3 Maj 2013 - sommarkänslor på högnivå!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4

1 maj bestod av sommarkänslor på högnivå!
Började dagen med att städa eftersom att det behövdes efter vårat valborgsfirande. Dagen rullade på med andra bra händelser som fotboll, kubb, sola, glass och självklart all bakismat. Fick även tid med att åka cab med mina vänner, för mig var det verkligen en bra sommardag!
 
Det var manningen att jag skulle flytta den första maj men istället fick jag vänta en dag. Lägenheten ser ut som en bomb, man kan kanppt komma fram men ska försöka hinna packa upp lite saker innan jag glider mot stan för en bra kväll. Ha en bra start på helgen!

Kommentarer

Åh så himla fina bilder du tar ! :)

Vad härligt att du fick en sådan dag:)

jo da det är bara bra =)

Åh vad fin bild!!

Härligt med sommarkänslor!

Har du eget företag?

*svar:* Åh fan, hur har du då råd med den när du fortfarande går på gymnasiet? :)

sv: Hur går det till då exakt? :)

Fin bild :)

Svar: tusen tack, visst gör det! :D kram

Fin bild :D

SV: Tack så mycket. =) ha en bra dag.

Låter som du haft kul saker för dig :)
Gillar den våriga bilden.

sv: allt är bra, sjdå?:)

sv: härligt att höra :D

fint!

Jättefin blogg!:)

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) och otroligt fin bild måste jag säga, du är grymt duktig =)

Ska du hitta på något roligt denna vecka då?? :)

- Allt är kanon bra med mig, hur är det själv? :D

sv: Ja okej, men då har jag uppfattat det rätt. Jag lägger till dig på facebook då! :)

Så var det hos mig med, mycket flyttlådor överallt. Och tv:n, soffbordet & soffan var inte där! Men nu är allt på plats och jag har bott i min 1a i ett halvår nu. :)

hoppas du får en jätte bra måndag :)

- Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Vad menas med UF?

Jättefin bilder du tar! :)

*svar:* Haha ja jo :)























Follow my on Bloglovin







Trackback