You are not the smartest thing I've ever met

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Min första dagen i veckan bestod av att vara ute i solen nästan hela dagen. Vi satt på altanen så länge det gick och när klockan började bli runt fem fick vi börja fixa oss inför festen. Kvällen blev rätt lyckad, men inte helt perfekt. En lång kväll med massor av härliga händelser, tack för en bra valborg mina fina vänner. Vad gjorde ni för kul igår?

Nästan direkt när vi vaknade imorse började vi städa och därefter åkte vi hem. Jag somnade på altanen i solen och har fått mycket fin färg på min kropp. Ikväll blir det att mysa med min pojkvän, mycket bra start på en ny månad.


Kommentarer

allt bra idag? :)

SVAR: Gick ut och kollade på majbrasan med några vänner, därefter käkade jag en mysig middag med familjen. :)



Allt bra idag?

Fin bild :)

Allt bra idag?:)

vad fin bild!

http://bellahuuynh.blogg.se

Hoppas du har en härlig 1a maj :)

planerar att hoppa in i duschen. :P

fin bild :)

sv: så bra:p

sv: ja, allt är bra. Bra med dig? :)

Sv: Tack så mycket sötnos! :D kram

Sv :D

sv: allt är bara bra, själv? :)

sv: Härligt att höra! jajamen min va också bra :))

görs?:D

Sv_ Inte så mkt, fixar naglarna :) sjd?

Det är bra :)

SVAR: Härligt! Det är fint tack :)

hoppas att du haft en bra start på månaden?

göres?

sv ; ja! :)

sv: så lite så :)

Varsågod:)

pratar lets dance med carro i telefonen

:)

Vad tycker du om den nya designen på bloggen? :D Kom gärna med kritik! ♥

sv: hehe :)

Sv: Okej :)

sv: hihi ja :')

fast jag gillar bara dom med cola smak :p

http://fotbollssanna.blogg.se/2012/may/dagens-bloggvinnare-ny-omgang-d.html#comment



sv: var gärna med i dagens blogg om du vill :)

Fin blogg! :) Är allt bra med dig?

vad gör du?:)

super fin blogg du! :)

fin bild :)



Sv: hihi :D

Äh inget skärskilt allt bra????

Förlåt den tidigare kommentarer tror jag leder till syrrans blogg emmamimmi förlåt i så fall!

fin blogg! länkbyte? ellenvahlstrom.blogg.se

skriv en kommentar på min blogg ifall du vill det eller ej!:D

Sv: varse, allt bra ? :)

hoppas du haft en bra dag! :)

Fin blogg!

Allt bra med dig? :D

Vad gör du?

Ha en fortsatt fin kväll :)

då va man duschad och ren! :D

fin bild, du är duktig ;)



NY TÄVLING!!! Vinn valfria par skor från footway.se!

TÄVLA NU, BUSENKLA REGLER!!! http://mohammedis.se/2012/april/utkast-april-30-2012.html#comment

Hoppas allt är bra med dig! Puss :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

hade du en bra valborg :)?

SV: hehe :D

Mouseover-versionen var nästan snyggare. ;)

sv: väntar på att dh ska börja:)

Sv: Jaa, verkligen! =) Har du haft en bra dag idag?? :)

Sv: Veckans blogg är avslutad på min blogg.

Se om det är just du som har vunnit! :)

Nu har jag startat en ny runda också så var gärna med i den! :)

Följ mig gärna genom Bloglovin. :)

Ha en bra dag!

SV: tack detsammma! :D

sv: Men jag kommer spela in med bara min kamera denna gång:)

sv: vad händer i helgen då ? :D

allt bra idag? :D

vilken marabou är din favorit? :)

hoppas maj blir fantastiskt underbar :D

Hur är läget? :D

Hej! http://diesnataliz.blogg.se/2012/may/tavling-med-footwayse.html#comment Har en tävling på min blogg där du kan vara med och vinna ett presentkort hos Footway.se på 500 KR!

Ha en fin kväll :)

Yva duktigt ändå :)

sv: härligt, jadå :D

häärligt :)

allt bra med dig?

Sorry för sent svar!

tävlingen med läppstift från maria montazami är avslutad och vinnarna utsedda. Kolla om det blev du

http://mestyle.se/2012/april/midseason-sale-hos-nelly.html#comment



annars, lycka till på nästa tävling :)

kram

vad har du gjort idag`:D

Läget? :)

Sjukt fina bilder och din blogg äger!! :)

sv: så lite :)

sv; ska sova strax, godnatt :)

jättefin bild!

sv: Tack!

Hoppas din onsdag blir superbra! :D

Tusen tack! Jösses vad glad jag blir av att höra det! =)

tja! :D

allt bra?



http://swaxu.bloggplatsen.se

Okej :)

Härlig bild!

Jättefin bild :)

sv; toppen! Händer idag?:)

Kul att du fick en fin valborg:)

kram

sv: Tack !! :D men var du där på asunden??



Fin bild! :D

Hej sötnos!;*

Min valborg var toppen, ännu underbarare var det väl att vädret var fint! Snart helg igen! kan det bli bättre!? Är allt bra med dig? Några förslag på vad du skulle vilja läsa mer om i min blogg?

sv: allt bra idag då?

Hade du en bra valborg & långhelg då ?:D

SVAR

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/onsdag-dagens-blogg.html

Sv; :) ha en bra kväll!

Hur mår du efter valborgsfirande? :)

Jag mådde lugnt inte bra :p spydde som fan! :/

sv: tack, detsamma! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback