you love me and I love you

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Idag har jag vart träffat min bror, vi började med att äta lite frukost på Wayne's Coffe. Vi har även åkt runt i Visby och på slutet blev det en glass, fast jag är väldigt besviken att lakris glassen inte finns ute ännu. Har även fått min födelsedagspresent som jag skulle få för nästan två år sen. Äger nu ett stativ och i sommar kommer det bli mycket filmning och fotning med mitt nya stativ. Tack för en mysig stund och min present!

Har även varit iväg och fotat med min pojkvän idag och sen har jag inte gjort så mycket mer, nu tänkte jag passa på att njuta av solen innan den försvinner för dagen. Imorgon är det skola för mig, rätt taggad! Vad har ni för planer för dag eller vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sv; har bara tagit det lugnt i det fina vädret. Nu ska vi grilla!

Själv då?:)

sv: hehe okej,bra :p

lite sådär med mig, är sjuk..men hoppas jag blir bättre snart! :)

dudå? ;)

Vilken mysig dag!

Sv: Tack :) har en fototävling på bloggen om du vill vara med :P

fin blogg! allt bra med dig? :)

Ser gott ut :D jag håller på att bleka ett par byxor i klor :D så får se hur det blir :D

SVAR: Samma här :)

Vad gör du då?

kram

Skönt att höra hih :d

samma :P god macka!

ser gott ut :D

Sv: Ja det var riktigt mysigt! :D

händer sen?

SVAR: svarar på kommentarer :)

haft en bra dag hittills?

sv: hähä :D

hehe samma, kanske träna :)

Sv: Ja :D

händer ikv?:D

SVAR: Ja, det har jag. :)

Har du planer för morgondagen?

Gud va god den såg ut!!

Skönt att höra!

jo det är toppen! vad gör du i det fina vädret då?:)

Svar:

Jag hade också kul! ;)

Gott :)

Vad har du tillbringat dagen med?

Puss

Vad gjorde du för nå då? :D

Fin blogg! :D

Ska träna lite senare:)

Sv: hihi tack :D

sv: Okej, samma här :)

förlåt för sent svar på kommentar, tog en oförberedd mini bloggpaus över valborg och så, har haft det grymt iallafall och nu är jag tillbaka som vanligt igen :)



hoppas att du också har haft en bra valborg! allt härligt med dig idag? :D

Näj inte bra :)

God mackan ser ut!

sv: Några meter därifrån?? :) men då är det ju jätte nära haha ;) vart bor du på ön föresten?



TACK! :D



allt braidag sötnos?

sv; vad bra, allt är bra här med :)

händer mera idag då? :D

SV: förlåt för lite sent svar! vad roligt! min valborg var toppen! hur mår du idag? några planer för veckan?

Fin och bra blogg! :D

Fin bild! :)

Ååh vilken god macka! :D



sv: Tack så mycket! Allt är bra med mig också! Sånna här soliga dagar kan man ju inte vara annat än glad! :) Ha en bra dag!

Sv: jo det är bra :)

gott gott :)

Gott :)

tack :D

Hej! Har nyligen startat en ny blogg, kika gärna in :)

sv: okej, jag ska snart plugga :)

haft en bra onsdag? :D

SVAR: Det är bra med mig med.

Har du haft en bra dag? :D

sv; Tack så mycket för hjälpen!



Åh den där smörgåsen ser mumsig ut.. :D



Jag har varit i skolan och försökt sola de små rasterna vi får :)

sv: Yes :D Haft en bra valborg? :D

hej söta du! :)

Vad har du för dig i värmen? :)



Kramar.

Gott det ser ut att vara :) Jag mår toppen, varför är du sliten?

mm, vad gott! :)

sv; det är bara bra! :)

så fint att bo på gotland! hur trivs du? bor hela din familj där?

mumms!

Sv: Joda, jag har också haft det riktigt bra :) Har du några roliga planer för morgondagen då?? =)

coolt macka. jag har aldrig sett en sån munkliknande macka förut! :)

sv; okej va bra!! :)

hur har vädret varit hos dig idag? :)

härligt jo samma här :)

sv: mysigt! jag har varit på fotokurs :)

Sv; så lite så! det är bra, själv? :D

sv: Tack!

Önskar dig en fin kväll! :D

Blev glass idag här med:) gott!

sv; ues :)

Haft en bra dag? :)

Sv: tyvärr blev det jobb för hela slanten på Valborg så det blev inget lajbans för mig;)

Gött, jo bra här med ;D Görs?

Tusen tack snygging! :) Kram och njut av sommarvärmen!

smarrigt!!

gott det ser ut! :)

Nice macka! Blir hungrig!























Follow my on Bloglovin







Trackback