speak truth to me


Jag och Humlan började gårdagen med att ta en frukost på Märtas Cafe medan vi väntade på att bussen skulle gå. Vi fick nästan två timmar tillsammans innan bussen gick till skolan. I skolan gjorde vi ett matematik prov och för mig gick det vädligt bra!!


Vi hade bara ett prov och därefter tog jag bussen till Visby för att träffa min mamma och min bror, vi började med att göra ett ärende åt min pojkvän eftersom han är sjuk och kan inte ta sig till Visby. Idag invigade jag även Waynes Coffee på hamnen i Visby, fast den här gången tog jag inte det som jag brukar göra. Kände mig lite tvungen att prova något nytt. Under gårdagen var även jag och mamma på ett mötte. Efter en lång dag åkte jag hem och började plugga direkt. Vad gjorde ni för mysigt igår?

Kommentarer

Såg gott ut :)

sv; Tack, detsamma :)

Tack:)

Nu ska jag iaf passa på för morgonen blir bra här, men sen ska det regna igen.

åh va gooott!

sv; allt bra idag då? :)

<3

härligt de :)

Skönt att provet gick bra :)

okej va skönt :D jag har nyss fixat mig lite för skolan ochb nu pluggar jagv lite på ett muntligt tal :)

kram

Hej!



Hur ska du tillbringa dagen?

Kram

Sådär nu har jag äntligen fått upp min nya design :)

Tack igen, hah :)

vad gör du? :D

gott det ser ut! :O

Sv: Tusen tack, snälla du :)

sv: Vad händer i helgen då ? :)

sv: än så länge svarar jag på alla kommentarer. och ska se på hem till gården. sedan väntar jag på klockan då jag ska på AFmöte senare idag. ikväll blir det förmodligen fika hos en kompis :) dudå?

Önskar dig en fortsatt fin torsdag!

Lite bättre väder än igår (än så länge). Hoppas det håller i sig :D

Men mums!

sv: solade nyss, nu kollar jag på tv typ :)

har du några planer inför helgen?

hoppas du har en bra torsdag!

Tack så mkt! :)



Vad händer idag? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

<3

Fina bilder :)

d e bra tack, sj? :)

Vad gör du? :)

åh vad det ser gott ut:D

Okej :P kul?

goda mackor :D

Hihi :D

ska försöka träna snart hihi :D

hihi nej :P

mm, ser gott ut !

sv: Åh tack! :D



när slutar du?

oj varför inte?

sv: tack så mycket :D

sv: Jo mitt liv är lite så just nu som rubriken haha ;)

gött o höra :)

Ja:)

Jaha okej =/ bor du på landet?

:D!

sv: jodå, det är helt okej :)

Jaha :P vad för skola? :)

Läget idag? :D

sv: hihi ja :D

SV:

De va så lite :)

vad gör du?:)

SV; åh tack!



allt bra?=)

sv: Samma här :) Jag kanske ska fortsätta gräva mitt potatisland om det är bättre väder :)

Sv; :D

sv;härligt!

det är bra här med :)

gott det ser ut på bilden:D nam nam

Skön blogg!

Läs och kommentera gärna min blogg!

DISCODANCER.BLOGG.SE !

Harru bloglovin? Läs isf min blogg vettja!

Sv: Ja, hur mår du idag? :)

sv.jag har faktiskt ingen aning....

Hejhej! Vilken är din favorit film?!? :)

jaa:D

sv; igår gjorde jag inte så mycket :D

jag undrar,

hur länge du har blogggat?<3

det där såg gott ut.

hihi :)

sv: så lite så!:) det är kanon bra! hur är det själv?:D

Ja men visst hih :-D

jo, med mig är ALLT underbart ! mår så himla bra!

sj ? (:

mumsigt! :)

Gud vilken fin blogg, hoppas du får en bra dag! Kram :)

sv: Jo både och :/ har två kompisar som har betet sig riktigt taskigt mot mig igår, kan nu inte lita på dem längre. Sedan vill jag vara på gotland ;) allt är mycket bättre där.

Det ser gott ut!



Har din dag varit bra?!



KRAM♥

haha äsch det var inget :P är du hemma nu?

