I love the weekend

Bilderna kommer ifrån weheartit, följ mig är om ni vill. (kanske följer tillbaka) @beatricejakobsson

Helgen började med att jag äntligen fick spela bowling, har tjatat på mina vänner att jag vill spela i över en vecka och nu har jag fått spela bowling. Det bästa med bowlingen var sällskapet och att jag blev vinnaren över alla mina vänner. Resten av kvällen var rätt lugn, åkte ut och umgicks med några vänner på landet. Lördagen bestod av lunch, innebandy och en riktigt bra födelsedagsfest.
 
Födelsedagsfesten var det bästa på hela helgen, det var riktigt mysigt och roligt. Gårdagen bestod av en lång sovmorgon och sedan fika hos min bror. Blev även en stund med min fina vän Ellen. Kvällen bestod av mys på landet med fina vänner. Den nya veckan består av skolan för min del.

Kommentarer

Sv varsågod härligt att höra :) det är bara bra

jättefina bilder!

Svar: Det var det verkligen! :)

Sv: jag var med vänner osv. haft en bra dag hittills? :)

åh vad härliga bilder!

sv; ja:)

hoppas du får en bra start på veckan!

sV: ska kolla de nu då! :D

Kul med bowling men jag är superkass på det:P

Bowla e riktigt kul o va kul att du vann :)

helg är bäst!

Sv önskar dig en trevlig kväll

va har du för planer för veckan då?

sv; Tack så mycket!

Hoppas du har haft en bra start på veckan. :)

bilderna påminde om sommaren. Jag vill ha sommar!!!!

sv; tack så jätte mycket ! ;D

Så fina bilder (:

Åh vilka underbara bilder! :)

gosh vad fiiiint!!

sv: inga problem!:)

Härliga bilder! :D
nu tycker jag du ska uppdatera lite bättre här på bloggen Beatrice :D <3
kram

vad har du hittat på idag? :D

Härlig inspo:)

tack! riktigt nöjd med mitt lilla pyssel. älskar bilderna förövrigt!

Så nice bilder, nice inspo ;D

Hoppas du får en bra dag ^^
KRAM!

Så nice bilder, nice inspo ;D

Hoppas du får en bra dag ^^
KRAM! /www.vikis.webblogg.se

Åh vilken fin blogg du har! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback