våffeldagen, sommartid!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/5.0

Idag ställer vi fram klockan och det betyder att vi har sommartid nu, hur underbart är inte det? Förutom att vi ställer fram klockan idag är det även våffeldagen. Hur många våfflor har ni ätit idag? + att det är otroligt många fina personer som fyller år idag.

Christoffers faster fyller år idag och vi har firat henne med kakor,bullar, tårta och kaffe. Eftersom vi har firat henne med massor av goda saker hoppar jag över våfflorna idag och äter det i veckan istället. Resten av min dag har beståt av små fix och lite plugg. Nu ska jag avsluta min vecka med att äta lax och senare blir det mys farmför tvn. Vad har ni gjort?

Kommentarer

varit ute och sprungit :D:D ätit 0 våfflor, haha :)

fin bild :)

sv : vsg

Haft en bra dag? :D

Älskar våffeldagen jag åt 4 styckna ;)

sv.Jag får utbrott för att min blogg har fått världens konstigaste design...

Jag ska nog också käka våfflor till veckan istället, idag blev det kött och potatis haha :) Ha en skön kväll.

sv: Verkligen :)

sv. Det har jag säkert....smart jag är-.-

Var med & tävla om valfritt smycke - http://www.nattstad.se/bexollila?cat=46079

- Härligt!

Jo de är bra :) kram.

fin bild!

sv: Hehe :D

checka ba halsbandet jag tipsar i inlägget, sjukt fint !

Ja super gott :D

sv: tack så mycket! :)

Vad bra! Det är bra här med.

Haft en bra helg? :)

ja men det vet du ju inte så vf inte vara med ;)?

- min dag har bara vart bra! :)

Va gör du nu då :D

sv: men tack så mycket! :)

det är en långklänning! :)

sv: tack så mycket !:D

sv: Japp, fin bild! :)

hehe okej va så lite så, allt bra då?

Sv: Tack så mycket :)

Väldig kul att du har hittat till vår blogg. Får jag fråga hur du hittade dit? ps. snygg bild :)

sv; tack sötis!:D allt bra?

Det är så kul med sommartid:D

Åt tre våfflor idag.

SV: Taack! :D

Allt bra med dig? :)

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

okej jag kollar på kontoret :)

sv: varsegod :D

Hoppas du får en finfin söndagskväll och ett bra avslut på denna vecka :)

sv: nice, jo de är toppen :D

görs?:)

sv: vad bra! :)

Min helg har varit helt okej.

Några speciella planer inför veckan som kommer? :)

det är så gott med våfflor :D och härligt med sommartid, ett steg närmare sommaren!

:D

svar: mumsar på äppelbitar och yoghurt, du då? :)

sommartid<333

känns härligt!

sv:hehe okey (Y)



Krami

Hoppas din dag varit bra =D

Min ha varit rätt okej. :)

svar: Samma, taggar inför prao imorgon, yiho..!!! eller? hhaha :)

sv; Åh, tusen tack!

Sv: Tackar! :D

jag har faktiskt inte ätit någon våffla idag :p

Den ha varit bra, trots att jag tror att min vovvs är dräktig! :O

skönt, de e sådär här !

sv; Nja, inte direkt..

Fast är dock ledig från skolan i 3 veckor, för att vi praoar i 2 veckor, och veckan efter är det påsklov, så det är skönt! :D

Vad gör du? :)

svar: japp :D

ah, jag med, för mina äppelbitar är snart slut, haha :(

ont i halsen, ryggen och huvudet och pollen har slagit till nu så jag hostar och dör typ..

Nej de är det inte. Men visst att de blir säkert många små söta saker. MEN inte rätt att få valpar på en blandis. :P

blä! :( fin bild!

vad händer i påsk ? <3

sv: åååhåhhhhhh, underbart! :D

Kommer ihåg när jag gjorde det, haha. Det kändes så himla tomt och det var så mycket utrymme i munnen, haha.

Jo men tack! den har varit kanon , tvättat klart nu så de e skönt, men är riktigt döförkyld vilket inte är lika kul..:(



Hoppas du får en fin kväll!

Sv: :D

Vad har du gjort idag då? :)

BB :D:D

ja jag hoppas hostan lugnar ner sig nu under natten så jag kan gå till skolan imorgon

sv: haha, förstår det! :D

sv: hihi! fin bild :)

aaw va söt du e !

sv: jarå!:]

haft en bra helg?:)

Okaj :)

händer i veckan? :D

kollar inte du? :D

Sv: Trevligt! Träffat en kompis bara typ.. :)

Känns ju lite charmigt ;)

sv: tro mig, det kommer det att bli! haha :)

Sjukt fin blogg!

Allt väl med dig?

Kram! :)

Sv; hehe ^^

Taggar du ny vecka då? =)

- japp!

sv: haha ja :)

nej du going !

ahaa okej :P även fast det är live?

svar; hehe toppen det :)

haft en bra helg?

sv: okej :D

gymma, bowla och åka till fjällen!

sv: det är det! :)

Snart 9 månader :)

Fin bild! :)



sv: Jo vi har en ganska stor sommar/vinter stuga i Gammelgarn som vi har haft nu i tre-fyra år ;)

Min familj och jag har vart där sedan vi var små fast inte bosatta..

JA! de e inte kul!! hur e de sj?

Sv; Härligt^^

Samma här =)

sv; bara bra :) göres?:)

svar: haha ja :(

sv: haha ;)

sv: Vad händer i veckan som kommer då ? :)

Gjort idag? :D

SV: Vad bra! :D

Här är det toppen! :) Vad gör du då? :D

Jag ha tagit de lugnt. :D

Hänt något kul ihelgen?

sv: okej, jadå :)

görs?

sv: ja verklige :D

ont i halsen =/ annas bra =)

aaw tack hihi

SV: Hehe okej ;) Inte jag heller ;)

Vad händer imorgon då? :D

Jahaa okej :)

sv; hehe ^^

Taggar du ny vecak då? =)

sv: Jag ska jobba, sola, shoppa och bara ta det allmänt lugnt :D

sv: thihi tack!:D

sv; jag ska snart sova :)

svar: hehe ja :D

fin bild :)

Ja det känns verkligen super kul, vi får hoppas att några läsare stannar kvar även om jag inte ligger där nu :)

Ja (:

hihi okej :P



Så har du några kuliga planer för i morgon? ^^

Har du några speciella planer för den kommande veckan?:D

sv: tack så mycket :D

KRAM

jo det är bra, med dig då?:)

allt väl? :)

Så najs att det verkligen är vår nu!

Åt inga våfflor idag, gjorde amerikanska pannkakor till frukost i stället :)

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

sv: okej, musik :)

Haft en ba helg?

känns skönt som tusan1

sv: hhahaha okej ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback