våran andra dag - valsafari och blå lagunen.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Våran andra dag på Island var en av dom bästa dagarna, vi började med att åka på valsafari. Fick inte så några valar/delfiner eftersom jag blev sjösjuk och kunde knappt stå upp. Efter åkte vi vidare till blå lagunen, en varm källa där vi badade några timmar. Blå lagunen blev även mitt nya favorit ställe. Kvällen bjöd på en promenade i Reykjavik och mys på hotellet. Flera bilder kommer, men vet inte exakt när.

Kommentarer

*svar:* Varsågod Bea!
Va göru? :)

Nej vad häftigt! Valsafari vore något! :D PS gillar typsnittet du har i dina rubriker :)

Kul att du tycker det! :) Måste säga gud vilka härliga bilder från Island, väntar på att få se fler! :)

Sv; Yes, det är toppen! :)

sv, Varsågod :)

sv; tack detsamma :)

Vad bra! :)

Det är sådär.. sj?

Sv: Det gör inget! :) Tack så mycket!

Åh, vad fint! :)

Sv; Härligt!

sv: allt bra med dig? :D

tack desamma fina du :)

sv, Vad bra! :D jorå det är bra, sjd? :)

Det där såg ju inte alls fel ut! Synd att du blev sjösjuk.

Hej ha en bra eftermiddag.

Hej! Jag har en tävling på bloggen där man kan vinna smycken för 500 kr, du får gärna vara med, om du vill? Här är länken http://linaphoto.blogg.se/2012/september/tavling-i-samarbete-med-cocoose-nordens-storsta-smyckesbutik-pa-natet.html#comment :) <3

- Så lite så! :D

gillar bilderna :D

Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

sv, åh vad bra :D hoppas den här dagen också varit bra!

Härligt de ser ut! :D

Min mamma har nyss kommit hem från Island, hon va också å såg valsafari och typ den där blå lagunen:)

Sv; Tack!

*svar:* Jag sitter och kollar på X-factor med min låtsaspappa :)

sv: åh tack!:D

Hur känns det att vara hemma nu då? :)

jag mår bara fint lite trött bara! själv då?:)

allt bra ?

sv, Awesome! :D

sv; Åh tack så mycket! Fina bilder btw :D

sv, varsågod ja jag kan tänka mig det :)

sv: härligt, nja de e sådär :P

sv: Tack snälla:)
Absolut, någon gång i livet ska jag allt ta mig dit:)

Fin blogg !

- Haft en bra daG? :)

Fint :-D























Follow my on Bloglovin







Trackback