ATTITUDE STHLM 2012

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Mina tre dagar i Stockholm med Martina blev bättre än förvännat. Attitude Sthlm var en lärorik och en magisk mässa, något som jag rekommenderar er att satsa på tills nästa år. Nästa år kommer jag att vara där båda dagarna med ett härligt gäng. Stockholm bjöd även på en grym utgång med två fantastiska tjejer. Under hemresan fick jag sälskap av Johanna, ett mycket bra slut på helgen.
 
Det blev fyra timmars sömn innan jag skulle lämna ön igen och börja ett nytt äventyr. Äventyret kommer bestå av att hälsa på min lillebror och åka till ullared. Tre härliga dagar med min familj, det kommer blir en bra resa. Bilder från helgen och den nya resan jag just påbörjat kommer!

Kommentarer

Galet snygg bild :)

jo det är bara bra cool bild =)

grymt coolt foto!
vad har du gjort idag ? :)

Bloglovinbyte? ☆

Häftig bild, måste varit kul att ha varit där i verkligheten!

ja :D

Fin bild! :D

- Varse :)

cool bild!

åh vad kul du måste ha haft! :)
sv; ja verkligen, muuuuumsssssssssss! :D juleskum <3

vad cool bild :-D

hej! allt bra? :)

OMG ser grymt ut!!!!

Tack sötis :D

Verkar kul:)
Gillar bilden! Hon hade cool styling och kläder.

Jättefin bild!:)

åh vilken cool bild! och jag önskade verkligen att jag var där:)

Var gärna med i min veckans blogg! :)

tack det är bra :)
göra något spc idag?

Ah va fräckt! :D

svar: Tack så mycket! :)

hej fin blogg! haft en bra dag? kolla gärna min blogg :)

hej fin blogg! haft en bra dag? kolla gärna min blogg :)

gör du?

Vad jag hade velat vara där! :)

Snygg bild :D

sv: tack sötnos!

sv: allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) Och guud vilken fin bild! Hur kunde du ta den så grymt bra på plats??? :D

Kul med Ullared!!

fan va cool bild! :O

Skojigt :D

sv: varsågod :)
hur är det med dig idag? :)

Ja Ullared ligger ju ca 1h och 15 minuter från Göteborg:)

Fin blogg (:

Fin blogg (:

Snyggt foto!

fin bild :D

Kjempefint!

svar: ;)

Snygg bild!!

SV: visst var dom? skulle inte tacka nej :-)

- Gör inte allt för mycket, vad gör du själv?:)

sv: Dom var riktigt grymma! :D

Idag har jag vart i skolan och sen bara tagit det lugnt, ska plugga lite nu tänkte jag! själv då? :)
kram

sv: ingen orsak!

Sv: hehe, är allt bra idag? :)

Kika in på min blogg och läs om hur det är att leva med psykisk ohälsa. Vi måste bryta tystnaden, det är 20-40 % av sveriges befolkning som lever med någon typ av psykisk sjukdom. Och dom flesta, i tystnad.

Hjälp mig, hjälpa oss sjuka, att bryta tystnaden.

Ska tänka på det! :D

sv: inga problem!

vilken fin bild:)

Ska du se för film?

gör du?

Sv. Jaha, jaa då är det väl kanske inte så konstigt att du fick så OTROLGT bra bilder, för dom är verkligen sjukt snygga =)

är allt bra med dig idag då?? =) Kram!

wow coolt!
sv; haha det kan jag förstå! ;)

kan tänka mig det alltså!!!

- fin bild! :D
jadå, själv?

Skulle också velat gått på det men pengarna fanns inte till det. Vet du om det kommer nästa år också?
Kram

hejsan! jag har just nu en fototävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort som du sedan kan använda till att göra din egen bok! en fotobok, en bloggbok eller kanske en minnesbok som du designar själv! oavsett du inte vinner får du en rabattkod om du bara är med och deltar!:-)
om du tycker det låter intressant kan du läsa mer om tävlingen här: http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/november/fototavling-tema-portrattmanniskor.html#comment
det skulle vart kul om du ville delta! ha en fortsatt bra dag!:)

Wow va häftig bild!

sv; härligt! samma här :)

cool bild :D

jaha ok hhehe :)
jag har bara varit i skolan, och nu är jag hemma och ska ta det lugnt o se på ngn film.
Vad ska du göra i helgen då? ::)

Åh vad snygg bild! :)

Riktigt cool bild! Hoppas du får en bra start på december :)

tack sötis :D

Vad roligt att du med var på plats, var du på lördagen? Måste erkänna att jag var för fokuserad på fotograferandet för att ritkigt notera alla deltagarna. :-)

Grymt häftig bild!!

Vilken fin bild, du är duktig.
-------------------------
Vill tipsa om en tävling inne hos mig där du kan vinna presentkort på 200kronor till en fotobok.
Inlägget hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

Har även en julkalender med ett fototips, även om det kanske redan är sånt du kan, men du kan ju iaf vara med och tävla i tävlingarna som är kopplade till. Denna veckan ligger ett iphoneskal i potten från caseapp. Direktlänk till alla inlägg som har med julkalendern att göra har du här: http://lottizdays.blogg.se/category/julkalendern-2012.html

SV: Åh, tack så mycket :) Roligt att du gilla!

allt bra ? :)

måste säga att din header är riktigt fin ! :D

hihi ja! :D

Snygg bild!

Vad synd att du inte kom! Det var jätteroligt! Du får åka med nästa år :)

Wow vilken underbar bild! :)

Hej och sorry för sent svar, jag har inte bloggat så mycket så har heller inte haft tid att svara på kommentarer.
Hur är det i snövädret? :)
Längtas det till jul?
Kram

Jätte kul att du är med och tävlar i lucka 4 om valfritt skal/tillbehör!
har en tävling i lucka 1 som du inte får missa! kika in den http://bilderbyalice.se/2012/december/lucka-1.html#comment
kraam

SV: De är bara att göra de! :))

Snyggt! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback