En perfekt frukost för en ledig dag!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Erkänner själv att jag är sämst på alla blogga men det ska bli ändring på, dock vågar jag inte lova en dag. Gårdagens lediga dag bestod av att umgås med fyra fina personer, det blev nästan mys för hela slanten men fick även tid för att åka lastbil halva natten. En perfekt dag för mig!
 
Dagensplaner blev som dom skulle, Humlan klarade körkortet och jag fick först och andra åkturen med henne. Får ångest att alla får körkort förutom jag, men ska inte klaga för om lite mer än en månad har jag mitt körkort om det går som planerat. Vill slippa ångesten över körkortet!

Kommentarer

sv. tack sötnos!

mums, älskar dina bilder!!

åå så gott :)

kram!

*svar:* :)!

Åh, vad gott det ser ut!

Åh. Vad gott det ser ut!

Sv: Jaa, det vill jag verkligen för det är såå segt att bara vara hemma och sova hela tiden nu :p Hur är det med dig idag då?? =) Kram!

Håller tummarna för att du klarar körkortet på en gång så du slipper tänka på det mera:)

sv; ja faktiskt! :) snart är det helg, taggar du den? :D

SV: okej, skall kolla på det... =D

Åh, nam :D Så friskt og godt!

sv; tack visst är den ! :) kram

Åh vad gott!:D

ser gott ut :)

sv: Har du övningskört mycket?

sv; kan tänka mig det :)

Det ser riktigt gott ut! :)

gud så gott! fina bilder med :)

Men det är ju kanon bra:)

ja det var jätte mysigt :) Fin design du har :)

jo de ä ganska bra sj då?

åh förstår va du menar me inlägget innan man hade körkort fick man lägga sååå mycke tid på det, kändes som en press men tro mig när man får de gu va de ä gött

Åh så gott det ser ut!!! :D

Åh va gott :D

gott!

allt bra? :)

ps. Jag har svårt att välja vilken bikini jag ska köpa.. kommentera gärna vilken du skulle köpt! :)

jag får sluta kolla in på din blogg snart.. blir avis på all mat du lägger upp bilder på, det ser ju så gott ut! :O ;)

Hej :) Har du mejlat företaget? De har inte hört av sig än :(

sv: ja :)
har du haft en bra fredag? :)
kram!

hej fin blogg :D PS har en fototävling på bloggen nu :) så var gärna med ifall du vill :)


får be om ursäkt om du inte gillar tävlingstips :)

Åh, ser himla gott ut!

hoppas du får en bra fredagskväll :)

Så gott! Älskar kiwi :)

sv; Jag med, allt är så mycket härligare då!

Tack så mycket ♥

Ser ut som en riktigt god frukost!

Vad gör du?
Kram

Hoppas du haft en bra kväll! Jag följer dig på bloglovin, lust att följa mig om du inte redan gör det sen innan?:)
kram

sv: okej härligt! det är sådär, idag har varit en väldigt jobbig dag..

sv;

Har slängt i väg ett mail till dig!:)

mums!

Kolla gärna in min foto blogg http://photoojuliaa.blogg.se

Skulle bli jätte glad :D

Älskar din blogg och din design!!

MUMS!!

åh mums!

Åh gud vad gott! :)

Åhh vad det såg gott ut! :o























Follow my on Bloglovin







Trackback