Uppdatering från mig

Min senaste tid har bestått av shopping, middag, utgång, rally och roadtrip i stockholm med mina fantastiska vänner. Fick en bra helg med massor av roliga händelser, mycket skratt och även fint väder. En ny vecka har börjat och hela gårdagen bestod av att flytta ut från min lägenhet.
 
Imorgon börjar jag flytta in i den nya lägenheten, så jag kanske kommer bli lite frånvarande från bloggen. Men jag lovar mig själv att jag ska uppdatera bloggen lite mer och inte vänta en eller två veckor. Ikväll tänker jag umgås med några vänner och fira valborg/första maj. Valborg är inte så speciellt för mig men tänker fira den ändå. Trevlig valborg och ta hand om er. Återkommer imorgon efter flytten, pace!

Kommentarer

sv: Ja, finaste! Tack så mycket! Detsamma! :)

Så himla fin blogg! Sjukt fina bilder och fin header.

Ha en trevlig valborg! :)

Vad gott det där ser ut att vara! :)

Hur stor är din nya lägenhet? :)

*svar:* Åh tack Bea :D

Mums, ser supergott ut :)

Svar: hihi, okej! Ja, nån gång kommer jag till Gotland :) kram

- samma här!

Kul med shopping!

Sv: tack! :) Mums vad gott! - säger jag istället till det där :)

Ser gott ut!

Vart ska du flytta?
Kram

ja det var jätte gott, det där ser ju väldigt gott ut det med :)

jättefin blogg!

sv: härligt att höra :)

så himla fin blogg du har!

Gott :D

- Allt är kanon bra med mig! Hur är det själv? kram.

sv: Det kan jag förstå :)

Ser gott ut det där :)

-Vad härligt och höra ! :)

sv: Det är bara bra med mig :) Lite trött bara. Hur är det själv då?

sv: Vad bra! :)

- Tack så jätte mycket fina du!

Sv: Det lät hur kul som helst ju! :) och jag har varit i min pojkväns sommarstuga, kom precis hem faktiskt =)

och det ser riktigt gott ut :))

Såg ju inte alls dumt ut det där! Mumsigt :D

sv: Vad kul! Det skulle jag gärna göra! :)

hej allt bra =)

mums vad de såg gott ut, ha en bra torsdag finis!

Men gott! :D

SV: tackar så mycket! :D

tack så himla mycket :)

*svar:* Skönt med en ganska stor lägenhet åt sig själv :) Är den dyr då eller väldigt billig?

- Tack så jättemycket! :)

heej, jag är med i en tävling om att vinna one direction biljetter och skulle verkligen behöva din hjälp. Det enda du behöver göra är att följa denna lista på spotify: http://open.spotify.com/user/soffan98/playlist/1iKjdPMjeD0aNxzj9G0FEB det skulle betyda otroligt mycket för mig om du tog dig tid för det.(: om du vill kan du kommentera på min blogg när du är klar så följer jag dig via bloglovin, som tack! kram

mm vad gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback