You want it, do it

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Här är två bilder från gårdagen, det är dom som går sista året som får göra UF. Nästa år är det min tur att få göra min egen idé och vara med på UF-mässan. Jag är redan taggad för nästa år, då det äntligen är min tur.

Eftersom jag är så nyfiken var jag tvungen att ta mig ner till Wisbystrand för att kolla på alla som hade startat ett UF. Fast jag gick även ditt för att kolla på hur det gick för min vän Emma, det gick väldigt bra. Nu ska jag fixa mig för att dra i till skolan, efter skolan får jag se vad som händer har inget större planer för dagen ännu.

Vad är era planer för dagen?

Kommentarer

Hur mår du? :)

Önskar dig en bra dag!

Roligt med uf-företag :)



Vad gör du?

kram

Dagens blogg är avslutad! vann inte du kan du anmäla dig i samma inlägg !:)

http://ddagensblogg.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

Åh. Tycker det verkar så roligt att göra UF företag!

sv: ja mycket!

Roligt! Det verkade roligt med UF, men jag gjorde projektarbete istället.. Lycka till :)

ny omgång av dagens blogg finns nu uppe , va gärna med i den och få chansen till fler läsare ?

http://wejustsmile.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-16.html#comment

Har du nån ide redan nu vad du ska göra när det är din tur då? :D

Hej på dig! Tack för att du var med och tävlade om att bli "dagens blogg" dom 2 vinnarna finns nu uppe, så gå in och kolla om det blev du? anmäl dig gärna till dagens "dagens blogg" tävling också; finns enkelt och smidigt i ett och samma inlägg HÄR: http://ejaansoon.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

ha en bra dag, KRAM!

svar: goodie goodie :D

tusen tack snälla du :)

Kollar på teve :)

roligt :D

vad kul de ser ut, vad är de ni representerar?

Skönt <3 Vad gör du?

Ska bli spännande med mässan för sverige som är snarty!



puss

sv: hehe okey .. själv planerar jag ut för en promenad nu ;)



Krami

har oxå haft UF :p

Önskar dig en finfin torsdag :D

Låter spännande:)

sv: Härligt! :)

Ja absolut :)

sv; tackar :D

allt bra med dej i dag då? :)

kram

Ha en fin dag <3



Kram, http://awagardi.blogg.se

sv: thihi! händer sen då?:D

snyggt!:D:D

ja verkligen:D



tack detsamma! :)

Du är så fin!



Kram :)

ååh vad jag vill bli fotograferad av dig snart!! <3

vad är uf för något? :-D

Bea, jag klarade uppkörningen på andra försöket idag!!!! :D <3

Låter kul!

Sv: Och tack <3

sv: :D

va roligt :D allt bra med dig?

allt bra med dig idag ? :D

gud va härligt!:)

haft en bra torsdag? :)

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :)

Sv; hehe ^^

Hänt något kul idag? :D

- jaha nice det, allt bra? :)

svar; hehe okej, härligt med helg snart? :)

Sv; Jorå! :)

Vad ska du göra i helgen?

kram

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

svar: Okej, tack! :D



sv; ledsen för så sent svar men jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, orkar inte blogga eller nåt..



så lite så :)

svar:

jo jag läste inlägget konstigt nog men ser inte alls avrt de står det ni representerar. Ser "body" på bilden men de säger inte så mycket tyvärr. Typ de säger ingenting ärligt talat :D

Det är så otroligt bra att ni har UF i Sverige, har fortfarande inte hört om något liknande och lika bra här i Finland. Spännande att du ska få delta på mässan nästa år! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback