Våran dag i Stockholm

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Nu ska ni inte behöva lida längre av min bloggpaus, är nu tillbaka efter tre bra dagar. Som ni kanske vet har jag haft skola tisdagen och torsdagen och det har vart som alla andra skoldagar. Det är därför jag inte har bloggat, finns inget specielt att säga om dom två dagarna.

Våran onsdag började med att vi gick upp väldigt tidigt för att dra iväg till båten som skulle ta oss till Nynäshamn. Under dagen blev det mycket shopping, men vi åkte även bil väldigt mycket. Det var meningen att vi skulle fota extra mycket, men Stockholm gav oss inte bra väder. Våran dag blev riktigt bra förutom att trafiken i Stockholm är inget man kan älska, helt sjukt vad den är jobbig. Efter en lång dag tog vi båten hem, kommer mer bilder och text i nästa inlägg eller något liknade. Har massor mer att berätta för mina underbara läsare!! Hur har ni själva haft det?

Kommentarer

sv: okej kul! :)

Tack tjejen! :)

sv: Åh tack så jättemycket! :D

sv: åh tack! :D

Snygga Bilder i bloggen:)

glädjer mig :)

kul att vara i stockholm :D

sv: jag har haft det toppen faktiskt. Är typ världens lyckligaste för jag har hittat en avslutningsklänning och massa andra kläder :D

sv; lungt :)

allt bra ?

sv; Tack söta du :)

Vilken härlig blogg du har! :)

// Ha det bra!

svar: såliteså!

Härlig bild :)

sv: hihi :)

kram

sv: tack så mycket! :D

Hoppas du haft en awesome dag :)

Du missar väl inte Veckans Blogg i min bloggis? Kramisar Carro

Sv: Hihi jaa! :)

nice med shopping!

sv: Allt bra? :D

härlig bild :D

kramis♥

SVAR: okej :D

fin bild

Sv: :D

sv: vad ska du göra imon då>? :)

Sv: Ja :D

sv; :)

sv: det är bara bra :D

vad gör du nu då? :D

visst är han :D

SVAR: okej :D

sv: okej. skola och sen rida på kvällen :)

Du har en så otroligt fin blogg!

sv; okej vad bra, lite problem med killen annars är allt bra :)

haft en bra dag ?

sv: Ja, vi hittade rätt många ställen:D



Trafiken i storstäder är ett problem:O

Härlig bild!



Sv: åh tack :D

sv: Ja, det är i stockholm och ute i nacka, precis innan vi skulle lämna skolan för att åka iväg på vår färd! ;)

sv; ja! du verkar ha haft det bra :D

jag har haft det super! Men längtar till sommarlovet nästa vecka! <3

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!

det är bra med mig också :)

ska du göra i helgen då?

sv: åh, nice! :)

Ha en toppen start på den nya månaden! :D

Tråkigt att ni inte fick något bra fotoväder. Ska bli kul att läsa ditt nästa inlägg sedan då:)

sv: varsågod :D

missat att du varit här :D hade ni det bra då?

jättefin blogg med mycket fina bilder! :D

SV: Ååh tack så mycket du! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback