You do not understand

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kommentarer

Fin bild!:)

sv, trevligt;)

FIn blogg! :D

- det är bara bra! :)

Du påminner väldigt mycket om en tjej jag känner, Lovisa heter hon :)

sv; Tack så mycket :) allt bra med dig?



kram

fin bild :)

Sv; varsågod och tack fina du! kram

- japp! :)

fin bild!

Sv; hehe ^^

Hur mår ud dpå? =)

- så lite så!

vad görs?

sv: Tack! :)



Men har du något tips på ställen på gotland som är fina? :)

fin bild! :D

Fina bilder du tar! :-)

sv; min fredag har varit helt okej :D

Tack! :)

Hej



Jag vill inte på något sätt spamma din blogg med länkar eller göra reklam för mig själv.

Jag skickar dock en länk på en video som jag har gjort kring en fråga som jag brinner för, och

vill påverka att förändra. Kolla gärna in den, om du också vill förändra kan du skicka vidare videon.



Jag gör detta för att jag vill uppmärksamma och få så många som möjligt att se mitt budskap,

om det kan göra nån skillnad!



http://lolloann.blogg.se/2012/march/caveman-vs-2012-2.html#comment.



Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg,



och tackar för/om jag får publicera detta i ditt kommentarsfält.



Mvh



Louise



lolloann.blog.se

sv: hihi inga problem :D vad gör du?

fin bild!



sv: japp :)

allt bra?

sv: jeps :P

KRAM

du bor på gotland, right? måste vara riktigt mysigt! :)

sv: varsågod :)

det är bra med mej, dej då? :)

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Nej jag ska baka i dag^^ Cupckaes! Och i dag kommer de blid:)

Sen blir de att städa lite:)



Har du några roliga planer för kvällen?

så fint!



SV: såå jääklaa kul :D

puss

Heeej! :D

Hoppas du får en härlig lördag i det underbara vårvädret :)

Härligt med vårtecken

Regnar det hos er?

Hejhej, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/03/24/7597202-finn-ett-fel/

sv: Aah :)

Svar: Hehe okej :) Jag kommer få en bra helg hoppas jag, inmorn ska jag tävla så jag är lite nervös. Är du en typisk tävlingsmänniska? :) Kram!

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Den som ställer den roligaste/knasigaste/bästa eller bara flest frågor vinner en länk i menyn hos mig i en hel vecka!

http://usandstrom.blogg.se/2012/march/fragestund.html



Ha en fortsatt bra lördag! Kram på dig!

sv: härligt, jo det är bra :)

eller hur :D

vad är det för något du har lixom under din kamera? :)

den som man ser i din meny, det är nått extra där under? :)

sv: hehe.. vad är det för nått? :')

skulle lätt vilja bo där (:

Var med och tävla om en valfri väggtext för max 200 kr :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-vaggtextdekoration.html

Fin bild!

fin bild! :)



Tack :D

Händer ikväll? kram!

Fin bild :)

sv: nej vi har haft vårväder, men inte så varmt. Trodde att det regnade hos er eftersom det var regndroppar på din bild i inlägget:)

Så himla fin bild!

samma här, har sån hosta och förskylning så vaknar av hoistan och av att jag snarkar hela tiden..























Follow my on Bloglovin







Trackback