will never let you go

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson| Modell - Elin Sandelin | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/7.1

Idag när jag och Elin inte hade något bättre för oss i skolan tog vi en lång promenad med min kamera runt Klintehamn där skolan ligger. Här bjuder jag på en bild på Elin och hennes outfit, gillar hennes outfit idag plus att hon är riktigt söt som alltid.

Finns inget speciellt att berätta om hur det var i skolan, en vanlig dag med matematik och svenska helt enkelt. Har just nu kommit hem från skolan och ska snart tvätta och diska hade jag tänk. Vad händer ikväll? Jag har inget speciellt planerat för kvällen, mer än att jag ska vara med Christoffer eftersom han är här. Vi ska laga mat tillsammans och mysa, mer har vi inte planerat.

Vad har ni haft för er mina underbara läsare och besökare?

Kommentarer

Önskar dig en fortsatt fin eftermiddag :)

trevligt :D

nej jag åt nyss :D

snygg outift!

sv; hehe =)

nice outfit hon har :)

Haha ah :(<3

Fin bild!

Sv; hehe ^^

Hur la du in bilderna där längst nere? =)

sv: Okej, hur gammal är du? Går du i grundskola, gymnasiet eller så?

näe inget speciellt faktiskt. jag har nyss duschat och ska snart äta pannkakor;) dudå?:)

sv: Tack!

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

tack så mycket, sjukt söta ju :D

Hej tänkte bara säga att jag börjat blogga igen så kolla gjärna förbi puss och kram <3 Härlig header!

Ha en bra kväll :D

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

har träffat maria montazami :D

sv: japp:) vad ska du göra imorgon (onsdag)`?:D

oj ni har ju inge snö! :o

följa varandra via blogglovin?

Fin blogg! :)

Hoppas du haft en bra dag, var gärna med i mina tävlingar på bloggen:

VINN NAILSTRIPES: http://aliciajasmine.blogg.se/2012/march/vinn-valfria-nail-stripes.html

VINN VALFRI PRODUKT: http://aliciajasmine.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html



/ http://aliciajasmine.blogg.se

sv: gött att höra ;) jag fick även jag en superstart (Y)



Krami

fin header!:D

sv: okej :d

igår bakade jag och fotade med en kompis!

snygg outfit hon hade! :)

vad gör du dina designer? eller var hittar du dina hjälpmaller om du anväder sånt? :)

sv: kollar lite på tv, själv? :D

vill du vara med i dagens blogg och du får en massa nya tittare så klicka på denna länken -> http://abjl.wordpress.com/2012/03/12/dagens-blogg/#comments , kram :D

jag måste ju säga att hennes outfit är sjukt snygg!:)

SVAR: okej :D

sv: tack! :)

nu är svaren till frågestunden uppe! kolla om dina frågor kom med i "svar del 1" :D

kram!

sv; ja det förstår jag, vi har hur mycket som helst än!

Vad gör du ?:D

Allt gott med mat :D

snyggt :D

Mysigt :D jag med hihi

Ja :)

Dagens blogg VINNARE är uppe, så kika in om du vann ;)

Om vi inte vann så ska du vara med igen, genom att kommentera inägget.

Ni hittar mig här: HTTP://NATTSTAD.SE/DAGHJORT

sv: ja visst :D

haha :D

Tänkte att jag skulle göra MY VERY FIRST videoinlägg på bloggen! Men vad skulle NI vilja se i det? :D



http://sandrastyles.webblogg.se/2012/march/videoinlagg.html

sv; tackar! :)

snygg outfit :)

ja det måste du! :D

sv: så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv; haha ja! usch för snön ;)

Fin bild :)

Hur spenderas morgondagen?

Kram

sv: allt bra? :D

Snygg outfit!

Har du haft en fin och skön kväll? :)

vad görs?:D

sv: :), vad händer imorrn då?:)

SV: Gött :)



Riktigt snygg outfit, vet du om hon gjort hålen själv i jeansen? :)

Allt bra ikväll då?

VAR MED I MIN VECKANS BLOGG TÄVLING!



http://systerdamp.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html



<3

sv: vsg :)



fin bild!

ja :D snygg outfit



Sugen på en personlig almanacka? Jag tävlar ut en på bloggen just nu-. Skulle vara jättekul om du var med! :)



Ha en grym onsdag!

hur äre med dig idag? :)

Snyggt!

sv: Okej! Trivs du där? :)

Fin outfitt ;)

har startat en blogg med dagens/kvällens/veckans blogg. Just nu finns dagens blogg uppe. In och anmäl dig om du vill ! :) http://ddagensblogg.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

snygg bild!

Vilken snygg stil! Verkligen snygga kläder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback