Alla är värd en present!

Titta vilket snyggt armband jag hittade hos Stylad. Ibland måste man köpa en lite present till sig själv, så jag beställde just
det silvriga och är förväntansfull på att armbandet ska ramla ner i brevlådan. Älskar att det här armbandet eftersom det är väldigt annorlunda och inte som alla andra armband. Stylad har massor av snygga smycken med ett bra pris, tycker ni ska kika in
hos dom och ta en titt, ni kanske hittar en present till er själva eller till någon annan. Tryck på bilden!

Kommentarer

*svar:* Så bra då! :D

Åh va snyggt!:)

Åhh vad snyggt! :)

Åh va snyggt! :D

Grymt snyggt! :) Kram

Tack sötnos!!

Gud va snyggt!:)

sv: Hihi, förstår det:) kramisar♥

åh tack fina :D

Snyggt! :D

sv* Jaa det var rätt så gott tills jag fick ont i magen, hahah :)

snyggt!

Å vilket fint!!

Så läckert armband!

Snyggt!

- Åh tack så mycket! :D

Tuffa! Klart man ska unna sig presenter:)

sv: vad bra, jora min helg var helt okej :)

så snyggt! :)

Svar: Hihi, vad kul att du tycker det! :)
kramis

vad fin! :)

sv; kul att du tycker det! :)

coolt!

svar: vad kul att höra :D tack så mycket!

Snyggt!

Jättefint ju! :)

sv: Tack Beatrice, tycker om dom! :D

Svar: Haha, nej jag menade den som nyss var! ;)
Hoppas att du fått en toppen start på den nya veckan och månaden! :)
Kram ♥

så snyggt! :D

Jättesnygga!

riktigt grymt armband ju :) och ja, klart man ska köpa presenter till sej själv och unna sej lite ibland ;)

jättefint!!

så fint!!

snyggt!

Riktigt coolt armband :)

- Tack så mycket! :)

åh vad fint!

Jätte fin design du har och gud vad fint armband!!

fint!























Follow my on Bloglovin







Trackback