Kommer bli upptagen nästan hela dagen

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Idag ska jag till jobbet och jobba lite och även ha ett möte inför sommaren, senare mot kvällen ska jag till Visby och fotografera ett evenemang
och även fira min bror som fyller år. Hela dagen kommer vara full bokad, jag hör av mig när jag har tid. Vad har ni för planer för dagen?

Om jag ska vara helt ärlig tror jag att jag inte kommer ha tid att sitta vid bloggen förän på söndag kväll, men jag får se kan alltid ändra sig. Vill ni följa mig ändå, då vet ni att jag har instagram och twitter. Heter beattriicee på båda twitter och intergram. Följ mig utanför bloggen!!

Kommentarer

jodå, jag med :D fin bild!

Så lite så! Allt bra idag då?:D

fin bild!



sv: eller hur!

ja det är bra här!

vad hittar du på? :D

SVAR Svarar på kommentarer :)

sådär:)

Ha en bra dag! :D

hejsan sötnos! :D förlåt för så sent svar men jag har inte varit på bloggen på nästan en vecka! det har varit så mycket att göra att jag inte har haft den tiden men nu försöker jag komma tillbaka! :) allt bra?

Önskar dig en fin lördag! :D

sv; Förresten så finns bilderna ute nu ;) Fick tillstånd till det!:D

Synd att jag inte har Twitter eller Instragram, annars hade jag följt dig!

Ha en bra Lördag!

sv: Ja, det hade jag :)

Hoppas du får en jättebra Lördag :)

hejsan vilken härlig blogg du har! :)

kolla gärna in min blogg OCH var med och var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

SV: Ingen orsak (:

Tänkte köra en dagens blogg bara för att jag inte kan vara så aktiv idag. Vore kul om du ville delta..



http://hjeertafotboll.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html#trackback



Att spamma är okej.

hejsan vilken härlig blogg du har! :)

kolla gärna in min blogg OCH var med och var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

Veckans blogg är nu avslutad på min blogg.

Se om just du har vunnit.

Jag kör en ny omgång så var gärna med igen.

Ha en bra eftermiddag + kväll! :)

Låter som en fin dag

Hur är läget med dig idag?:)

Fin bild :)

sv: joo allt e toppen vad har du gjort idag? :D

KRam

Ska följa dig på instagram:)

SV: Samma här! Älskar att sommaren är så nära att man kan känna doften av den C:

sv: tack detsamma :D

Sv: aha trevligt :)

Kram

Hej.

Nu har jag en nystartad tävling på min blogg! Denna gång kan du vinna en fotobok, perfekt inför sommarens resor, födelsedagar, student, konfirmation... ALLA som deltar vinner!!

Här är tävlingsinlägget: http://mestyle.se/2012/may/tavling-vinn-en-fotobok-alla-som-deltar-vi.html#comment

ha en fortsatt bra lördag <3

sv: ja super gott :D

sv: vad jobbar ud med?

följer dig på instagram :)

följ mig med heter hindasuber där :)

Undebara färger i bilden =)

följer dig =D

sv: varsågod! :)

Okej, jag svarar på kommentarer ;)

fin bild!

sV: Detsamma:)

SVAR: Men absolut :D

SV: Skönt att höra! :)

Vad gör du då?

sv: det är bara bra med mig tack :) hur är det med dig då?

Fin bild!

SV: Det är bra med mig med :P

vad sak du hitta på nu? :P

sv: tack så mycket! så glad jag blir:)

hur är det med dig denna fina lördag?:D

SV: hehe :)

hoppas du haft en bra lördag

Ny blogg! :) www.alvaolinn.blogg.se

Vad tycker du om sången jag gjort till min mormor som gått bort?

Du hittar den här:

http://eraey.se/2012/may/me-singning-my-own-song.html#comment

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra lördag? :D

:) hoppas din dag varit bra<3

Åh var jobbar du?? :D

allt bra?

http://photoobyykarro.blogg.se

- Veckans blogg (anmäl er nu). 

- Frågestund (fråga på).

Kommer att videoblogga svaren när jag har fått tillräckligt med många frågor. :)

åkte till trollhättan!

Vad tycker du om sången jag gjort till min mormor som gått bort?

Du hittar den här:

http://eraey.se/2012/may/me-singning-my-own-song.html#comment

fin bild :)

sv: Haha, ja precis ;)



Det är faktiskt två olika katter haha :) Mor & dotter ;)

sv: hehe ;)

Åh älskar att allt börjar bli grönt och fint nu :)



Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

vad jobbar du med ? :)

Så roligt det låter. Hoppas vi får se bilder sen!

Du är välkommen på frukost när som helst :P

Vilken fin bild :)

Tack hih :D



okej :) var jobbar du?

Jag ska på kalas :)

Ja de är underbart på öland. I veckan blir det fler vändor dit. :D Men då sover vi nog där :D

Jag ska redigera en massa bilder och planera blogen tror jag haha!

SV: Ååh vadk ul att du tkr de. :D

Hej, jättefin blogg.

Kika gärna in på min!

Ha det bra!

Intresserad av att bli veckans blogg hos mig? Klicka då här och kommentera för att delta:

http://linajjj.blogg.se/?tmp=20143112

Kram! :)

Låter skoj, ha det så kul :)

sv; okej va bra. jo det är bra :)

sv: Tack!

Ha ett bra slut på veckan! :D

sv' inget speciellt, själv? :)

okejokej, ska till pojkvännen:)

fin bild:)

hoppas du fått en härlig helg! I dag har jag åkt hem till Stockholm igen :) Nu blir det filmdags!<3

Ja det är bra :D själv? :)

- tack :)

lät kul beaa :D



puss

Det är bra med mig, sj? :)

Hoppas att du har haft en bra helg och får en fin vecka! Ska du göra något speciellt i veckan? :)

FIN BILD :D



TÄVLA gärna om en jordgubbsluktande hårsprej på min blogg :)

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback