Vart tar tiden vägen?

 
 
Dålig uppdatering på text här i bloggen, men därför ska jag ta och berätta vad jag gjort den här månaden. 85% av mina dagar består av jobb, det vart många tunga veckor men chas it king! Även fast jag jobbar som en galning så har jag hunnit med massor.
 
Den här sommaren finns det inget som heter sova på mitt schema. Sommaren 2013 ska vara full av bra händelser och därför hinner jag inte sova speciellt mycket. Födelsedagsfirande för fyra favoriter, barndop, släktträff, spontana kvällar/utgånger och massor av andra händelser har jag hunnit med. Artister som jag sett live under den här månaden är Hoffmaestro, DE VET DU & Norlie & KKV.
 
Kommer ha så mycket bilder att bjuda på och massor av text som ni ska få läsa. Måste bara hitta tid för att hinna med bloggen och datorn, men i veckan kommer det finnas tid, bra va? Ska även hinna ändra utseende på bloggen.

Kommentarer

Fin blogg, allt bra? :)

sv: ja :D haha.

hur är det?

Åh, hur var Norlie och KKV live? Hoffmaestro har jag sett vid ett tillfälle för ett par år sedan vilket var grymt, men älskar Norlie & KKV så hade vart spännande att höra om de är nåt att ha i livesammanhang :)

Jättefin blogg! Allt bra med dig? Kram

Härliga bilder!

Mumsigt på sista bilden!
Du har rätt tiden bara springer iväg...

Åh du verkar haft det mys!

Vad har du jobbat med :)?

Om du skulle behöva välja någon utav alla dom du sett live, vem var den bästa ? ^^
Allt bra med dig annars? :D

Sv: bara fint här med :)

Sv: Jo det är bra! Vad har du för dig då? :)

Sv: Jaha, va synd :/ Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram!

UTMANA PONNYDRESSYR, ROLIGAST VINNER LÄNK INFÖR FLERA HUNDRA LÄSARE! :D

nu behöver vi många utmaningar UTAN häst!

http://ponnydressyr.se/2013/july/utmana-oss-roligast-vinner-2.html#comment

Sv: Har dessvärre inget jobb :(

så himla fin blogg!

Svar: Vad härligt att höra! Jo det är bara bra med mig. Några planer inför imorgon? Kram

SMÖRGÅSTÅRTA!!!!!!!!!!!!!!! :O Gott!!

Planer inför resten av sommaren?

Sv: Oh tack :) och vart bor du? Med tanke på att du sett så många live denna månad :)

SÅ GÖTT DU SER UT ATT HA HAFT DET!!

sv: Tack så himlans sötnos :)))
PUSS

sv: Ja jag var där i början av juli med min pojkvän och hans familj :) Du bor där väl om jag inte har fel :D? Himla mysigt!!
PUSS

Super fin blogg och vad gott med smörgåstårta :D























Follow my on Bloglovin







Trackback