JANUARY/2013

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Början av 2013 blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig, hade tänkt mig en riktigt bra nyår men istället blev den bara bra. Utan mina två fina vänner hade nyårn vart ännu sämre än vad den redan var. Lyckades också börja året med att vända ännu mer på mitt dygn, vet inte hur jag ska lyckas vända tillbaka på dygnet. Första dagen på det här nya året bestod av att mysa, vilket jag tror nästan alla gjorde. Aldrig fel med en mysdag!
 
Slutet av 2012 blev bättre än själva början av det här nya året. Jag tänkte att jag var värld en nyårspresent så jag köpte mig en kamera, vilket jag inte ångrar. Om jag inte tar med mig min systemkamera tar jag självklart med mig min nya kamera, bilder kommer alltid finnas till bloggen!

Kommentarer

nån gång kanske filma, en annan gång bara visa med bilderna. Typ hur du redigerar, hur du tar bilderna dina tankar och idéer när du fotar och ja...sånt. :)

sv; härligt o höra ! de är bara bra här med :)
haha tack !!

Nya kameror är alltid kul ;)

Är allt bra med dig? ♥

sv; tack! :D

Eftersom du inte mejlat, du vann i min tävling. Så måste jag dra en ny vinnare senast ikväll. Om du inte mejlat innan dess. Så dras en ny. Egentligen skulle jag dragit en ny vinnare i söndags men jag hann inte då.

Man måste få unna sig själv presenter ibland! :D

Jag har oxå börjat att vända på mina dygn.. Skitsvårt att komma tillbaka rätt sen.. :/

Söt kamera! :)

det var så lite så!^^

Kul med ny kamera :)

God fortsättning!
Haft en bra start på det nya året?
Kram

Blir det inte konstigt att fota med en kompaktkamera nu när du är så van med din systemkamera?:)

Åh va fina bilder du tar! :)

Detsamma hörru :D

skönt med mys dag!

Sv: Det är bra med oss! Gör du länkbyten? ♥

jo tyvärr men som sagt så är du ju så sjukt duktig. :P

Jätte fin blogg! :)

sv; tack! :)

Hoppas allt är bra1

sv; tack du! :)

fundera på det i alla fall. ;-)

sv, du med ! :)

sv; är det bra med dig förresten? :)

sv; de är sådär, förkyld men annars så! :)

sv; tack de ska jag! :)

sv; ja 1 :)

sv: tack så mycket !!

sv; :)

SV: nää det var inte så farligt. =D ha en bra kväll. =)

hihihi... ^^

Halloj! Vad hittar du på ikväll då? :)
Kram

sv; ja riktigt mys ! kram :)

fin kamera!

Hej, sjukt fin blogg !!

Jag har gjort en ny header och undrar om ni kunde gå in på bloggen och kommentera hur ni egentligen tycker !

Massa kramar // Helin Messi

Vad tycker du om min nya design?
Kram

sv: Ja det har du absolut rätt i:)

sv: det var smart tänkt av dig:)

Hade du ett bra 2012?
Hoppas 2013 blir ommöjligt ännu bättre!
Några planer för idag?
Kika gärna in hos mig å skriv en kommentar eller två!
Kram

så himla fin blogg! kika gärna in hos mig och lämna en kommentar, kram.

Så avis!

SV: ihih ja,jag väntar fortfarande på mitt prs :)

Fin kamera :D

hej allt bra ==

Riktigt fin kamera!























Follow my on Bloglovin







Trackback