SUMMERBURST STOCKHOLM, MAGISKT!

 
Summerburst festivalen i Stockholm, var helt magiskt och oförglömligt! Första dagen bestod av rätt mycket regn, men det var heltklart värt att bli pissblöt och sjuk. Andra dagen fick vi mycket bättre väder både på dagen och kvällen. Det bästa av Summerburst var Steve Aoki, Hardwell, Steve Angello och Sebastian Ingrosso som fick avsluta hela Summerburst.
 
Nästa år taggar jag för båda Göteborg och Stockholm, det var så grymt att jag vill gå på båda. Även fast jag skulle försöka förklara helgen så går det tyvärr inte, man måste dit för att kunna upplreva känslan. Summerburst är årets högpunkt, nu ska jag se om Bråvalla slår Summerburst. Tack till mina vänner som delade den här resan med mig. (Förlåt för att inlägget är en vecka försenad)

Kommentarer

Åh vad mysigt med picknick :) Jag ska alldeles strax ut på en promenad med en vän!
Ser superkul ut :D

sv: Ja, det måste vi :D

Härliga bilder. Ni ser glada ut.

Åh vad avundsjuk jag är på dig just nu! Ville också dit men var mitt i min studentvecka så fick skippa det :/

Va på Summerburst i Göteborg. Bland det bästa detta året :D

Verkligen :) Ha en bra kväll!

Sv; Ja, det är verkligen ett roligt sätt att träffa nya människor på :)

Sv:tusen tack :) hur är läget? :)

AAAAHHH SÅ HIMLANS GÖTTT

sv: Tack så himlans fino <3
PUSS

Härlig blogg och fina bilder! KRAM

jävlar vad kul du verkar ha haft det! :)

åh du har så himla fin blogg!

Åh, så härligt! Festivaler är nog det bästa med sommaren. :D

Tackar!
Hur är läget med dig idag då? :)

Tack sötnos! :D

sv: jo lite förkyld men ska snart resa iväg till USA så livet känns väldigt bra nu :)

tack, allt bra?

jäklar så awesome! önskar själv nu i efterhand att man vart där!

Härligt att höra!! Samma med mig :)
Vill du göra ett bloglovin byte?

åh vad kul med summerbust, vill oxå!!
sv: okej :) kanske lite sent att svara om vad jag hade för planer inför idag, men jag spelade match och så.
gick det bra att jobba? :)

Svar: Tack så mycket! :)

fyfan vad kul :D

tänkte tipsa om mina två tävlingar jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment

åh vad mysig blogg :)

Så härliga bilder..!

hej jag har frågestund och alla som frågar får en länkning:D http://feliciagustavssons.blogg.se/2013/june/fragestund.html#comments

det är bra, haft en bra dag?

Åh, det låter som det var underbart! Önskar verkligen att jag var där...

Gud vad roligt!

jadå, haft en bra dag?

Otroligt fin blogg.
Kika in på min :)

Vad roligt att du gillade det så mycket:)

Låter himla kul! Och jätte mysiga bilder måste jag säga! ^^
SV: Tusen tack, alltså blev väldigt glad av din kommentar! :)

Vilka härliga bilder, ser ut som ni haft kul :D

å så härligt!!
tillbaka på ny blogg, kika gärna in sötis! :*

Ååh, vad kul!

ÅH så grymt :D

sv: Kan jag helt klart lova dig :D
PUSS























Follow my on Bloglovin







Trackback