Tävling - vinn ett mobilskal

Eftersom min frånvaro har vart rätt hög här i bloggen kör vi en tävling. Det är viktigt att du gör allt som står här så det inte blir fel. TheMobileStore hittar du ett stort utbud av iPhone-skal, mobilskal till Samsung, Htc, Nokia & andra telefoner. Finns även massor av mobiltillbehör. Nu har du chansen att kamma hem din favorit! Vinner du så får du välja ett valfritt mobilskal för ett värde upp till 200 kronor.
 
För att vara med & tävla:
- Gilla på Facebook, tryck här!
- Skriv på din blogg att du tävlar här. (skicka länk)
 
För större chans:
- Länka mobilskalet som du vill ha i din blogg.
 
Du måste säga vilka saker du gjort och glöm inte epost adress.
Tävlingen avslutas söndag den 10 Mars klockan 22:00

Kommentarer

sv: självklart!:) allt bra med dig?

sv: jag mår oxå bra :) vad görs?

Visst är hon.. :D LAgt upp fler på lilltjejen :D

Hej!
Är allt bra med dig idag? :D

coola! :D

awesomeness, sjukt grymma skal ju! :D
allt bra?

Coola!

sv: det hade jag! hoppas du också hade det och har fått en bra start på veckan:)

Kul med tävling :)

sv: nja inte direkt, är hostig, förkyld och har ont i halsen :/ hur mår du då? bättre hoppas jag! :)

sv: usch då, inte härligt! Ja det får vi verkligen hoppas :) tack så mycket!

SV: Jaha okej, då får du krya på dig då! :)
Med mig är det bara bra tack! Vad gör du då? :D

sv: jodå det är ganska bra! :)

SV: Hihi okej :D
Just nu gör jag typ ingenting, haha ;) Har du några planer för veckan då? :)

sv: inga problem!:)

sv: va bra då! jo dagen var bra :D

Svar: Ja, verkligen! :)

Har du flyttat och så ännu?:)

Ja :D!

sv: jag ska nog bara slappa. Vad har du hittat på idag då?
kramisar^^

sv: hihi ja :D

Sv. Oh tack så mycket men ska du säga! :)

Är allt bra med dig idag? Ska du hitta på något roligt under dagen?? =) Kram!

då får du ta och krya på dig! :)
med mig är det kanoners! :D

Jag är med!
- Gillar på Facebook
- Jag vill vinna: http://www.themobilestore.se/art/flexicase-skal-till-nokia-lumia-800-rod.php

Hahahaha dom var lite småroliga :)

Med och tävlar! :)
http://www.nattstad.se/EJH97?id=7219335 - där är mitt inlägg där det står. Har även gillat deras facebook sida.

HAHAHA, det var gulliga!

Har gjort allt!
Mitt inlägg: http://beccasfoto.blogg.se/2013/march/mobilskal.html























Follow my on Bloglovin







Trackback