Inspiration från Aneglica Blick

 
 
Vart är min inspiration? Den är helt försvunnen och det är även snön. Känner inget sug för att fotografera när vädret bjuder på regn och sen har även det hänt mycket i mitt privatliv så jag har inte haft tid för den delen heller. Fast hade det vart snö på den här ön hade jag defentivt tagit mig tid till att fotografera. Min inspiration ligger på noll och därför blir det bilder ifrån Angelica Blick, en fantastiskt brud.
 
En vecka kvar till julafton och mina julkänslor ligger på noll pga snön och julen kommer bli väldigt annorlunda så därför blir jag inte
lika taggad när folk räknar ner till julafton. Älskar julafton och den kommer säkert blir bra ändå, men defentivt inte utan snö.

Kommentarer

Hon är så vacker!

fasen va nice! :O

sv. ha en bra kväll sötnos! jag ska ta och sova snart. :P

god natt. ;-)

sv: åh tack så mycket fina du :D du har också jättefin blogg med fina bilder :D

Ja du hittade de rätta orden<3

Ellerhur:) . Men det är bara att hålla ut ..


Ohhhjaaaaaa tack för att du frågar:) jag är mer än gärna med. Låter super intressant , men förklara mer vad TC är?:) samt hat man kontakt med varandra via bloggen eller hur fungerar det? & hur många är vi?:)

♥♥

sv: allt bra med dig? :)

Min fotoinspo är också helt borta nu:(

Håller verkligen med dig, snön är allt som räknas! Känns typ som en helt vanlig vecka i hösten för att det inte är någon snö ute, man är inte alls taggad på julen :(

Jag har inte heller så mycket fotoinspiration i den här vädret..:/

sv: Kul :D
Snygga bilder på henne.

Usch ja, ingen snö :( Hoppa det kommer till julafton!

snygga skor :)

snygg inspo! :)

Så fin hon är, och älskar hennes skor! :) Kram

Gud vad jag älskar hennes stil!!

snyggt!
sv; snart jul! har du någon julkänsla? :)

Coolt! Kollat in hennes blogg ett antal gånger :))

Kolla in mitt senaste inlägg: Nominerat dig i blogaward!

sv; ska sötisen själv säga!

Håller med dig, här vräker liksom regnet ner och det är tydligen 4 dagar kvar till julafton. Så himla ledsamt!!

Åh, hon är så otroligt vacker!
Hos mig finns det ingen snö heller, är verkligen jättedeprimerad över detta, haha!

Härlig advent önskar jag dej och hoppas julstämningen kommer smygande;)

hon är så fin!!

svar: tusen tack och vad glad jag blir :) vad kul att höra!

sv: Fick lite inspiration där att skriva inlägget :) och så är jag väldigt trött på alla sjukdomar och sådant.
Förlåt att jag inte hört av mig, men har verkligen inte haft tid. Nu ska jag åka iväg till Stockholm också, och kommer tillbaka på natten mellan fredag och lördag.

Juste, ville också önska dig en bra jul!

sv: härligt, jadå :D

Hoppas du får en jättefin julhelg!

Sv: Jag jobbade hela dagen igår.. inte så roligt men jag blev ledig idag istället och det var mycket mer värt tycker jag :) Vad ska du hitta på idag?? =) kram!

Jag fotar också och det där händer också mig och det suger. Men jag brukar oftast bli inspirerad utav miljöer och få olika idéer osv..

Anyway ha en toppen jul!

Jag fotar också och det där händer mig med och det suger. Men jag brukar oftast bli inspirerad utav miljöer och få olika idéer osv..

Anyway ha en toppen jul!

sv: Verkligen! Kram på dig!

sv; okej synd! Jo jag börjar faktiskt få lite julkänslor nu när det faktiskt är julafton ;)

God jul! :D

Åh angelica blick är gryyym!
kramis ❤

Åh vilken fin blogg du har!!

så snygg!

Ohhh de låter underbart:D Jag är mer än gärna med. dock kan jag ej vara inne på fb, då jag tagit bort den pga av ett allvarligt själ:/ Så hur löser vi de då?<3

Fick du en bra julafton då? :D

hon har alltid grymma bilder!

Sv: hihi tusen tack! :D

Sv: Åh tack så jättemycket!

Vilken fin blogg du hade, massa härliga bilder! :D

hon har så fräcka bilder, en stor inspirationskälla :D

fina bilder!

gillar bilderna!

åh älskar dom skorna! ska köpa dom snart!!

hon är så vacker den bruden och har så himla snygg stil!

hon är så snygg !!Bästa inspon !

ALLTSÅ HON ÄR SÅÅÅ SNYGG

sv: Tack så himlans sötnos! :]]]
KRAM

Så himla snygg!!!

Hon är så vacker!























Follow my on Bloglovin







Trackback