är helt tom på ord, hjääääälp!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Tänkte inte berätta något speciellt om min onsdag, hela dagen var värdelös och jag vill bara glömma dagen. Min torsdag har vart mycket bättre. Dagen började med att vi hade naturkunskap i skolan & på eftermiddagen satt jag i Almedalen med fem härliga personer. En riktigt mysig stund.

Är helt tom på ord och vet inte vad jag ska berätta här i bloggen. Har två arbeten som jag måste fixa tills nästa vecka tror jag och sen njuter jag även av solen, medan den finns. Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering, men just nu får det blir så här. Hur har ni det mina läsare?

Kommentarer

Jag vill också glömma onsdagen. Så hemsk dag, att jag skulle vilja vakna upp från denna mardröm NU :'(

ja det var de :D

härlig bild!

jo med mig är de toppen:)

yes :D

svar: varsågod! :)

nja, det är sådär, både bra och skit, själv då?

Sv; Ok, inget här heller :) Händer imorgon då?

sv; så lite :D

SVAR: ja, det är riktigt kul :)

Sv: ^^,

Svar/ det är bars bra själv?:)

sv: vad tråkigt, helt okej :)

vad har du för dig då? :D

blir mys med vännerna i det fina vädret och lite sånt :) hoppas du får en fin kväll! :D

Blir så ibland för alla tror jag:)

allt fint med dig? :)

sv: typ samma :)

Sv: hehe :)

Ska du sommarjobba i år? :P

sv: okej, lyssnar på musik ;)

Sv: Hehe okej, nej gjorde heller inget speciellt igår :) Haft en bra dag idag?

Sv:Det är bara bra!hur är det själv?:-)

Sv:Det är bara bra!hur är det själv?:-)

sv: Åh tack så mycket !! <3



Jo det är väl sådär... blivit smittad av min lillebror med förkylning. Men annars är det bara bra! själv? :D

ja det va gott :)

vad ska du göra i helgen då?

sv: okej :) jag mår sådär. vad gördu:)?

okej jo det är bra här med:D

hej allt bra med dig? :)

btw; Bilden på nyckelpigan var super fin!



kram

sv' jo det är bra, självdå? :)

sv: varsegod :D



bara bra, själv?

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Tack det är bra med mig :)

Taaack :D:D

Nu är det dags att se ESC, ;D ska du se det?

SVAR: hihi ja :D

hoppas du haft en toppen dag :D

Hej otroligt snygga ;)



Vet du om man kan ha svanfobi?



Kram

AOI TORI

Tur att man inte behöver leva i en och en samma dag.

Min dag idag var bra:D



Okej, ska kolla FB.

Sv: Så trevligt :) Har bara varit hemma och sen möte :)

sv: Samma här :D

sv: så lite så :)

tack så mycket :D

kram

det var så lite ;) jodå, det är bra, hur är det själv? :)

vad gör du?:)

sv;yeah!



hur har din dag varit?:)

otroligt fin blogg!

hoppas du haft en bra torsdag, kram.

sv: Jag heter Liene Svärd där kanske därför.

SV: håller absolut med! ibland önskar jag att jag kunde sitta utomhus och jobba. har du haft en bra kväll? kollat nått på Eurovision?

vad haru för planer till helgen:)?

Liteee jobbigt när det är så...



puss

sv: Tack!

Ha en awesome fredag! :D

Ibland kan de vara tomt

tror inte att du är ensam om att ha sämre uppdatering nu, man förstår ju, man vill passa på och vara i solen när man kan :D

Om du vill vara super snäll och göra min dag så rösta på mitt bidrag som är nummer 3 i denna tävling: http://erikasundelin.webblogg.se/2012/may/finalister-i-fototavlingen.html#comment

Alla som röstar på mig får en länkning! :D

Kram

vilken snygg tröja hon hade :D

några planer för helgen? :)

hoppas du får en underbar fredag :D

Var med och tävla om ett handgjort armband!



http://thestoryofangelica.blogg.se/2012/may/vinn-ett-armband.html#comment



Hoppas du får en bra och solig dag! =)

det är verkligen tråkigt att alla inte kan bara njuta av solen:/ hemskt att vara upptagen med annat ju.

sv: vad konstigt, jag fick inget meddelade:S

Gud vad fint väder det är idag! Vad ska du hitta på? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Superhärlig design! :)

svar: hehe okej :)

va göru?

