Bilden ger mig en känsla om Gotland


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det fredag och det betyder att det är sista dagen i skolan, jag hoppar över skolan och ligger kvar hemma i sängen för att försöka bli frisk. Vaknade nu och är hur pigg som helst, det är ju en bra start på dagen. Fast jag ska ändå ligga kvar i sängen och vila, därefter tänkte jag plugga en stund. Min dag kommer bli rätt lugn och senare ikväll får jag se hur jag mår och vad jag gör.

På söndag ska jag åka till Visby för att säga hejdå till min bror som åker utomlands. Jag kommer bo i hans legenhet rätt mycket medan han är iväg, skönt att inte behöva gå upp så tidigt när man ska till skolan. Resten av helgen är inte planerad ännu.

Vad har ni för planer för helgen och för dagen?


Kommentarer

Allt bra med dig? :)

Ha en fin fredag :)

Krya på dig :)

Så fin bild! Idag blir det jobb hela dagen lång här!

Riktigt fin bild!

låter klokt att vila idag :)



vart ska din bror?:)

sv: okej, jag tackar så hemskt mycket för ditt svar! :D

ha en bra dag!

sv: jo självklart är det det! :D

tack så mycket! :D

tack detsamma!

tack själv :D

sv: haha jo :D

hihi <3

Hihi, ja, det är alltid lika kul att rida henne :) :)

Nej inte jag heller, egentligen. Har inte delat filmen men när jag läste detta så blev allt bara konstigt haha. och även om det skulle vara en bluff så är de fortfarande bra budskap som levereras i filmen haha. Hanna Fridén.

idag ska jag till globen, du då? :)

vad fina :D följer dig på blogovin, följ gärna tillbaka x

svar: mm just det, hur gåre med ditt körkort? :D

Jättefin bild!:)



Har inga alls speciella planer för dagen eller helgen!

fin bild!

sv; tack sötis! :D

Godmorgon kära du! :) Hoppas du får en underbar dag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

Haha håller helt klart med, sjukt jobbigt :)

men skulle jag mot all förmodan nu skänka en slant, så skulle jag nog ta och göra det till en organisation jag känner till bättre typ, rädda barnen haha :D

SVAR: hihi :D

Är i skolan :)

fett fin bild btw! :D

svar: okej, va bra :) men har du råd nu då? :)

svar: varsågod! :)

så du har alltså inte kört nåt på körskolan?

mysig bild sötnos!



verkar som jag kommer ner till gotland i 2 veckor i sommar :D

svar: haha va, 600 kr för 50 minuter? :P i Kumla där jag bor med pappa betalar man 350 kr för 30 minuter och 700 kr för 1 timme :P

haha ja :D

RE: du är minst lika duktig som jag ♥



visst! fatta vad jag kommer att fotografera där nere :D

svar: ja, och öva dig på det du lärt dig på körskolan :)

haha ja, men nu är de ju lite mer spänning i de hela också ;D

Sv: hoppas du kryar på dig snabbt nu då.

Men mysa med killen lät ju inte fel för det :)



vacker bild du tagit, påminner mig om när jag avr liten och var i norge, en strand där var de verkligen fullt med de där

RE: haha ja precis ett bra ställe. du har miljontals :)

Fin blogg :) händer i helgen?

Jag ska fira min karl idag, han fyller år :) sen imorn blir de kalas med hans släkt.. på söndag vet jag inte, träna kanske?

Riktigt vacker bild!

sv: japp!:) vad gör du?:D

ja men precis :)

Hejhej! är det bra med dig?

följ mig gärna via bloglovin!

kram

SV: Åh, krya på dig! Jag är också lite krasslig, men bara lite hosta. Annars är allt toppen! :)

Vad skönt att du kan bo i hans lya:)

sv; det är bara bra med mig också :) tack!

vad har du för dig en dag som denna då?

kraM!

helgens blogg? kolla in här: http://maliinardstrom.devote.se/blogs/17759465/anmael-dig-till-helgens-blogg.htm :D

Sv: ja jag tycker man lyckas väldigt bra med bilderna sina om dom påminner okända om saker och ting :)

Men du tar väldigt fina måste jag säga.

Jätte fin blogg !

/ www.chawey.blogg.se

fyf*n vilken underbart vacker bild :)

svar: okej, hur fick du så många läsare? :)

cool bild =)allt bra??

Sååå fin bild.

Hur mår du idag då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback