En riktigt bra helg med fina personer!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Har haft fullt upp hela helgen, därför jag har inte uppdaterat här i bloggen. Lördagen började med att vi hade ett möte på jobbet, efter mötet blev det även en timmes jobb för mig. Direkt efter jobbet cyklade jag hem för att packa och sedan tog jag bussen till Visby. Under kvällen umgicks jag med Johannes & Jakob, vi skulle ner på Etage där våran vän och hans band spelade. Jag fotograferade även under kvällen eftersom dom ville ha lite live bilder. Kvällen blev fantastisk och vi somnade runt fyra tiden, tack för en grym kväll. (live bilderna kommer i bloggen när jag fixat dom)

Under hela dagen igår firade jag min bror och min lillebror som har fyllt år. Vi åt smörgåstårta, bakelse, kladdkaka och på kvällen grillade vi även. Alltid lika mysigt att vara med familjen, vi satt mest och pratade men lekte även med dom små också. När vi var klara runt åtta tiden, körde min bror mig till min pojkvän. En perfekt söndag kan man beskriva dagen. Hur har hela eran helg vart, har den vart bra?

Kommentarer

Fin blogg du har! Allt bra?:-)

Såg underbart gott ut :D

sv: Jag såg det:D

Laddar du upp både systemkamerans bilder och iphonebilder? Jag funderar på att börja göra det:) Bara en tanke...

Ja :)



härliga bilder!

Oj vad det där såg smaskigt ut! :D

sv: vsg :)

Jodå, det är bara bra. Hoppas med dig med =)

Mums det ser ut :)

Åh så gott det ser ut!



Ja dessvärre var det ett litet tag sedan! Men den kanske kommer in igen:-)



Tack så mycket! Självklart får du det!



Kram

sv: Ja, det syns:)

När vi hinner träffas? Min mamma ska ha intagningsprov halv 9 så jag är ledig från och med då och längre fram. Jag vet inte hur länge. Om du orkar vakna tidigt så är det ju toppen:) sen så vet jag inte vart den skolan ligger. Ska kolla på kartan. Men det borde vara lätt att hitta på Visby, eller var bor du?:)

åh ser riktigt gott ut!

fin blogg tjejen! :)

hoppas du får en bra vecka har du några planer?

okej:)



Ja den är från nelly:)

Kram

mumms vad gott det ser ut! :D



sv: aww! så lite så :) ja allt är bara bra sj? :)

gott allt såg ut :D

sv: jaa de är bra :D sjdå?

Verkligen :)

Hoppas du haft en bra start hittils på nya veckan :)

Önskar dig en najs måndagseftermiddag!! ;D

fina tårtor :D

sv: Vad gör du? :D

har haft en underbar helg :)

Så gott det där såg ut då :D



Hoppas du får en bra måndag!

Sv: Jodå, det är bra! Själv då? :D

Kram!

Har det varit kalas? :)

VINN EN VALFRI ZIPERALL!

http://dianaosterberg.blogg.se/2012/may/tavling-ziperallse.html#comment



Lycka till! :)

- helt lugnt :)

Härligt! jo det är toppen! Händer idag då?:)

sv: Ja, det glömde jag säga. Söndag:S så söndag från och med klockan halv 9 går bra.

sv: Skolan min mamma ska till är iaf på gata: Skepparbron 18

Ligger vid södra torget, tror jag det var. Men det går även träffas någon annanstans i stan om det är bättre.

SV: allt är bara bra här :)

sv; japp ´själv? :D

Åh vilka fina bilder!

Haft en bra dag? :)

- Så lite så :D

det är toppen med mig, med dig då? :D

Fina bilder, allt bra?

gott :D

gött ne plugga,träna, va me kompisar ha prov osv :)

ser gottans ut :D

Sv: Musigt!! :)

:) <3

sv: Yey :D

GRYYYM blogg!

Allt bra med dig då? :)

KRAM ♥

sv: tack så mycket :D

Sv: Okej :)

Oh, kladdkakan :D

- härligt :D

Hoppas du får en finfin måndagskväll ;D

Planer?

vad gör du nu då? :)

sv: härligt o höra! :D



Kika gärna på mitt magdans nummer och skriv vad du tycker! :)

Hej, ett tag sen! Hur är de?

Jag med :) tv

vad gör du? :)

bloglovinbyte?

mysiga bilder! så himla fina cupcakes :)

god kväll! nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i sthlm! allt bra med dig idag?

sv: Vad bra:) Hon är klar vid 5 senast, det kan säkert bli tidigare.

SVAR: Tack finis! :)

Sv: Tack, allt är bra med mig, Hur är det med dig? ;)

ser härligt ut!

sv: :D

okej :D väntar på mat ;D

sv: Va har du för planer för veckan då? :)

Aa de bra! Vad gör du da?

Mm... va gott :)

Det är bra, själv också?

sv: Jag ska kolla på film tror jag :)

SV: Idag har jag varit i skolan, ätit glass, bokat frisörtid och solat! Vad har du gjort idag? :)

Sv; jo allt är toppen! :)

Hejsan!

Jag vet att du var med i min dagens blogg. Men det kanske vore roligt att testa igen och se om du vinner min nya tävling, veckans blogg:)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/may/veckans-bogg-1.html#comment

varsågod:)

hejsan nu har vinnaren av dagens blogg kommit upp! Gå in och kolla om de blev just du och anmäl dig gärna igen! :D

Hoppas du har haft en skön och varm dag :D

sv: hihi :) planer inför veckan?

Sv: Nu vill jag faktiskt ha en kladdkaka xD

bara bra här med men är sjukt trött efter denna dag. :P

vad gör du? :)

Veckans blogg är nu utlottad, titta&se ifall det blev du? :)

om inte, anmäl dig gärna igen! :D

kram

svar: åh va bra, jora jag med! :)

Jadå :)

Hej sötis vill du vara med och tävla om ett valfritt tandsmycke från Twinkles LÄNK http://saraoftheworld.blogg.se/2012/may/tavling-1.html#comment



Kram

nää jag funderar på att gå och lägga mig snart...trött som fan och så ska man orka upp i morgon också.

Aha okej :) är du ute?

Hihi ja :D :D

sv ja verkligen!



ser fett gott ut!

Tusen tack :)

Ja allt är toppen, sjdå? :)

svar: Javisst!



Jätte härliga bilder :)

Sv; tack!

Ser gott ut :)

hihi:)

sv: tack :D

Sv: Härligt! Vad har du gjort idag då? :)

sv: så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Sv: Haha :)

Vad har du gjort idag? :P

Haft en bra start på veckan? :D

:)

sv: jo de är bara bra här med:-) Hoppas du har haft en bra start på din vecka:-)

vill du hjälpa mig att vinna en fototävling , kolla då mitt senaste inlägg , skulle uppskattas om just du ville rösta på mig , KRAM :)

- Tusen tack :)

sv: Ja, om du har tid:)

SV: förlåt för lite sent svar! jag mår bara bra. hur mår du? min helg var toppen, spenderade den med vänner nere i Göteborg. haft en bra måndag? hoppas du får en fin kväll!

sv: alltså tid så länge för mig. Det är ju morsdag:)

ååh ser gott ut :D

kram



det vore super gulligt om du skulle vilja rösta på mig i Olivias fototävling! Min är bild nr 1.

Alla som röstar varje dag blir länkade i bloggen på söndag! tack på förhand sötis :)



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html#comment

gud vad gott det där såg ut :D



Sv; glädjer mig att höra, och det är bara fint med mig med!=) några planer i veckan?

sv: hihi okej :) skola och plugg här också :)

sv. Det såg ju så sjukt gott ut!



Sov så gott och hoppas du får en bra tisdag!

ojj så gott!!

Det såg ju ut som du haft en helt okej helg :P

vad härlig helg du haft

sv: japp ^^

Hoppas din tisdag blir awesome! :D Grymt fint väder ute ju!

kul när det är så!

puss

ser härligt ut! :)

det låter himla bra du, jodå jag har haft en super bra dag :)

bara bra här, hur är det med dig själv? :)

Hej fin blogg! Vad gör du idag då? :)

Men åh! jag had gärna bytt allt jag äter mot smörgåstårtan. Älskar det!

mmm gött!! :D

Super snygg blogg! Kolla gärna in vår och lämna en liten kommentar om vad du tycker om vår blogg. Kram :D

men ååh vad gott!!

Ser otroligt gott ut!

åh mums! och fint dekorerat :)























Follow my on Bloglovin







Trackback