You could have tried a little more

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Somnade direkt när vi kom hem efter våran picknick, 40 minuter efter jag somnade vaknar jag av att Christoffer står över mig och säger att jag ska skynda mig eftersom Simon väntar på oss. Innan jag somnade då hade vi pratat om att åka till Fårösund, fast vi visste inte hur vi skulle göra. Snällt att jag knappt visste om att vi skulle åka iväg, fick kasta i mig maten och springa ut till Simon och Christoffer som väntade. Kvällen var bra med alla underbara personer, men nykter på den här festen var inte alls kul för mig.

Jag är ingen person som dricker varje gång jag ska iväg på en fest, men igår hade det faktiskt vart lite roligare om jag också hade druckit. Men som sagt, vad kunde jag göra åt saken? Jag kunde själv gjort kvällen lite roligare utan alkohol, men kännde mig även trött. Fast som sagt jag hade en bra kväll ändå, fast det kanske inte syndes på mig. Tack kära vänner! Vad hade ni för er igår?

Kommentarer

Svar; lite halvsjuk men annars bra :) hänt i helgen? <3

Äter :)

Svar; kompisar, bio och fotat :) händer i veckan då? <3

fin bild :D



igår var jag på bio sen sprang/bussade jag och Sandra genom halva uddevalla för att sen hamna hemma hos mig till 5 i morse x)

åh den här bilden var också fin! :D

sv: nehe okej :D

sv: Tack!

Önskar dig en fortsatt bra dag! ^^

sv: varsågod :)

fian här med :D

hej super fin blogg , kolla gärna min lite då o då släng gärna in en kommentar då :)

sv. det är du som är söt! :) och du tar jättefina bilder!

svar: :) <3

Jätte fin bild :)

vad gör du då ? :)

Vill du vara med och tävla om 10 presentkort á 50kr på hm? gå då in här och läs tävlingsreglerna!

http://evelinaelisabeth.blogg.se/2012/march/tavling.html

Kram :)

ne ^^ har bokad tvättstuga kl 17 så de e mindra kul! Har du Haft en bra dag?

Supermysig bild :)

Önskar att vi också hade lite blåsippor här :(

vilken underbar vårbild!!!<3

helt fin blogg!

Hoppas på de, glad att jag hittade lite blommor idag :)

tack så jätte mycket :)

Fin blid

Svar: Så lite så :)

sv; ja :D

sv: okej , ska kolla om det finns nått våffelpaket i skafferiet :p

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Allt bra med dig idag då?? =)

Jättefin bild :)

:D

Vad skönt att höra! Några planer för kvällen?

sv: hehhe okej nice iaf! :) fin bild här med ^^

sv: ne, frukt är gott (: Dock rätt underskattat ^^

sv; nejdu jag vet inte! Har din helg varit bra?

Hoppas du haft en bra dag hittils och att du får en fortsatt bra söndag :) Själv avskyr jag söndagar, haha! KRAMIS

fin bild :)

Ah jo, bara älskar våren och dess tecken :D

sv; jodå, det är bara bra med mig. :-D

sv: ja det var det :) är allt bra med dig idag? kram

Man kan ju inte vara på topp på en fest alltid:) hmm.

fin bild ♥

allt bra?

Inga problem :)

Vad gör du? :D

jadå ;) fast nu är man äntligen hemma!

Men du mår nog bättre än de andar idag och vad vacker bild



Hoppas att eran dag är toppen

Svar: Hehe okej ;) Ja idag har jag tävlat hästhoppning och det gick riktigt bra, så idag har min dag varit toppen! Har ud haft en bra dag idag? :) Kram!

Svar; samma här :) har du gjort i dag då? <3

sv. tack! :)

det var verkligen super gott!

sv: imon har jag först skola sen ska jag in till stan, själv då? :)

sv: japp :D

sv: jadå!

Allt bra med dig idag? :)

fiin bild :D



sv: taaack :D

kramis❤

Kikar in och hoppas att du har haft en bra helg! :)

sv: Så lite :)

Det är med mig.^^

Vad händer ikväll?

ska snart till ica ;P

sv: tråkade haha:) Händer imorgon? kram!

Svar; samma :) sjukt fin bild! grymt duktig du är!! fotar du mycke? :)

sv: Okej, Inte mycket.

Är det sol hos dig?

- Allt bra? :)

SV: underbart :)

Jo här är det bara sol!

sv: vad kul! :D

allt bra?:D

sv: tack så mycket! :D Vad gör du?

Svar: haha okej :) hoppas du får en bra fortsatt trevlig dag! :)

åh vår!



pusss

sv: Hade jag hört sådant hade jag trott på det också-

fin bild:)

vad använder du för kamera?

fina bild =) allr bra ??

Vacker bild! :)

http://twoasiians.blogg.se/2012/march/vinnarna-ny-omgang.html#comment



Anmäl dig till veckans blogg och få en chans att visas inför våra 150-300 läsare! :)

Ha en bra dag, kram.

Fin bild :) Jag hoppas verkligen jag får se lite blåsippor denna våren.. De är så fina :)



Själv har jag frånsagt mig alkoholen helt. Kändes som att man var lite utanför i början, men insåg snabbt att allt blev bättre om man ändrade inställning :) Men att vara trött är svårt att ändra på. Skönt att du hade kul ändå :)























Follow my on Bloglovin







Trackback