Vi har det bra i solskenet :D

Tack söta du!

Hej! Det hade varti snällt om du hjälpte till och rösta på min vovve Svante i denna tävling: https://www.facebook.com/Ifhundkollen/app_342700399116378?app_data=4040 :D

Hej sötnos! :* Har du några planer inför helgen?

Ha det bäst!

tycker du uppdaterar bra iaf :)! dock tycker ja alltid att bloggen kommer lite i kläm nu när de ä så fint väder ute

Jag passar också hellre på att njuta av solen än att sitta vid datorn nu.

sv: Tack så mycket :)

sv: Det ska nog gå att ordna:)

härlig bild :D

sv: det är bara bra med mig :)

händer ikväll? :D

Har du tagit årets första dopp än? :)

SV: äsh!



puss

sv: jag håller på att fixa mig :) vi ska fira min mamma idag :)

kram!

sv: okej, jag ska snart till stallet :)

hur mår du idag? :D

hej fin blogg! :D<3

sv; jo det är fint :D

blev du veckans blogg tips?

http://amandapersson.blogg.se/category/bloggtips.html :)

- Samma här :)

Händer det något roligt i helgen? :)

Kram!

delta sweeties! :D

http://fotokobran.se/2012/may/delta-sweeties-1.html#comment

Hejsan! :D

Vilken fin blogg du har! :D



Förresten, har en frågestund på min blogg, det skulle vara snällt om du ställde en liten fråga! :D

ALLA SOM SKRIVER EN FRÅGA FÅR EN LÄNK!!!

inlägget: http://hannajohanzzon.blogg.se/2012/may/fragestund.html

Den avslutas imorgon eller på Söndag, så skynda! :D



Ha en fortsatt fin kväll! ♥



// hannajohanzzon

sv; härligt! det är bra :D

sv: yes, vad ska du jobba för något? :P

fin bild ;)

Fin blogg!! Gör mig glad och va med i min veckans blogg och tävla om att bli länkad för mina 300-900 läsare :)! Vad du behöver göra för att vara med kan du läsa här: http://ttyras.webblogg.se/2012/may/entry-164695434.html#comment KRAM!

Sv: Tack så jättemycket! :D



Det är bra med mig, själv? :)

det funkar...haft skolavslutning så det är lite vemodigt men annars så.. :P göres?

Allt bra med dig?

Kram

http://poll.pollcode.com/7y8z_result?v RÖSTA PÅ roxipenaa.blogg.se skulle betyda sjukt mycket! :)

sv: hihi ja :D

vad bra,jo dt är fint här med!

im back ;)!

sv: vad görs? :D

Sv: Åh tack! :)

sv: :D

Kan du rösta på mig hos www.kimidori.blogg.se idag igen och imorgon innan klockan 18.00?:D

allt bra? =)

snygg tröja hon tjejen har!

exakt! så är det nu lixom :)

Härligt med sommarlov snart, vad ska du hitta på i sommar? :)

SV: Ja, galet! Händer idag då? :)

sv; Varsegod!

Vad ska du göra idag? :)

Haft en skön dag? :)

Hej!

Förlåt för sent svar!

Haft en bra helg?:)

Det är jobbigt att det är så mycket just nu som måste göras :/

Va mysigt!



S: Taaack. :D

Hej, nu har vi en tävling på bloggen där du kan vinna valfritt Iphone skal värde upp till 500kr. Vi skulle bli jätte glada om du är med och tävlade, Kram



direkt länk: http://nilssonochablo.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

hur mår du? :)

vill du/ni bli veckans bloggtips? klicka in och anmäl dig/er --> http://fridajosefina.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips.html#comment

SV: Bara bra! =)

Tråkigt!! :( <33























Follow my on Bloglovin







Trackback