Behöver mer tid för att hinna med allt!

Bilderna är ifrån Weheart
 
Min frånvaro har vart långt nere på botten, båda skolan och bloggen har fått lidat. Den här veckan ska jag fixa min frånvaro. Under tiden har jag haft det väldigt bra fast jag vart sjuk. Helgen behövde jag, fick samla lite energi som jag behöver framöver. Hoppas ni haft det bra!
 
På mitt schema för dom kommande veckorna blir mest körkortsplugg, skolan och jag ska även flytta från min lägenhet till en annan lägenhet. Känner mig också sjukt taggad att fotografera, så nu letar jag efter inspiration för fullt för att få lika vackar bilder som dom här.

Kommentarer

åå fina :)


sv: tack :) kram!

sv; Det skall bli riktigt kul och härligt faktiskt :)

hej allt bra

Varför ska du flytta?

SV: Skola haha ^^
Händer just nu?
kraam

hoppas du är tillbaka på heltid snart finis!

åh vilka härliga bilder :D

jätte fin blogg!
hur mår du?
kram ^^

hoppas du är frisk nu :)

åh tackar :)

åh så fina bilder:)
hoppas du känner dig bättre snart!

sv; Japp :).


PS. Nu pågår frågestund i min blogg fram tills jag kommer hem från semestern igen.

Inspirerande bilder :)

ändrat lite i min design , kika gärna in och säg vad just du tycker ? kram.

underbara bilder:)

sv; varsågod :D

Lycka till med körkortet :)

SV: Jag kollar på svenska hollywoodfruar haha!
Hoppas du får en fortsatt najs kväll fina du! :)
kram!

sv : tack så mycket :)

vad skönt! jag börjar bli förkyld igen så trist. Kul med ny lägenhet!

Svar; hihi tack så mycket :)

Frågestund på bloggen så in o fråga på om vad som!

sv: aha:) okej

sv: hihi ja har du också? :)

och i såna fall vad heter du där? :)
kram!

underbara bilder!:)

jättefina bilder:)

sv; härligt,min med:)

Har Frågestund nu!!
Fråga gärna nånting om du har Lust/Tid :)
Kram <3

åh bor du i egen lägenhet :)?

sv: visst är dom :D

jo det är bra

Åh tycker du de.. tack :)

Himlar vad fina bilder och fin design! Älskar allt.<3

sv: jag har precis lagat mat :D själv?

Hej! har en frågestund på min blogg, och skulle vara kul om du slängde in en kommentar. 2 bloggar kommer också att länkas! Kram.

Snygga bilder för övrigt :)

Hoppas du blir frisk snart!

Vrf ska du flytta till en ny lägenhet? :)

hoppas att du är frisk nu igen! :)

Svar: Mm, nu skulle jag inte vilja bo med familjen längre, det är ganska skönt att ha flyttat hemifrån :)

Så vackra bilder! weheartit har alltid bra inspo.
Har också varit frånvarande från bloggen på senaste tiden men jag tror jag börjar bli mer aktiv igen.

bilden i mitten med bruden, wow. sån skulle man vilja ta :)

japp =)























Follow my on Bloglovin







Trackback