Nästan en hel helg med Humlan, underbart!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Förlåt för dålig uppdatering här i bloggen, men min helg har var fylld med olika saker. I veckan kommer inte min blogg vara på topp till hundra, eftersom jag måste göra klart mina arbeten och sen drar jag till stockholm med några underbara vänner. kommer vara dött mellan tis-tors.

Började fredagen med att ha en otroligt rolig idrott lektion ute i solen, men eftermiddagen var dock värre. Efter en seg eftermiddag i skolan gick jag och Humlan och gjorde lite ärende och senare på kvällen kom även Lucas till stan. Under kvällen satt vi och pratade, men mötte även upp några för att gå till bageriet och mysa. Kvällen blev helt awesome med min kvällshumor, somnade rätt sent med det var det värt!

Hela min lördag var fylld med att gå i affärer och handla med mina två bröder och min syster. Vi hade full rulle hela dagen. Under kvällen blev det mys hemma hos Lucas med Humlan och Krille. Vi såg på Eurovision ett tag, men när det hade blivit mörkt började vi våran skräckkväll. Vi började med att se paranormal activity 1, den har jag redan sätt och var inte lika rädd då. Men när vi började se paranormal activity 3, då var jag rädd och fick verkligen panik. Hatar skräckfilm, men det vart värt att se den eftersom man sett ettan och tvåan.
Sov fyra timmar den natten.

Idag har jag träffat en bloggare vid namnet Liene, vi hade en liten stund på oss att sitta och prata och mysa i solen. Efter en stund med henne, träffade jag min mamma och min syster. Vi satt på snäck och åt massor av goda saker eftersom det var morsdag. Nu på kvällen har jag vart och fiskat med min pojkvän och två grabbar, ett bra slut på min helg. Har ni haft en bra helg och vad har ni gjort?

Kommentarer

Veckans blogg är utlottad, titta & se ifall det blev du? :)

om inte, anmäl dig gärna igen!

kramiiis

sv: har du haft en bra vecka? :D

kollar på teve:)

sv; Ja :)

Tack:)

fina bilder :D

sv: jag ska sova nu hade jag tänkt är super trött hehe :) har du några planer inför veckan :)?

Du ser ut att ha haft en bra helg :) kram!

hoppas du har haft en bra helg :)

hoppas du får en fin vecka!

kram

svar: pratar med lite folk på msn :)

sv: varsågod hehe :D

Va kul att höra. Samma här, har haft det jättebra! :)

okej ,samma här:D

göres?

sv: japp :)

Ha en superbra start på den nya veckan! ^^

allt härligt med dig idag? :)

Låter som du hade ett superbra slut på din helg :)

Allt bra? Göra idag? =D

sv; hihi :)

vad var de bästa med helgen? :D

hoppas du får en underbar dag :D

låter som du har haft en bra helg :)

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

Hoppas du får en jätte fin måndag! :)

vad härligt! min helg var toppen den med.

SV: allting bra? lycka till med allt! :)

Sv: tack de ska jag :D

svar: yes :)

SV gud vad härlig! då är det bara att bita ihop och sen kan du njuta av sommaren ordentligt. jag har det bara bra, har tagit sovmorgon och ska nu bara njuta av min lediga dag :) ska du göra nått kul i veckan?

inget, ska snart gå till soc.. :/

sv; det är toppen, bloglovinbyte? =)

Hur mår du idag? :)

Det där såg riktigt mysigt ut :-)



Om du känner för det, så ställ gärna en fråga i min frågelåda. Ha en trevlig dag! :-D

fina bilder

sv: varsegod :D

Hur mår du idag? :)

Lät som en bra helg :)

Sv: hehe aa :)

fina bilder :)

hej,vad gör du och hur mår du? :)

länkbyte?

super fin blogg!

bloglovin byte? (:

kram

SV: Ja! :) Vad har du gjort idag då? :)

Fin header!:) Intresserad av ett blogglovin byte?:)

japp det har jag!

Fin bild!<3

Hejsan!



Nu är veckans blogg utseed, kolla om det blev du, annars kan du vara med igen http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/may/vinnaren-en-ny-omgang-d.html#comment :)

allt bra idag? :)

Allt bra? :)

Sv: oh, det är ju kul och få testa någonting annorlunda :)

hoppas du haft en bra måndag! :)

sv: vad har du gjort idag? :P























Follow my on Bloglovin







Trackback