åt just middag:)

sv: jaha okej, nej jag har inga speciella planer :)

vad ska du göra i sommar då?

skönt :) måste vara jobbigt att det inte går så många bussar till skolan

Allt bra med dig idag?

Lax och sallad:)

sv bara bra!

hehe okej :P man blir så lat när bussarna går var 10e minut här :P

sv; bara bra med mig.

vad gör du?

sv: Ja jag har haft en rätt så bra dag, längtar ju så mycket till imorgon, då blir det ju Ullared!

Vad ska du göra imorgon?!



KRAM♥

Sv: Det är bra, vad gör du? :)

hihi :D

sv; just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och göra lite middag om jag orkar, haha! :)

haft en bra vecka?

sv; om man bortser från att min blogg togs bort i måndags så har jag haft en bra vecka!

hehe jag vet inte :d dudå?

Gott :)

sv; alltså blogg.se tog bort min blogg men jag mailade ett jävligt arg meddelande igår och idag svarade dom och dom låste upp min blogg igen. :)

sv: Yes! :)

det var de:)

sv; jag var mer än sur! hur fick du dina kategorier i menyn alltså uppdelade i "foton" osv!

sv; :)

vad blir det? :D

SV. vad härligt! jag mår bara bra. allting bra hos dej? haft en bra torsdag? ha en fin kväll!

kan tänka mig det:)

tyck gärna till om min outfit idag<3 så blir jag glad:D

Snälla mms:a mig den mackan. Är skithungrig!!! =D

sv: jaha, jobba? var ska du jobba? & hur gammal är du? jag är 98a men vill också sommar jobba..

jag ska till paris, södra frankrike, kanske LA & turkiet :)

sv: allt bra i dag då ? :)

Ha en fin kväll :)

Ha en fin kväll :)

<3

Sv: Vad bra! Tack :) det hoppas jag verkligen med :)

vad gör du?:)

Tack! Vad händer idag? :d

sv: Åh tack snälla!! jo det tror jag på, du är så otroligt snäll!! såå roligt att jag hittade din blogg verkligen :) kram

Mums!



Sv: ja lite mysigt var de ändå :)

Vad gott det ser ut älskar mackor och jag älskar att fika på waynes coffe :D



Vilket är ditt favorit café?

Typ samma, så fruktansvärt skoltrött :(

sv: Tack! :D allt bra annars då?

sv;några planer för helgen? :D

målar naglarna:) du?

Åh, mmmm, gott!

SV: Yessss! :]

vad tycker du om mange makers nya låt? :)

Gött, jo bra här med ;) Görs?

sv: Härligt! :)

Jo då det är helt okej :D

Ja men visst är dem!:)

sv: Jo det är bättre än igår ;)

SV;De är bra =)

Haha jag med :D helt tänd på låten!

sv: tack!

ja då! :D

sv: Yesbox! :)

Fin blogg! Hoppas du får en fortsatt bra torsdag :)

Snälla orkar du kolla om min blogg funkar? Den håller antagligen på att byta till mooollys.se istället för .blogg.se



Skulle vara skitsnällt om du kommenterade typ vad som helst. Skriv banan eller hej eller korv eller vad som. Vet inte om det är min dator det är fel på eller om den inte funkar alls.



Ha en fortsatt fin kväll! .. PUSS!

sv; ska vara med bästis :D

allt bra?:D

sorry för sent svar!

Sv: Jag gör inte mycket, ser på Let's Dance. Har du haft en bra dag? :) ^^

Ja verkligen :D

kram

Fina bilder :)

Är det där varm choklad med minimarshmallows?! I WANT!

Okej, inte mkt.. :)

händer till helgen?

Sv; :D

sv: åh tack! men du är sötare :) hihi

Hur har dagen varit?

tack:) hoppas du har en bra kväll<3

vsg :D <3

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra torsdag? :D

såg ganska så inbjudande ut detdära!



super med mig, tror jag höhö.. :D själv då :)??

PÖSS

gott :)

sv: Tack!

Ha en superbra fredag! :D

<3

några roliga planer för helgen? :D

Härligt att höra!

Åh, så mumsigt!

Vilka mumsiga bilder :D

Kul att provet gick bra. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback