many plans for 2013

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 | Två bilder från våran roadtrip.
 
Skolan rullar på som vanligt, har vart i skolan båda dagarna men det har vart två korta och sköna dagar. Efter skolan har det vart mycket tid med körkortet, plugg & umgås med min vän Farhia. Dom kommande dagarna kommer jag umgås mycket med Humlan som snart åker iväg till Sydafrika för att ha praktik. Vill också åka utomlands men det blir kanske en resa i April med Ellen, hoppas verkligen! writes again soon, love ♥

Kommentarer

åh vart ska ni aknske åka?

sv; tack du! :)

sv: okej, kollar på oc :D

sv; okej, samma här men ska träna också :)

Skulle själv vilja göra det snart igen :)

hur har din dag vart? :)

sv; ja!

fina bilder:)

*svar:* Ah kan förstå det :D

åh roligt :D ja kan ju säga att de lär gå runt me tanke på vilka bilder du tar för dom ä jätte fina :)

sv: frågan är hur jaaaag ska klara mig där borta utan dig! <3

Jag är jätte sugen på att köpa mig en 7D, har du nån gång ångrat att du köpte den? hur är den att fota med osv? :)

Så himla sugen på den!

Åh hoppas du kan åka iväg då:)

Klarat dig från alla förkyldningar o influensor? Fyy vad förkyld jag är. Den jävla torrhostan asså, sjukt jobbigt. Och är super hes. Men imorgon blir de alvedon, cvitamin och en massa hostmedecin, då jag ska till frissan imorgon. Haft en bra start på det nya året?

Vart vill du åka?

men ibland blir man sjuk och jag måste bara inse det. :P

- fina bilder! (:

Fina bilder, hoppas det blir en resa, vart blir det då då? :)

Sv. Skönt för dig, det är riktigt segt att vara sjuk kan jag lova :(

va bra :D!

sv. tyvärr så har jag inga pengar.. så de får bli en annan gång :/

Så herlige bilder! Håper du får en fin dag :)

Nej ska man nu resa iväg vill man ju verkligen ha hetta:)

fina bilder :D

- ja verklig'n! vill oxå ha ett par sånadär skönheter

Åker till Gran Canaria om två veckor, skall bli så skönt!

va kul att kanske fara utomlands! vars ska ni?:)

*svar:* Japp :D

hur och i vilket program brukar du redigera dina bilder? :) <3

fina bilder sötis! Hoppas de bra me dig :D

Sv: Ja, verkligen! :)

Fina bilder!

sv;

Det är roligt men du vill inte vara med och tävla, haha :)

sv; jo det är roligt med träning! :)

Skulle du kunna maila mig på [email protected]

Kan säga att det är något riktigt roligt på gång! :)

något du tipsar mig om då?! Jag är så rädd att slänga ut så mycket pengar och sedan inte bli nöjd med kameran. Jag menar de är ju ganska mycket pengar.
Vad har du för objektiv och så till den?! :)
Fotar du i raw?
kram och tack för dina svar på mina lite korkade frågor... hihih

Ja aboslut!

Himla fina bilder ! :3

härligt du! :)
min dag har också vart bra :)

- allt bra med dej?♥

fina bilder ! :)

Tack.. Jag gjorde tabben att åka iväg till frissan igår trots att jag var sjuk. Och idag mår jag MYCKET sämre. Så det blir att ligga hemma resten av veckan.

Allt bra annars idag? :)

Gud vilka fina bilder du tar! Skulle bli skit glad om du kollade in min blogg :D

sv: inga problem, allt bra?:)

Åh den bilden är verkligen super fin! :D

Gå gärna in på min blogg och tävla om ett presentkort på värde av 300 kr.

Förlåt om du inte gillar denna typ utav kommentarer!

Okej, vad roligt! Det är enorm skillnad på raw och jpeg asså, men just nu använder jag mig av jpeg då mitt camera raw i datorn inte vill sammarbeta och fungera... ;/
Men canon 1100D är ju en nybörjar kamera?! Jag vill ha något jag kan utveckas bakom liksom, fotade ju mycket förut.. och vill liksom ta tag i det igen.























Follow my on Bloglovin







Trackback