Obeskrivlig känsla, total lycka!

 
Gårdagen var en av dom bästa dagarna i mitt liv, då jag äntligen fick springa ut på balkongen och skrika att jag har tagit studenten. Dagen kommer jag aldrig glömma. Skolan är en vardag för mig så det kommer bli väldigt tomt. En bild på några tjejer i min klass!
 
 
Balen var också en av dom bästa dagarna i mitt liv. Balen och studenten är två dagar som är obeskrivliga. Imorgon drar jag iväg till Stockholm för att gå på Summerburst och när jag kommer hem ska ni få se bilder och få läsa mer om balen och studenten. Bra va?
 
Förutom balen och studenten har jag även haft tid att umgås med mina bästa vänner. Om det inte har vart utgång så har det varit mys i solen. Madeleine och Johanna som bor i Göteborg har vart här på ön och självklart har jag ägnat mest tid åt dom två underbara personerna. Som ni läste så ska ni få se flera bilder och få veta mer hur dom senaste veckorna har varit. Men först SUMMERBURST!
 
Saknar ni mina uppdateringar? Följ mig på instagram & twitter när jag inte bloggar. @beattriicee
 

Kommentarer

Så fina bilder! :)

svar: verkligen

sv: Åh tack detsamma! :)

Härligta bilder! :D

sv: Tusen tack! :)

gud vad kul!
sv: de är bra med oss de :D

Stort grattis till Studenten!!! :D
kram kram

Grattis till studenten fina du!

Åå vad kul:)

GRATTIS :D

- Tack så jättemycket!

sv; okej! :) va bra! händer lätt att man hamnar efter i bloggandet så man har annat att göra

Fantastiskt trevliga bilder vilket minne

sv: åh, tack ska du ha :)

Vilken fin studentklänning du hittade :)Var roligt att gå media? Jag gick på teknikprogrammet :)

Ser fram emot fler bilder och vad du har att säga om studenten och summerburst :)

Superfin balkänning! :)

Åh vad härligt :D Grattis!

Grattis grattis

sv: Mumsigt värre! :)

Åhhh vad härligt! :) Grattis till studeneten!

fin blogg!

sv; tack så mycket!

grattis till studenten! :D

sV: så lite så! :D

Sålite! :D Hoppas du haft en bra dag!

Grattis till studenten! :)

sv: så lite

Haha ja, jag gillar allihop så måste fundera lite ;)

Vad gör du nu när skolan är slut?:)

Hej! Vilken fin blogg du har!
Hur redigerar du dina bilder? Jättefina!
Kolla gärna in min blogg, precis startat upp den! Kram :)

gud vad kul med summerbust :D
sv: :D

Åh vill också!

Grattis till studenten :)

härliga bilder!

Åh tusen tack!!

Åh så fina klänningar! :) Och grattis till studenten!























Follow my on Bloglovin







Trackback