trött efter en hel plugg dag

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/3.5

Klockan är riktkigt mycket och jag har bara pluggat och vilat hela dagen. Ikväll ska jag spela battlefield 3, jag är värd att få spela efter en tuff dag. Först ska jag bara lära mig hur man spelar och sen ska jag orka. Är sjukt trött!

Ikväll kommer det bli fredagsmys, jag har ingen lust att göra något och känner mig riktigt seg. Kanske ska hoppa över att spela och se en film ikväll istället, kan vara skönt! vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

sv: vad trevligt! :) fy för plugg!

- ja verkligen, skrattade sjukt mke under filmen :)

Hih yeah! :)

SV: vad härligt! har du haft en bra fredag? har du planer för helgen?

hej allt bra? jätte fin header!

allt bra med dej? :)

hatar lääxooorrr

ikväll ska jag ta det lugnt :) ha en fin kväll! kram

aa :D

hissar eller dissar du stockholms veckan? :D

- jamen vad bra :)

- tips på någon bra film man kan hyra? :)

aa, var där under sthlm veckan sist. trevligt o så.

men vissa hade rå damp..

Ni har en fin ö,verkligen!

SV: Jadå, det har jag :)

ja! det är sant !



Men bor du sj på ön med din pojkvän eller bor hela familjen där ?:)

- okej, :)

hejsan sötnos!

har just nu dragit igång veckans blogg på min blogg!

skulle vara kul om du anmälde dig och har chansen att visas inför alla mina läsare!

ligger 52 på nattstads topplista!!

direktlänk till tävlingen; http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2715776



ha en fortsatt trevlig kväll!

kram

sv: Jarå, allt är bra! Hur är det med dig då? :)

allt bra? :D

SV: Tack så mycket!



PS. Nu finns bilderna ifrån fotoutställningen upplagda ;)

Åhh tack så mycket, kraam! :)

Tack sötnos! :)

Segt med plugg!

gud va mysigt, avensjuk tjej här ja.. :)

Görs då? :D

de är bra här med, gör du? :)

va bra att höra, nej själv mår jag så där har varit sjuk hela veckan :/

vill med på där.. haha ! :)

verkar så lungt!

sitter hos en kompis bara :)

Nu blir jag ju ännu mer avis :(

haha nej men aa!

vad jobbar ni med där då ?

Ja verkligen :) vad har du gjort i dag då? :)



kram

Skitfin blogg! Haft en bra dag? Kramis :)

Fin blogg!

Allt bra? :)

Kram!

Hehe okej!

Samma här :D

Jorå helt okej faktiskt! Skönt med helg äntligen :)

Riktigt, riktigt bra blogg! Hur är det med dig då? :D

det är ju du som är söt!:D

ahhaha skulle inte neka de!

kolla mitt senaste inlägg ♥.♥

haha!

det borde jag allt smaka !:D <3

hoho okej _) <3

svar: Tack du, jaa eller hur! :D

Sv; det är bara bra med mig!:)

Händer ikväll då? :)

Typ 2 min utanför GBG !:) <3

oj fy vad jobbigt :(

firat min kille :D



kram

sv: tack så mycket:)

hej, hur har din dag varit? :) ♡

Sv; ska gå på min dans med min bästa kompis Hanna! :)

Haft en bra dag då? :)

Kram!!

Fin header :)

min dag har varit super bra! :) ♡

Helt klart! :)

sv: Det är bara bra tack! Haft en bra dag? :)

ja verkligen :)

vad ska du göra i morgon då? :)

kram

inte finare än dig!!

Hej just nu har jag helgens blogg , på gång i min blogg !

Tycker att du skall anmäla dig!

SKit enkelt gå bara in på bloggen min och kommentera jag är med!

DIREKTLÄNK: http://aileenalami.blogg.se/2012/march/helgensblogg.html#comment



Kramis!

Vad gör du ikväll?

inte en chans!! :D

:)) händer i helgen då? :)

Kika in på den nya webshopen som specifierar sig på smycken och vård till fingrar och händer http://fingerfint.storedo.com/. Massor av nyheter dyker upp under nästa vecka! :D

imorgon ska jag ha myskväll med ett pra tjejkompisar och resten av helgen blire nog massa plugg :)



nej det är jag inte!! :D

Låter som en mysig kväll. :D

sj blir det bara massa mys och film!

ohja :) joo!! ha en bra helg nu :D

Heh, ja. :D Sj då?

Det är så sjukt tråkigt när man MÅSTE plugga! :o Har du haft en bra dag? :)

svar: mhm, jaha ...

SV; Ja visst är dom :D

vad gör du? :)

jo det är toppen!:D<3

sv: nej det har jag inte :P

svar: hmm. jaa. och jag kan inte skriva om något intressant, vet inte vad som är intressant för andra..

jag har myst med en kompis :)

SV: tack så mycket! :D

sv: tack, det har jag! :)

vilken kamera har du? :D

Åh din stackare, plugga på en fredag :/

Sv: Tack:)

Fin blogg

sv: Nej vädret är regnigt och tråkigt här:(

sv; bara chillat :)

Du menar ja istället:] hihi:)

Melodifestivalen imorgon, följer du det? Vem tror du vinner? :)

sv: thihi tack du!

Hoppas din fredag blev toppen. :D och att din lördag blir lika bra :D

Vad gott det ser ut! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback