Fotografering med en bloggare, mysigt!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Efter en seg dag i skolan med naturkunskap hela dagen, träffade jag en bloggare vid namnet Olivia. Våra tre timmar tillsammans, gick väldigt fort. Vi fick tid till att fotografera varandra och även hinna med att äta glass i solen, mysigt. Det var första gången jag träffade Olivia och det måste jag göra flera gånger. Det sämsta som hände igår var att jag missade bussen, men det var tur att min bror kunde köra mig.

Nu ska jag fixa mig inför dagen, dagen kommer bestå av att ha idrott och expo. Efter skolan hade jag tänkt fika med min bror och min syster om dom har tid, annars blir det hem och mysa med killen och redigera bilderna från gårdagen.
vad hade ni för er under dagen igår?

Kommentarer

SV: hehe :)

va kul det lät :D

hoppas du får en underbar dag :D

såbra då! :D

Så roligt för henne att få träffa dig:)

sv:jag är i skolan :)

Så kul :)

Gud vad fin bild! :D

Det är kul att träffa andra bloggare:D

Jag kanske kommer till Gotland i sommar.

händer den mysig fredagen? :)

igår blev det jobb för min del! lite synd att missa det fina vädret.

SV: vad härligt! med mej är det bara bra. hur mår du idag? några planer för denna fredag?

javisst :D

kram

Tack :)



Låter mysigt!

Jättevacker bild :D

vad kul :D

Va vacker bild!

vacker blomma :D

sv: okej, härligt! jag har inte gjort någonting idag än :)

Hej! Super fin blogg♥



vad händer i helgen hos dig då?:)

sv: varsegod :)

fin bild, älskar dom där blommorna :)

Hej!



Jag har precis kört igång dagens blogg hos mig! :) Kika gärna in och delta!



direktlänk: http://jossies.se/2012/may/dagens-blogg-vinnare.html



/Jossies.se

Önskar dig en fortsatt fin fredag! :D

Hur är det?

härligt :) nja.. sådär

fin bild den med!

SV; Jag ska bara vila och fira min mamma!



Vad gör du idag då?:)

fin bild :)

Vilken härlig bild!

hehe seg bara :P

Fin bild!

Vad ska du göra idag? =D

sv: lugnt!

ja verkligen :D

Fin bild! :)

ÅH SÅ FIN BILD!!



härligt, jommen det är super här med :D

Jättefin bild!



Sv: Tack så jättemycket :)

Fin bild :)

Vad fin bild!



SV: Hihi tack :D























Follow my on Bloglovin







Trackback