pink flowers, love!


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Kommentarer

vilken fin bild!<3

Sv; Det är bra med mig med :)



Fin bild! :)

Sv: det är bra här med, vad händer ikväll? :)

tack!

jättefin bild! :D

härlig bild! :)

haft en bra dag?

Åh alltid lika fina bilder med såna blommor! :D Jätte fin bild!

så lite så!

När tog du den?:D

Jätte fin bild!!:D

sv: okej, jag ska nog bara ta det lugnt och så! :)

åh så fint! vårigt :D

sv: Tack snälla du!! :D

haft en bra lördag?

okejokej!:)

Bor du på gotland?:D

fin bild!

sv: kul, inget speciellt :)

Hej :D



La precis upp en tävling på min blogg där du kan tävla om en härlig sommarkjol. Ta gärna en titt och var med och tävla här: http://eraey.se/2012/may/tavling-vinn-harlig-sommarkjol.html#comment



Ha en fortsatt bra lördag :)

fin bild !

sv: ja, de va suuuper gott :D

japp!

kram! :)

fin bild!

SV: tack :)

Hoppas din kväll blir finfin :)

Sv; Varsågod! :)

Ska vi göra bloglovinbyte?

fin bild!

Super härlig bild! :D



Sv: Varsågod :) Allt är bra med mig, själv? :)

Så otroligt vackert!



Gör du designer till andra?

jasså, hur då? :s

härligt!<3

Sv; Okej, det är bara att höra av dig om du är intresserad :)

vad gör du? :)

Åhh vad blir det? :D

YesYes!<3

- jadå, själv? :)

Sv; Brabra :)

fint :)



Sv: så lite så! hihi det är lördag idag men jo det är bra! själv? :)

sv: allt är toppen! själv då?:D

kram

tack snälla :) fint här emd! :)

sv: jag mår också bra :) vad har du gjort idag då?

hemgjorda? :)

sååå gott :D

fint!

- okej :)

Jaha sommarjobb? :)

sv; Ja :)

Åh vad fin bild!!

Vad hittar du på?

sv: så lite så :)

Sv: så lite så! okej vad bra.)

sv: tack så mycket!

sv: shoppat med en kompis :D vad gör du?

fint!



tre veckor kvar sen är jag på gotland :)

Åh! Älskar bilden! :D

yupp :D

Fina färger :)

åh vilken fin bild!

sv; Jo det är bra!

sjäälv ? :)

sv: Jo jag har haft en riktigt bra lördag! :D

svarar på lite kommentarer ocg är med kompisar :)

Vad har du för planer inför imorgon då?



Kram Hanna

Fin bild :)

Sv: Varsågod :) Härligt!

sv: vad görs? :D

Fin bild:)

SV;:D

Ja usch!!!

Ätit nu?

du är duktig på att ta bilder!:D<3

så lite så:)

SV; fixar med bloggen och så :) du?

Exakt! :D

Haha najs ;P

jätte fina blommor och jätte fin bild! :D

sv: kollar på tv :) vad ska du göra imorgon?

hihi vad gör du nu?

sv: ska nog plugga, städa osv. :)

planer för nästa vecka?

SV; Okej! :)

Ahaa :) kul! Fotade du en känd bloggare?

sv: skola 2 dagar, prao resten av skolveckan :)

sv: fast jag ska praoa på ett dagis.. :p

Ahaa okej :D skoj! Ska kika in dom :)

kollar runt på bloggar osv sjdå söötis?:D

okej härligt!:D<3

svar: varsågod Bea! :) <3

sv: hehe, vad gör du? :)

Absolut :)

Kollade nu :D asfina! :D du är så sööööööt

svar: Åh tack! :) Det var så lite så ^^

sv: haha får man också sova då!?

söt blogg!:]

allt bra?:)

kram

hej allt bra ??

sv: Åh tack igen!! ;) kram

Sv: hihi (:

tack rara du :)

hihi :) planer för morgondagen? :)

sv: ska se på film nu :)

sv: haha vad kul, fick du välja? :)

Sv: aa, vad har du för dig ikväll då? :)

tihihi :D

sv jaha!!

allt bra?:D<3

Hihi :D

Sv: Okej! :) Mina sysslingar är här så har umgås med de :)

händer sen då? :)

jo det är toppen!:D<3

sv: härligt, jo det är väl ganska bra här med!!:]

haft en bra lördag btw?:)

ååh fin bild!!! :)

vadå, vad va det jag måste prova? ;)

:)

hihi ja! :D

har läst din blogg i nästan två år nu. Gissa om jag blev glad när du kommenterade våran :) ? kram!

sv: Åh du är så snäll du!! :D :D

du får ta och lägga upp lite mer bilder ;)

Superfin bild! :D

sv: Ja va kul!! :D :D

Känner mig som världens lataste då jag tittar på film:P

<3

japp!:)<3

hoppas du får en bra kväll! jag tror fan att jag ska sova snart. :P

sv; Så lite så ;)

Vad gör du?<3

svar: ser det :(



vad blev snyggt? :)

svar:* :D!

heh eokej :P sova tidigt?

samma typ :)

jo det är bara bra =)

Sv: ja :)

Ställ gärna några frågor till min frågestund!

Svaren kommer på måndag 7/5

KRAM!



http://majjiissww.blogg.se/

RE: längtar! det är den 26:e maj :)

sv: härligt!!

räknar man bort från att jag är skadad så ja!:D

sv: Så kul att du älskar inspobilderna:D

så fin bild!

RE: hoppas det! vi spelar mot P18, minns inte på rak arm vad planen heter.. men ska kolla hur länge vi kommer att ha efter matchen :) kanske kan ses en stund då!

vad gör du nu?

hihihi:)<3

svar: ja, det är den verkligen! :)

Vilken färg på blomman

superfin bild btw! :D är det körsbärsträd?

Sv: Tack så mycket :)

sv: haft fotbollscup hela dagen.

själv?:)

Skajp :)

Fin bild :)

inget typ, super fin Bild föresten!



kram Hanna :)

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Sv; hihi tack sötis :)

sv: japp :)

Ha en toppen söndag! ^^

ska plugga o lite sånt där booring tror ja (eller jag måste) :P



Gjort idag ? :)

sv: Tack:) Fin bild, älskar körsbärsblommor:)

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en bra söndag!

Fin blogg. Haft en bra lördag? :)

Så fin bild :)

tackd :D



Idag har jag fotbollsmatch och sen tänkte jag fortsätta nita mina shorts! :)

Här kan du kolla in resultatet än så länge: http://eraey.se/2012/may/pimp-it-up.html#comment



Gillar du det?



Ha en grym söndag! :)

så fint! :)

älskar dom , så himla fina och man tröttnar aldrig på dom :D



Riktigt härlig bild med fina färger :)

Vilken fin bild! Fin blogg också. :)

sjukt fina bilder!

Vackert!

Jodå, jag mår bra. Hur är det med dig?























Follow my on Bloglovin







Trackback