Tävling - Presentkort hos Magasin Krantz

Den här dagen består av lycka och därför tänkte jag dela med mig av en grym tävling till alla läsare och besökare. Vinn ett presentkort hos Magasin Krantz. Ni har en hel vecka på er att vara med och tävla, tävlingen avsutas den 13 Februari klockan 14:42.
 
Allt ni behöver göra är att:
Gilla Magasin Krantz på Facebook. Tryck här!
 
För extra vinstchans:
-Dela med dig av tävlingen & bloggen på en trafikerad hemsida.
Länka inlägget när du gjort detta.Lycka till! 

Kommentarer

- Tack Beatrice.

händer idag? :) <3

Vilken grym tävling :)

Jag är med :)

sv :) Vad händer i helgen?

Sv: jag pluggar till matteprovet som jag ska ha på tisdag :)
Haft en fin dag?
Xx

Jag är gärna med och tävlar och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Guuuud vilken underbar tävling!
Gillat på facebook (din länk funkade dock inte!) under Dessie Borgström :)


kraaaam!

Åh absolut, jag är meeed :D
& har gillat på fb :D
kramis❤

RE: Tack så mycket!

Jag gillar redan Magasin Krantz på facebook som Ina Jonsson :) Håller tummarna för en vinst :)

Jeg har likt facebooksiden og er gjerne med :D

[email protected]























Follow my on Bloglovin







Trackback