Roadtrip på Fårö med brudarna!

Som ni kanske ser har jag gjort om min blogg lite mer, den här gången är min meny fräsch. Älskar min stilrena design så jag vågar inte ändra den för mycket. Under hela torsdagen umgicks jag med min kära far som äntligen är tillbaka i Sverige. Vi övningskörde och var iväg på lite äventyr.
 
Dagens äventyr blev också skitbra, en lång roadtrip på Fårö. Det blev över 700 bilder så några bilder kommer jag bjuda på här framöver. Förutom våran långa roadtrip och våra fotostopp blev det även fika och middag med tjejerna. Kvällen bjöd på många trevliga besök av härliga personer. Morgondagens planer är att fira min lillebror som för en timme sedan fyllde 18 år, det blir fika och även krogen på kvällen, taggad till tusen!

Kommentarer

fin bild :D

Sv: Våran dag har också varit bra. ♥

Länkbyte?
Va gärna med i dagens blogg
Kram

sv: va? oj det visste jag inte! Vet inte ens vad jag vann hihi! :D

Hej Beatrice! Jodå, jag har fått mitt presentkort från zodezo, tusen tack! Jag mailade dig dagen efter jag fått det, skumt om det inte kommit fram dock... men allt är som det ska vara :)

Kram Annika

Gud så mysigt:)

sv; så lite så :)

varsågod!

Jo allt e bra med mig! Själv då? :D

- fin bild! =)

SV: Jag har fått min vinst och jag gillar den! :)

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

fin bild!

Fin bild! ♥
Du är så duktig på att fota. :)

Tack så mycket, allt är bra med mig. Självdå? :)

Hej! Jag vann i din julkalender och har kontaktat dig två gånger på mail. Dock är jag osäker på om dom kommit fram. :)

sv: Hej! Jag har kontaktat dig ang. julkalendern, men inte fått vinsten än :P

Godmorgon!
Har du sovit gott inatt? :)
Kram & ha en bra dag!♥

Åh fin blogg! :)

Åh fin blogg! :)

Missa inte chansen att få synas för mina 9000+ följare på instagram ---> http://www.nattstad.se/bexollila?id=6046323

Jag ska på filmkväll med några vänner!
Allt bra med dig?

sv; har jag också ;3
Va gärna med i min "helgens blogg"

sv: näe, lucka 14 - en mascara ^^ Men jag hade mycket hellre vunnit en fotoförstoring haha ;)

sv: fast jag ser nu att jag inte ens var med och tävlade om lucka 14? :o dock stod jag som vinnare på lucka 14, men det kanske blev fel och att det skulle vara lucka 12? HOPPAS för bilder till vardagsrumsbordet är ju något jag verkligen vill vinna och tävlade om :D

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Jag vill också åka på mysig utflykt hihi

Absolut :D

Åh så härligt med utflykt till Fårö! :D

sv: tack! :D

sv; åh hehe tack! <3

Sv: Det var så lite så!:)

Jo tack, det är bra med mig! Hur är det själv?

Hoppas du har en bra dag!

Härligt! :)

sv: okej kan jag få din mailadress så kan jag skicka dit? :D

Så herlig :D

Tycker din deisgn är supersnygg! Behöver göra om min med, men har varken ord eller tid just nu :/

Va mysigt :)

*svar:* Varsågod Bea! :D

Fin bild ! :)

åh älskar fårö, när vi var där :) Så himla mysigt! :D

Fin bild :)

SV: Nejdå jag har fått priset :) Tack igen!

Absolut! [email protected]

Sv: Det var så lite så! Vad ska du hitta på resten av helgen?:)
Kram

Härligt :D

kul med roadtrip :)

Vilken härlig bild! :)

Hej vad fin blogg du har!
Du får gärna vara med i min Veckans Blogg tävling! http://sarairene.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-.html#comment
Ha en fortsatt bra dag! :)

Sv: Ingen orsak! x

hej sötis! fint blogg du här. Kolla gärna in min lilla loppis jag har på min blogg. Försöker få ihop pengar till en tågluff med mina vänner i sommar. kraaaam

http://highersounds.blogg.se/

haft en bra dag sötnos? :)

hur mår du idag? :) kram

Tack så mycket :D

Fin bild på dig och dina vänner!

De låter jättemysigt! Hoppas det blev många fina bilder från härliga Fårö! Din blogg blev väldigt fräsch och snygg när du ändrade om den med lite nytt :)

Gå gärna in på min blogg och kolla in bilderna från nyår länk till inlägget: http://photoojuliaa.blogg.se/2013/january/bilder-fran-nyarveckan.html

Älskar gotland! ♥

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

Vilken mysig bild :)!

Härligt med en roadtrip, ska bli kul att se alla bilder sen :)

Jag har flyttat till en ny blogg då jag inte vill blanda jobb och privatliv. Nu tänkte jag sitta och fixa med ett hemligt projekt jag ska lansera 1 februari ♥

Vad ska du tillbringa din söndag med?
Kram

Vad fin bild och blogg!:)

hoppas du haft en bra söndag och får en fortsatt bra kväll :)

tack så himla mycket :)

åh så fin blogg du har!

sv: Åh tacktack! Vilken fin header :)

Härlig bild!!

härligt bild! :)

det låter bra, jodå samma här mitt år har startat kanon bra! :)

- Tack fina du :)

Lät riktigt mysigt! :) Superfin bild med^^

Sv: Joda, det är bara bra med mig men jag har galet ont i halsen idag.. hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld :(

Ska du göra något roligt idag då? =)

Hejsan! Hur var din helg :)?

sv: Japp, jag fotograferar alltid i RAW... ibland kan jag använda JPG men det är inte så ofta. Det är inte svårt att fotografera i RAW, man vinner ofta på att fotografera manuellt för att få bättre bilder. Jag använder mig av Camera RAW redigering som finns med i photoshop... jag har photoshop cs5. När det gäller redigeringen där så är det ganska lätt ju mer man håller på med det :) Det är bara fråga om du undrar något om det programmet ;)

sv; ja! :) vad har du för planer för veckan då?

Najs :) Själv så skulle jag vilja åka till Asudden på Fårö eller var det heter och foto någon mer gång.. Det finns ett strandat vrak som heter Fortuna där, gamla fiskarstugor och två gigantiska berg med krossad sten. Fast man får se så att man inte kommer under tiden det är förbud att gå utanför vägarna, eftersom att det är häckningstid för fåglarna... Ett fototips hehe.

jo da det är bra med mig =)

åh va ja gillar alla dina bilder :D!























Follow my on Bloglovin







Trackback