Avslutade månaden med mys hos Humlan

 
 
   Redan November? Tiden går alldeles för fort, snart är det juafton och därefter börjar vi med det nya året, 2014. Avslutade Oktober med att mysa hemma hos Humlan, något som var perfekt nu är vi har det bästa mysvädret. Helgen börjar närma sig och den här helgen kommer jag gå med kameran i handen hela tiden. Först två krogkvällar som ska fotograferas och sen är det GGN här på ön.
 
    Även fast kameran kommer vara i mina händer så ska jag faktiskt se till att hinna med bloggen lite mer den här helgen. Kanske inte sova bort hela dagarna och faktiskt hinna med ett eller flera inlägg här i bloggen. Visst låter det som en bra idé?

Kommentarer

Gott!

inte mycket. ska snart ta och sova. :)

Hoppas din november-månad blir grym! :)

sv: ja :D
händer i helgen då? :D

Längtar efter juuuleeennn! :D

hoppas du får en fortsatt bra dag sötnos!

Åh vad gott!

Mums vad gott!

åh det där såg ju allt bra najs ut alltså :) så gott med fruktsallad!

gott!

gud vad myyys:D

Sv; tack så super mke! :D

åh va gott, älskar fruktsallad!

mysigt! :)

Vad bra. jo, det är jättebra med mig :)

sv; jaa jätte härligt! :)

nice :)

sv: okej i helgen ska jag plugga körkortsteori och övningsköra :P

Sv: Jaha men det är lugnt :) Vad är GGN? =)

och det där såg supermysigt ut!

Det där ser sjukt smarrigt ut!

mumsigt med frukt :D

Mys! Ser gott ut :)

Mysigt!

Svar: Jag har bara tagit det lugnt osv :)
Hoppas att du får en fin helg!
Har du några planer för helgen?
Kram ♥

Så mysigt och gott :)

-åh tack :D

ååh, så gott!! :)

*svar:* Kan tänka mig det! :D

Åh, kan man få ett bättre slut på en månad? :)

sv: jajjamän :)
haft en bra helg? :D

Lust med ett bloglovin byte? :)

*svar:* Yes! :)

*svar:* Jo min helg har varit helt okej, din då? :)

MUMS!

gott med fruktsallad!

Mums :)

Men åh vad gott:D

Gott med frukt!

åh så gott med fruktsallad!

Ja, visst går tiden snabbt! Ska bli härligt med jul, men jag är inget fan av vintern ;)

Åh vad gott!

Ha en fin kväll ♡

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback