nära mitt sommarställe. Dock så har jag aldrig blivit ihjälskrämd av ett spöke vid barnhemmet, hehe.

Jättefin blogg!

älskar risifrutti! fin blogg du har!"























Follow my on Bloglovin







Trackback