Milliam våran nya familjmedlem

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Hur svårt ska det vara att börja ett inlägg? Mina vänner förgyller min vardag och det är något jag alltid kommer älska. Min senaste tid at besstått av skola, vänner och att vara sjuk. Men så fort jag blir frisk ska jag ta tag i både bloggen och fotograferingen. Har sagt det tusentals gånger, men jag måste verkligen börja ta det på allvar. Hoppas mina favorit bloggare, läsare och besökare har det bra ute i världen, ni är guldvärda!

Kommentarer

sv: det är bra vad görs?

Sv. Såliteså! fyfan vilken söööööt liten sak.. älskar små barn dom är så söta!

Sv; tack så mycket :) Vad söt!

-Aha, då får du ta och krya på dig! Inte roligt att vara sjuk ju! :/ Min dag har vart ganska okej, fast nu ikväll så måste jag råplugga! Prov imorgon! :(

sv: med mig är det i alla fall bättre än vad det var igår !

Hur ser dina planer ut för helgen då? :D

Åh vilken liten sötnos:)

Åh så söt bebis!
sv; Allt är toppen! Haft en bra dag? kram

Åh vad fin blogg du har, älskar ljuset i din headerbild!

nej så sööööt! :D

SV; =) så söt.

(tack för din kommentar och sorry för det sena svaret)

Sv: Okej, jag lyssnar också på musik:) vad har du gjort idag?

kram

Gud så härliga bilder verkligen! :)

Sv; tack så mycket! Kan verkligen behöva ett "lycka till!" :)
Ja självklart är det inte kul att vara sjuk, vad är du sjuk i?.. Om man säger så :)

- Tack snälla:)

åååååå vad söt!!

sv; Vad skönt att du är bättre! :) Ja, provet gick bra faktiskt! :)

Hihi aa det var lite roligt faktiskt:)

Oj vilken fin blogg du har och vad duktig du är på att ta kort!:)

gullig!

Sv: Okej, ikväll ska jag plugga lite och sånt:) haft en bra onsdag?

kram

min lillasyster har blivit gravid nu också så om 6 månader finns det säkerligen ett gäng bebisbider på mitt gudbarn (blev tillfrågad om jag ville bli gudmor och allt! :D). Kommer fota hennes mage en del också, det kommer hon inte undan från..xD

Sv. Då är vi två :D

Åh vilken söt liten krabat!!!

Jag är tbx på min blogg med nya tag. Jag har varit med om så jäkla mkt skit i mitt liv och det har hänt lite saker dom senaste veckorna som har gjort att jag inte har orkat blogga. Följ gärna mitt liv på min blogg och följ gärna min instagram också, @pinkpiercings

Ha det bra!

Ja visst är den? :D Är så otroligt nöjd :)

hehe ja som fan! :D åh, ska bli så kuuul att fota magen! :D hihi.. ^^

*svar:* Ja verkligen, älskar små söta bebisar!!

Ja det är skönt att vara tbx, tack! Jorå, ska inte försvinna från varken blogglandet elr instagram igen!

jag ska ta och sova nu men vi höres kanske i morgon sötnos! :D

*svar:* Japp! :)
Följer dig på bloglovin och instagram ^^

*svar:* Yes, du får följa tbx om du vill! :)

Åh va söt :D

sv: hihi,ja verkligen :D
kramis❤

Ahmen jag dör vilken söting! :)

Sv. Tack :) vad gör du då?

*svar:* Ne det förstår jag, då skulle du säkert följa flera 100 st, man ska ju följa nån om man gillar dens bilder/bloggande :)

Har ni mycket gamla slott och byggnader på Gotland?

*svar:* Ah okej, förstår att det blir mkt :)
Vad görs? :)

Svar: Tack så mycket du! :)

SVAR: Tack så jätte mycket!:) Har du några planer inför helgen?:)

Fin blogg!

Fin blogg!

Sv. Kul :) snackar med en kompis!

Aww så söt!! :)

god eftermiddag tjejen! :D

Hej hej allt bra? :) ♥

sv: åh tack :D
kramis♥

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

Har du fått ett till syskon? :D Nä men vilken gulligplutt :D Då kan du ju fota hur mycket som helst :) Såååå mysigt :D

Vilken go bebis :D Fina bilder.
Hoppas du har det bäst underbara du!

Åhh vilken liten gullrumpa!

Åh vilken söta bilder! :D

Åh såå söt!!

åh herregud så söt :)

Åh vad söt :')

åh så fin!

åh vilka söta bilder!!

SV: åh tack så himla mycket! :) glad jag blir att du tycker det! Själv är jag jättenöjd!

Åh men gud vilken liten sötnos :D Jätte fina bilder! :)

Åh vilken fin en.

Vilka fina och söta bilder!

Vilken underbaring!

va söt























Follow my on Bloglovin







Trackback