Min sista dag på mitt sista höstlov.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Jag har inte glömt bort er, jag fick bara stressa igår och därför blev det aldrig något inlägg till er. Imorgon börjar skolan och mitt höstlov är slut. Fast det känns skönt att komma tillbaka till skolan. Kommer aldrig mer ha höstlov, något som är otroligt dåligt. Har ni haft en grym helg?
 
Min helg har vart både bra och dålig, kanske två eller tre procent dåligt och resten bra. Fredagen bestod av middag med min familj och lördagen bestod av innebandy och krogen. Själv är jag super nöjd med helgen och den blev obeskrivlig på ett bra sätt. Tack mina fina vänner!

Kommentarer

va!? hade ni lov vecka 43? :O

trodde det bara var sportlovet som va olika veckor.. :O Jag har alltid haft höstlov vecka 44 vars i Sverige jag än bott. och nu har jag ju flyttat från norrland ner till sthlm och det är samma här. det är därför jag är så förvånad. känner ingen annan i hela Sverige som har haft denna vecka. (känner dock inte så många på gotland så...)

sv: nä verkligen inte:( ja huvudvärken har släppt lite, och de känns lite bättre!

Vilken fin och mysig blogg du har! :)

sv; det är bra med mig med!:)
ska du göra nåt speciellt på höstlovet då ? :)

Ser jätte gott ut och vilken fin blogg du har! :)

ok.

btw, potatisen ser sjukt god ut! :O och då äter jag inte ens potatis..xD

sv: jarå:) ha en bra kväll!

Ajuste, loven på gotland börjar väl en vecka före oss som bor i "övriga" Sverige? :)

Ditt lov låter härligt!

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig söndags kväll!
planer för kvällen?

Skönt att du fick en bra helg:)

sv: Okej, är det just här i Gbg du vill göra praktik?

sv: lyssnar på musik ;)

svar: Jag lyssnar på musik typ, hihi :D

Riktigt gott det där såg ut :D

hejsan, allt bra med dig? :)

gud så gott :D

Minns de där sista året i gymenasiet när allt helt pltösligt blev "det sista" av så mycket, Men nu istället så har man så mycket annat roligt att se framemot :)

ser tv, allt bra? :)

och mitt lov har nyss börjat :D
sv; jo verkligen! :)

ser gott ut, har du haft en fin helg? :D

Mmm, det så utrolig godt ut!

Är allt bra? :)

vilken god mat!

åh gud vad gott!
allt bra?

sv: härligt så mysigt :)

ha en fin vecka! :)
kram!

Eller hur!

sv; Ja det har jag haft! :D
Har du? :)

Vad gott det ser ut!

Gud vad fin blogg! ;o
Hur mår du? :) ♥
Kram!

Känner igen det där. Kändes konstigt i början att aldrig mer ha ledigt den veckan :p

Mmmm... Det där ser riktigt gott ut! :)

haha aw tack :)

Jag har inte haft höstlov nu på två år, men jag hade ledigt nästan hela förra veckan ändå så det blev ju som ett höstlov ändå..:P

Svar: Tack! :D

Ser riktigt gott ut :)

Tråkigt att ditt lov är slut, mitt börjar idag ;)

kram

Nu kör jag igång dagens blogg , klicka in på länken nedan för att anmäla dig! :) Ny vinnare varje dag! :) http://annsoh.myshowroom.se/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen/#comment

Åh, nam ♥

hoppas du får en bra dag! jag ska snart åka hem. :)

sv: ja det ska jag:)

¨sjukt fin blogg!


mmm.. ser gott ut!

Vad synd att det är slut, men var glad för att du får ha lov, det får inte jag. =(

Jaa :-)

Var länge sen jag åt såna potatis:O hasselbackspoptatis va?

åååh, gud vad gott det ser ut! Blev sjukt sugen på att grilla nu! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback