11-02-13


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Hur bra gick det på en skala mellan 0-10 att ta tag i bloggen? Inte så bra. Helgen har vart mycket bra med både mys och utgång med mina vänner. Den här veckan ska jag ta tag i både min kamera och bloggen, mina vänner får faktiskt vänta. Har lovat att blogga så många gånger så nu måste jag skärpa mig! Jag saknar att blogga, men ändå finns det ingen tid för bloggen. Men nu hoppas jag på en bättre start att blogga!
 
Bilderna är ifrån dagen, blev en fotorunda med Johanna och My under eftermiddagen och därefter blev det fika med mina syskon. Perfekt eftermiddag för att vara den första dagen i veckan. Hur har ni det mina favorit besökare och läsare? Missa inte min tävling i bloggen!

Kommentarer

åh härliga bilder igen :)

- Varsågod :)

sv: så lite så! :) Åh tack så mycket :D

sv: hihi ja :D

sv: har nästan fått med mammi på att göra ombre sen är de bara att välja färg osv....

Härliga bilder!!

sv: Ja, det tycker jag det är.. inte värst kul men men.

Hoppas du finner nu mer tid för att blogga :)

sv mysigt :) Självb har jag mest tagit det lugnt

sv: min dag har varit bra! sj?
kram

Vilka fina bilder!!

sv; åhmen tack så mycket!! :)

åh tackar :D!

åh vad gott!
fin blogg btw. :)

sv; Varsågod :)

Sv jaop

sv: aa ska göra det! :)

håll utkik på bloggen, en grym tävling är på g! :)

Åh vaf gott det där såg ut!

Åh det ser riktigt mumsigt ut med maten! :D

va hittar du på då?

Ser gott ut :D

Mumsigt :>

Hej! Jag har veckans blogg tävling på bloggen just nu, vinnaren får en länk i menyn tills nästa vinnare dras. Hoppas du är med :) http://liella.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comment

- Ja, eller hur! Super duktiga! ;)

Åh gud så gott det ser ut, din blogg är verkligen trevlig måste jag säga! :)

- Tack! :)

sv: inga problem! nä absolut inte!;) ska ta och kolla in den:)
ha en bra kväll!

svar: Taack! :D

så härliga bilder! ^^

Så fin bloggen är!:)
Hoppas du haft en bra helg!:)

ALLTSÅ såå jäkla fina bilder bea!!!! [jag hoppas du kallas så. annars blir det pisamt HAHA]

sv: åhåå men tackar så himlans sötnos :)!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback