En fisketur vid solnedgången

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Har aldrig tyckt om fisk, dom är bara äckliga och läskiga. Igår kväll tog grabbarna med mig ut på vattnet för en fisketur, innan vi lämnade land var jag livrädd att ramla in. Men jag kan säga att jag ramlade aldrig i och det gjorde inte grabbarna heller. Jag fiskade aldrig, jag var bara med som sällskap. När det hade gått en timme började jag tröttna eftersom dom aldrig fick fisk och det var väldigt kallt.

Lagom när vi skulle åka hem, fick dom fisk och vi stannade kvar två timmar till. Vi fick dock döda en fisk eftersom kroken satt fast långt nere i fisken, det var nog det värsta jag vart med om. Usch vad äckligt det var, om vi inte tänker på den döda fisken så hade jag det väldigt roligt. Vi kommer fiska mer i sommar, men då ska vi även gå i land istället för att vara på en liten båt i tre timmar.
Vad gjorde ni för roligt igår kväll?


Kommentarer

Jag är inget fan av fiskar heller, men det blev en läcker bild =D

Hoppas du får en trevlig helg! :)

Sv;

Tar det lugnt och ser på tv:)

Ska du se på let's Dance ikväll då? Kram<3

cool bild!

Hej, allt bra? :)

Sv: :D

sv; okej! :)

Hehe jag gillar att fiska :P

sv: jag gör inte alls mkt. dudå?



trevlig helg ♥

sv: Så bra, jättebra :D

vad gör du då? :)

sv: hehe aa, vad görs då? :D

sv: hehe ;) men tack själv! :))



och cool bild, även fast du inte gillar fiskar :P

Längtar du till sommarlovet då?:D

sv: nice, ja det är bra.

Vad gör du? :)

Sv: Tack detsamma! :)

Jasså? Vad händer då?:D

sv: okej, jag är hemma och är barnvakt till min lillebror :)

Ska du fotografera din even student eller någon annans?:)

Jaa, jag längtar grymt mycket!:)

sv: okej, nä inte mkt :P

sv: jodå allt är bra med mig, hur är det själv? :)

Fin bild. Är du nöjd med objektivet du innehar?

sv: Det ör bra :D

Hoppas du får en jätte härlig Fredag :D

sv: Det är bra :D

Hoppas du får en jätte härlig Fredag :D

vad haru för dig då:)?

Vilken firre!! :D

Sv: Ja det tycker jag verkligen! :)<3

det e bra med mig själv då? :)

det är bra tack själv :D

Hoppas få komma till Gotland en dag!



Vilken fisk :)

ja :) kvällsplaner då?

sv; va bra! :)

Ååh lät inte så trevligt där ni var tvungna att döda fisken.... :/

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även vara kund hos Oriflame när du handlar via mig eller registrerar dig själv



/ Sophie Coper Oriflame Eskilstuna

sv; jag gjorde det förut men inte så ofta längre.. men jag gillar det jättemycket! :D dudå? :)

Sv: Haha! :-D Det är enkelt & går snabbt & det är värt det!

Jasså, vad trevligt!:D

sv Jodå det är kalasfint här, jag väntar på att gubben ska komma hem från jobbet. Sen ska jag nog baka nåt med tvååringen - har du nåt förslag på nåt enkelt? :D

nicee!

jag tänkte träna men kom på att det var jäkligt skönt att ligga i soffan också :D

Okej kul :) Jag svarar på kommentarer ;)

Yes :D

sv: yes ;)

sv: Härligt ju :) Mjo ska lana och grilla sen! :)

sv; Okej! :D

svar: varsågod! :)

svar: ah jag kollade upp det när du sa det, fett najs :) haha

Mysigt!



Haha ja visst är han :D

Söt blogg! :)

ja :)

Sv: haha, gör det! :) Gino

Ha en bra fredag! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

sv: Tack!:)



Allt bra med dig idag?

/Zahraa

sv: okej, är hos en kompis :D

Jag hade det bra igår kväll. jäklar vilken gädda

sv: Åh tacktack! :)

svar: ja :)

va göru? <3

vad gör du?:)

sv: några planer i helgen då? :D

svar: lyssnar på Timbuktus nya låt :)

det lät ju bra!:D

Allt bra nu då? :D

Sv;

Jadå såklart:)

Vad görs det? Kram<3

sv: jao :) vad händer resten av helgen då? :)

Hur är de?

tack :D

har nu startat kvällens blogg , va gärna med i den :)

sv: ja de är ju det! Men vilken superfin bild på firren då! :D

åt just :)

Ja :D Läget?

SV: Åh, tack så mycket du!

sv: TACK :D

Åhh, vilken firre!

Du har fått en utmaning av mig, vore väldigt roligt om du ville anta den :)

Jättekul att din blogg finns med på aktiva listan! Det var så jag hittade din blogg!! Din blogg är verkligen toppen! Hur många besökare har du per dag?

Ha en trevlig fredagskväll!

Fin bild!:D Haft en bra dag?

jag har det bara bra!

själv också? :)

sv: så lite så :)

kram

- Dagens sommriga outfit

- Tips på en underbar film

- Instagram gånger 24 bilder

- Klippt t-shirt till linne, blev uuuuur snyggt!

Kika in om det låter intressant. Kram ♥

haft en bra dag hittills? :D

sv: tack! :D cool bild!

Jag brukar fiska varje sommar :)

¨Jaa :)

Vad gör du då?

sv: jaha okej, i morgon ska jag spela en final och på söndag ska jag bara ta de lugnt :;)

Sv: Tack! Hur är det med dig?:)

Önskar dig en superhärlig fredagskväll!! :D

kul jag har inte fiskat på jääääätte länge :/

sv: Lana :) Det blir bio och plugg resten av helgen sen :) Dudå? :)

Tack! :) Ska du göra något speciellt?

svar: ja! :)

Tack du! :)

Jag ska till Gotland nästa lördag kväll 26/5. Har du tid över på söndagen? eller måndag? Det kanske inte passar på söndag då det är morsdag:) det hade jag faktiskt totalglömt. Coolt att vara där på morsdag just med min mamma! men hon ska göra inträdesprov för tonsättarskolan så:)

Himla cool bild!

Nä, mest bara umgås och ha det bra! :)

Sv varsegod ^^

Sv;

Ser på let's Dance och tar det lugnt:-)

Haft en chill dag? Kram<3

sv: yes ;)

Gött, jo bra ;) Görs?

Cool bild !

SVAR: Ja, fast jag solar i och för sig mer än vad jag fiskar ;)

sv: vad har du gjort idag? mer än att fiska då haha :)

kram

svar: såliteså, åh tack! :)

Haft en bra fredag?

coool bild :D

Jag bakar för fullt, vad är ditt favoritfika?=)

Allt bra med dig? :D

sv: :D

okej :) så bra!

vad ska du göra i helgen nu då?

gud va mysigt!

Kolla!:]

http://ihaveagoodfeeling.blogg.se/2012/may/fragesportja-jag-har-trakigt-popurlarkultu.html#comment

YO! Vad gör du? :)

sv: Bra:) morgonen/förmiddagen går bäst för mig, på söndag.

Sv: Oh :(

hur är det med dig? :)

Härligt! Jo det är bara bra med mig!:)

Hoppas du får en bra kväll!

skönt :) det är bra!



åh, så kul att fiska :D

härligt de :D



hoppas du får en bra helg :)

SV. vad härligt! idag har jag jobbat. du? ska du göra nått kul i helgen? ha en fin fredagskväll!

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

SV: (: Snygg bild på fisken förresten, haha (:

så lite! ha en bra helg :D

Havsfiske är grymt kul dock =) om än typ 1000 gånger tyngre än vanligt fiske. Fast är man inget större fan utav fiske, så kvittar det förstås :P

Hej sötis allt bra? =)

KRam<3

sv;

Ja fiske är väl trevligt :D Skulle själv vilja fiska någon gång hehe!

sv: Har du haft en bra Fredag? Haha...

Jättefin blogg :)

Lust att göra bloglovin byte? :)

Missa inte mitt senaste inlägg. Kommentar nr 300 får en fet bildlänk i nästa inlägg!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/kommentar-nr-300.html

kvällens blogg är nu avslutad och vinnaren har nu fått en länk på min blogg :)

SV: ingen fara :)

hoppas du har haft en toppen fredag och får en fortsatt bra helg :)

Sv: hehe :)

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du fick ett bra avslut på fredagen och att du får en superhärlig lördag! :D

Hur står det till idag då?:)

kramar!<3

Jag har tillbringat min dag på öland med mannen, dottern och hundarna! :) vad ha du gjort idag? :-)

Kika gärna in på min blogg! :)

Ha en fin lördag fina du :)

Hejsan, hoppsan! Hur har din start på denna helg varit? :) //Andreas - Livetonline.se

Usch, jag tycker sånt är lite sorgligt. Att sitta och meta är bara mysigt men inte när man måste döda dem.

Ja:)

sv: Tack så jätte mycket snälla du! :D Hoppas att allt är bra med dig! :D

Hejsan!

två vinnare av dagens blogg är nu uppe på bloggen. Kika in och se om det blev du ;)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-dagens-blogg-fredag.html#comment

godmorgon :)

sv: Varsågod ;)



Usch vad äckligt med fisken, haha!

Sv ha en bra dag du med :)

härlig bild :)

Jag håller med dig om att fiskar är äckliga & läskiga, men det är kul att fiska. Jag brukar alltid göra det med min halvbror eftersom det är hans hobby :)

låter som en kul kväll om man då bortser från fiskedelen :P

Åh vilken underbar bild =)























Follow my on Bloglovin







Trackback