En kort uppdatering

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Johanna Engström | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
När jag ändå sitter vid datorn så passar jag på att "blogga ikapp" det jag missat!
Så länge jag inte är sjuk så är jag i skolan och njuter av mina sista månaderna innan studenten. Kan fortfarande inte fatta att jag tar studenten och slutar skolan om mindre än två månader. Utanför skolan är livet underbart, har haft många bra händelser den senaste tiden.
 
Vårvädret gör skillnad i min vardag, känner mig lite extra taggad. Fotboll, utflykter, fikastunder och promenader har vart något jag gjort mycket den senaste tiden. På kvällarna har det blivit skräckfilm, middag och bilkurragömma. Ska försöka uppdatera bloggen mer.
 
En kort uppdatering, ha en bra fredag alla underbara personer!

Kommentarer

Sv: hihi tack så mycket och detsamma! :D kram

Fin bild!

Tack för tipsen ;)
Allt bra med dig idag?
Krma

Svar: Men tack finis! :)

SVAR: Taack :)

Heej, va gärna med i veckans blogg! :D
http://fames.se/vicky/veckans-blogg/
Kram<3

Ingen orsak :)
Åh tack du :) :)

Härlig bild! :D

sv: tack! xx

Sv: Härligt, det är bra med mig med:D vad gör du?
kram

Tack detsamma :)

Sv: Okej, jag kollar på hockeyn:D vad har du gjort idag?

kram

sv: Åh tusen tack, blir så glad!

Super fin blogg hoppas allt är bra och att du får en bra lördag!
Kram <3

Det är bara bra med mig!

Har du haft en bra helg?
Kram

sv: tack! xx

Sv: Jadå!:)

Härlig bild!

Sv; Tack så jätte mycket :) Kramisar Carro

Åh tack du :)

Sv: Har du haft en bra helg då?:)
kram

Fin bild!

sv: Tack! :)

Tack! :)
kram <3

Sv: De har varit skönt med helg, dock blev den inte helt som jag tänkt mig.... Sjdå?:)

Nice du bloggar ikapp

Sv: Oh tack, men ska du säga gulle!! :)

Ser riktigt härligt ut på bilden :D

Jadå det är bra med mig, själv då? :)

- förlåt för sent svar,
Jao, eller jag vet inte, har ingen aning om vilket gymnasium jag vill gå på men gärna något med inrkting på foto då jag älskar att fotografera ! :D

kram,

sv; Åh tack så mycket!

Så snäll du är! Blev jätteglad!

åh glass! :))

Låter fint vännen :)

har frågestund på bloggen, kom in och ställ en eller flera frågor! :)

sv; okej. jo det är bra med mig också :)

hur har du redigerat din header? xx

- Han tackar!! Hur många läsare har du?? :D

sv; ja verkligen :) händer till helgen?

- Det har varit helt fantastiskt:)

åh va fin bild!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback